Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliner afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".

Het wordt een leuke kerstdag denk ik.

Ik zat bijna met een antivaxxer 7 dagen op skicongé... gelukkig mag ze oostenrijk niet meer binnen :lol:

dooooooei, de ballen!

Ben al even op zoek naar een versie van Worms op PS3 omdat mijn vriendin daar vroeger fan van was. Echt nergens te vinden. Ik had er ene gevonden op 2dehands die het samen met een PS3 en heel wat andere games verkoopt, maar die wil dus echt alleen maar alles samen verkopen. Heb nog zitten onderhandelen a la 'ik kom het wel afhalen en betaal er goed voor', maar dat mocht niet baten. Sommige mensen zijn gewoon TE koppig.

Dus bij deze, als iemand nog Worms collection voor PS3 heeft liggen, ik betaal er goed voor :unsure:
Sommigen denken dat dan de waarde van hun pakket drastisch omlaag gaat terwijl ze er net meer aan kunnen verdienen op die manier.
En nu heb ik ook zin om worms te spelen :thinking:

De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliners afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".

Het wordt een leuke kerstdag denk ik.
Sarcastisch binnen komen met mondmasker op en CST in de aanslag.

Elektriciteitskeuring gehad en alles in orde op de aarding na. We gingen ervan uit dat het wel in orde zou zijn geweest omdat de vorige keuring wel alles in orde was. Nog even het keuringsverslag afwachten en eens rondbellen. Toch een domper op de feestvreugde.

met Black Friday mjin jaarlijkse fotoboeken besteld op foto.com, week nadien vragen ze faillissement aan. Nog snel even cashen??
Heb case aangemaakt bij Paypal, wie weet of het helpt...

Ik heb recent een zelftest feestje gehad: iedereen moest een negatieve zelftest voorleggen.
Niet 100% veilig maar toch!
Wij zijn dat van plan met oudejaar, ontvangen een stuk of 8 vrienden en die gingen daar ook allemaal mee akkoord omdat het geen idioten zijn.

Mijn broer is een beetje een speciaal geval, type het zwart schaap van de familie. En zijn vriendin is ook niet het type persoon waar ik eerlijk gezegd zelf meteen vriendschap mee zou sluiten,

woonkamerzetels. sinds wanneer moeten die mooier zijn dan dat ze goed zijn?

Een aantal jaren geleden een super mooie 3-zit gekocht met lang rechts een extensie om uw benen en lichaam op te leggen.
Lijkt comfortabel, en is het ook in de testen in de winkel en zelfs in de meeste gevallen thuis.
Realiteit is helaas dat het een ruggenbreker is, geen support voor onderrug, geen support voor nek.
Die moeten maar krachtig genoeg zijn om 5u aan een stuk uw hoofd en rug recht te houden.
De zetel oogt wel machtig in de woonkamer, dus alles was ok voor een paar jaren en het was een inhuiskado (uitzet?).

Nu toch de keuze gemaakt om wat comfortabelere home cinema zetels aan te kopen (nog te leveren, ze zijn hopelijk beter).
Betere nek, rug en beensteun hopelijk, maar dat weet je nooit.
(en beker houders :) )
Zwart leer, ja past niet zo goed in de woonkamer maar comfort gaat boven esthetiek.

Wat is er gebeurt met de 'function over esthetics'-vibe van de jaren 90 (en ervoor wellicht)?
Hetzelfde met ovenwanten, lavabos en inloop douches. Hun doel voorbij.

Laatst bewerkt:
woonkamerzetels. sinds wanneer moeten die mooier zijn dan dat ze goed zijn?

Een aantal jaren geleden een super mooie 3-zit gekocht met lang rechts een extensie om uw benen en lichaam op te leggen.
Lijkt comfortabel, en is het ook in de testen in de winkel en zelfs in de meeste gevallen thuis.
Realiteit is helaas dat het een ruggenbreker is, geen support voor onderrug, geen support voor nek.
Die moeten maar krachtig genoeg zijn om 5u aan een stuk uw hoofd en rug recht te houden.
De zetel oogt wel machtig in de woonkamer, dus alles was ok voor een paar jaren en het was een inhuiskado (uitzet?).

Nu toch de keuze gemaakt om wat comfortabelere home cinema zetels aan te kopen (nog te leveren, ze zijn hopelijk beter).
Betere nek, rug en beensteun hopelijk, maar dat weet je nooit.
(en beker houders :) )
Zwart leer, ja past niet zo goed in de woonkamer maar comfort gaat boven esthetiek.

Wat is er gebeurt met de 'function above esthetics'-vibe van de jaren 90 (en ervoor wellicht)?
Hetzelfde met ovenwanten, lavabos en inloop douches. Hun doel voorbij.
Heb ik ook al gemerkt toen we meubels zochten. Veel zetels hebben zo'n mooi uitziende lage leuning, waar ik niet echt zie hoe je daar comfortabel in kan zitten.

Lavabo's is een soort pet peeve van mij, hoe vaak je in toiletten op werkplekken, restaurants, openbare gebouwen niet zo'n fancy lavabo ziet waar dan zo'n minuscuul kraantje opstaat dat 2 cm uitsteekt in de lavabo zodat je niet eens je volledige handen in de waterstroom kan houden...

Lavabo's is een soort pet peeve van mij, hoe vaak je in toiletten op werkplekken, restaurants, openbare gebouwen niet zo'n fancy lavabo ziet waar dan zo'n minuscuul kraantje opstaat dat 2 cm uitsteekt in de lavabo zodat je niet eens je volledige handen in de waterstroom kan houden...
Inderdaad! Hoeveel moeite wij daarmee hadden toen we ons badkamer zochten...
En al die verkopers maar raar kijken als ik achter een lavabo vroeg om mijn handen in te wassen, geen kraantje om m'n vingertoppen af te spoelen.

Inderdaad! Hoeveel moeite wij daarmee hadden toen we ons badkamer zochten...
En al die verkopers maar raar kijken als ik achter een lavabo vroeg om mijn handen in te wassen, geen kraantje om m'n vingertoppen af te spoelen.
ik herinner mij dat ik ook redelijk moeilijk had gedaan bij het kiezen van de zetel in de winkel.
Bepaald moment vroeg ik vlakaf aan de verkoopster: 'Hebben jullie ook comfortabele zetels?'

5 keer geprobeerd mijn Q Vax account aan te maken.
Telkens wordt de knop "mijn account aanmaken" niet klikbaar, ondanks dat ik alles correct ingevuld heb en de anti-bot shizzle ook correct.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan