Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inmiddels is-ie niet meer leverbaar. Toch besteld dan? Zie je ze echt zó graag?Thanks
Maar 60 f-ing euro
Ik weet niet of ik mijn vriendin zó graag zie.![]()
Ik zie ze echt zó graag, Padawansie.Inmiddels is-ie niet meer leverbaar. Toch besteld dan? Zie je ze echt zó graag?
Ik weet niet wat ze bij de overheid doen maar al die diensten lijken wel niet te werken met chrome. Ooit attest voor de werkgever moeten aanvragen of ik nog recht had op ouderschapsverlof. Gedaan in chrome en er staat iets bij in de genre van: het kan even duren eer het in uw mailbox toekomt.doe es via IE of Edge
of Firefox
of opera
of safari
allez, ge moogt kiezen
ma gene chrome

Die zijn niet enkel voor gezondheid bevoegd he, meestal zit daar nog wat bij zoals OCMW, sport, jeugd, ... En is een schepenambt vaak geen voltijdse job.Ik wist niet dat we naast onze 4 ministers van volksgezondheid in elk gemeente nog een schepen van gezondheid hadden. Wat doen die toch de ganse dagen?
Om de 4u een virus/ontstekingsremmer aan het nemen maar ik voel mij dag na dag slechter ipv beter worden.Mijn favoriete woord is toch bladerprogrammaHet woord "oppepprik" van onze noorderburen.![]()
Ik merkte gisteren hetzelfde op.https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/1...e-honden-van-deze-mensen-helpen-dan-helpen-w/
Telkens prins Laurent in het nieuws komt hangt zijn masker onder zijn neus. Van een lid van de koninklijke familie met een dotatie en daardoor dus een maatschappelijke functie (het nut ervan is een ander debat) mag je toch een onberispelijk maatschappelijk gedrag verwachten? Vandaag betekent dat dus ook een mondmasker correct dragen.
Ergerlijk gedrag door misplaatste rebellie of gewoonweg domheid.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/1...e-honden-van-deze-mensen-helpen-dan-helpen-w/
Telkens prins Laurent in het nieuws komt hangt zijn masker onder zijn neus. Van een lid van de koninklijke familie met een dotatie en daardoor dus een maatschappelijke functie (het nut ervan is een ander debat) mag je toch een onberispelijk maatschappelijk gedrag verwachten? Vandaag betekent dat dus ook een mondmasker correct dragen.
Yep...Voor de (java)programmeurs onder jullie.
Nooit het gevoel dat het allemaal onnodig beyond complex begint te worden?
Miljaar, ofwel word ik oud.
Zoveel prutskes, prulletjes en afhankelijkheden, lowlevel configpruts, en een hoop extra tooltjes, zaken die hun eigen leven leiden.
Steeds maar meer regeltjes en methodologieën geïntroduceerd.
Al die microservices en cloudshit maken het ook allemaal niet gemakkelijker.
Heel die front end wereld is nog pakken erger. Welk zinnig mens kan dat nog volgen.
Heeft @kay-gell geen gepast advies in deze?De foutparkeerders in mijn straat. Ik erger mij aan gelijk welke foutparkeerder dus ook aan degene die vlak voor mijn garagepoort parkeren waardoor ik mijn garage niet uit of in kan ...
En als ik dan naar de politie bel om te vragen er iets aan te doen:
'Welke wagen staat er voor uw poort meneer ?'
'Witte Maserati met nummerplaat ....'
'Amai een witte Maserati, das ook niet slecht mijn gedacht'
1 uur later staat die wagen er nog steeds, zonder boete, en kan ik nog steeds mijn garage niet in.
Elke week opnieuw, ik word er moedeloos van.
Dat is me vorige week ook al opgevallen. Zeer jammer inderdaad. Ik heb daar als eens iemand op aangesproken. Die liep het ziekenhuis binnen me zijn masker op zijne neus.https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/1...e-honden-van-deze-mensen-helpen-dan-helpen-w/