Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat wij niet meer komen zo lang ze niet gevaccineerd zijn. De wappie klap die uit mijn ma kwam...De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliners afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".
Het wordt een leuke kerstdag denk ik.
chrome idd![]()
Damn, hebben ze dat nog altijd niet opgelost? Dat was al een half jaar geleden een probleem toen ik het voor mijn eerste prik probeerde. Op computer ipv tablet geprobeerd en dat lukte wel.5 keer geprobeerd mijn Q Vax account aan te maken.
Telkens wordt de knop "mijn account aanmaken" niet klikbaar, ondanks dat ik alles correct ingevuld heb en de anti-bot shizzle ook correct.
doe es via IE of Edge
of Firefox
of opera
of safari
allez, ge moogt kiezen
ma gene chrome
Damn, hebben ze dat nog altijd niet opgelost? Dat was al een half jaar geleden een probleem toen ik het voor mijn eerste prik probeerde. Op computer ipv tablet geprobeerd en dat lukte wel.

Thanks, met IE is het gelukt!
Amai, wel redelijk belangrijk.
Lijkt me toch dat heel veel mensen chrome gebruiken![]()
internet exploder
Dit had je/ze toch al jaaaaaren geleden in orde kunnen brengen dat het op een rekening gestort zou worden. Volmacht op die rekening en tzou geen probleem geweest zijn. Dan nog een switch naar een deftige bank.Haar pensioen kwam nog ouderwets met de postbode.
Ze is nog maar 18 maanden ‘mijn verantwoordelijkheid’ plus ze wou niet. Als in beginnen roepen en tieren en smijten. Ze heeft geen vertrouwen in banken, het was al een calvarie om haar bij de post te krijgen. Dit is een vrouw die pogingen doet om verpleegsters weg te slaan als ze een baxter willen steken. En de dokter blijft haar volledig bij haar zinnen verklaren dus alles blijft haar eigen keuze.Dit had je/ze toch al jaaaaaren geleden in orde kunnen brengen dat het op een rekening gestort zou worden. Volmacht op die rekening en tzou geen probleem geweest zijn. Dan nog een switch naar een deftige bank.
Van die fucking oude HP ILO's en what not, fucking hell.en dan nog nen internet exploder voor oude websites en kutwebmasters.
Thanks, met IE is het gelukt!
Amai, wel redelijk belangrijk.
Lijkt me toch dat heel veel mensen chrome gebruiken![]()
Thanks
Maar 60 f-ing euro
Ik weet niet of ik mijn vriendin zó graag zie.![]()
Slechts een kleine 70% van de gebruikers volgens https://netmarketshare.com/browser-market-share.aspx
Edge Lord nu?ik moet wel zeggen dat ik een enorme fan van Edge ben geworden.
De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliners afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".
Het wordt een leuke kerstdag denk ik.
Mijn vader zijn neef is overleden en afrekening erfbelasting gehad. Van de 500.000 euro schiet er iets meer dan 100.000 over, te verdelen over alle neven en nichten![]()