Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliners afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".

Het wordt een leuke kerstdag denk ik.
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat wij niet meer komen zo lang ze niet gevaccineerd zijn. De wappie klap die uit mijn ma kwam...

Bpost Gent. Djeeeeezes.
Mijn grootmoeder ligt nu dus in de kliniek tot er plaats is in een WZC. Haar pensioen kwam nog ouderwets met de postbode.
Voor de zomer, toen ze al een paar keer gevallen was, is ze mee geweest naar het postkantoor om een rekening te openen. Dit was *op aanraden van Bpost*
Nu ligt ze in de kliniek maar haar huisje is er wel nog en rekeningen blijven komen. Omdat we het pensioen van deze maand daarvoor nodig hebben, zijn we al twee weken bezig met Bpost. Storten op die gemaakte rekening. Geen probleem! Tot we eergisteren kijken en er staat ‘nummer niet erkend’. (Zonder enige communicatie van post)
Ok, wij naar Gent.
“Ah neen. Storten op die rekening kan niet.”
Maar ze was *bij ons* om te tekenen toen we *hier* die rekening openden. Ik heb een volmacht. Ik heb haar identiteitskaart. Uw eigen klantendienst zei dat dit kon.
“Ah neen. Ze moet *hier* zijn en *live* tekenen of het gaat niet”
Ze ligt in de kliniek aan een baxter. Gaat u mee tot ginder?
“Ah neen. Dat mag niet van mijn baas”
Wat moeten we dan doen om aan haar pensioen te geraken?
“Ze moet naar hier komen”

Zij zit maandelijks toch aan een €500 rekeningen. En die aanmaningen en kosten voor laattijdigheid komen potverdomme heel snel. Dus om haar niet op kosten te jagen, hebben we alles betaald. Hetgeen ons nu zelf wel in behoorlijk nauwe schoentjes *weer* brengt. Vanaf januari is ons beloofd dat het zal nagekeken worden. Voor december gaan ze zien wat gedaan kan worden.

Vorige week is mijn vrouw tegengehouden geweest door de politie omdat ze geen voorrang had verleend. Terecht. De agent van dienst had gezegd van het te laten bij een waarschuwing "omdat hij in zijne goeie was".

Vandaag steekt er een boete in de brievenbus van 125€ voor het niet verlenen van voorrang ...

Eerst de joviale uithangen en achteraf toch nog een boete opsturen. Een beetje met de mensen hun voeten spelen?

5 keer geprobeerd mijn Q Vax account aan te maken.
Telkens wordt de knop "mijn account aanmaken" niet klikbaar, ondanks dat ik alles correct ingevuld heb en de anti-bot shizzle ook correct.
Damn, hebben ze dat nog altijd niet opgelost? Dat was al een half jaar geleden een probleem toen ik het voor mijn eerste prik probeerde. Op computer ipv tablet geprobeerd en dat lukte wel.

doe es via IE of Edge
of Firefox
of opera
of safari

allez, ge moogt kiezen
ma gene chrome

Thanks, met IE is het gelukt!

Damn, hebben ze dat nog altijd niet opgelost? Dat was al een half jaar geleden een probleem toen ik het voor mijn eerste prik probeerde. Op computer ipv tablet geprobeerd en dat lukte wel.

Amai, wel redelijk belangrijk.
Lijkt me toch dat heel veel mensen chrome gebruiken :s

Thanks, met IE is het gelukt!

Amai, wel redelijk belangrijk.
Lijkt me toch dat heel veel mensen chrome gebruiken :S

Om die reden heb ik dus 4 browsers op mijn pc staan.

de helft van de staat werkt op firefox, de andere op edge
voor dingen van het werk die certificaten vereisen zit ik in chrome, anders gaat het niet
en dan nog nen internet exploder voor oude websites en kutwebmasters.

internet exploder
blow-mind-mind-blown.gif

Haar pensioen kwam nog ouderwets met de postbode.
Dit had je/ze toch al jaaaaaren geleden in orde kunnen brengen dat het op een rekening gestort zou worden. Volmacht op die rekening en tzou geen probleem geweest zijn. Dan nog een switch naar een deftige bank.

Dit had je/ze toch al jaaaaaren geleden in orde kunnen brengen dat het op een rekening gestort zou worden. Volmacht op die rekening en tzou geen probleem geweest zijn. Dan nog een switch naar een deftige bank.
Ze is nog maar 18 maanden ‘mijn verantwoordelijkheid’ plus ze wou niet. Als in beginnen roepen en tieren en smijten. Ze heeft geen vertrouwen in banken, het was al een calvarie om haar bij de post te krijgen. Dit is een vrouw die pogingen doet om verpleegsters weg te slaan als ze een baxter willen steken. En de dokter blijft haar volledig bij haar zinnen verklaren dus alles blijft haar eigen keuze.

Mijn vader zijn neef is overleden en afrekening erfbelasting gehad. Van de 500.000 euro schiet er iets meer dan 100.000 over, te verdelen over alle neven en nichten :rofl::puke:

De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliners afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".

Het wordt een leuke kerstdag denk ik.

Alsof die vriendin gaat meekomen? Ze weet toch niet wat er allemaal in de kerstcadeautjes zit, wat de langetermijneffecten van een kerstboom zijn, en het kerstmaal waar geen jarenlange voorbereiding aan te pas kwam, kan ook niet te vertrouwen zijn. Er is trouwens iemand met een diploma 50 meter schoolslag die op Youtube zegt dat, itt wat de media beweren, Kerstmis niét gezellig is!

Mijn vader zijn neef is overleden en afrekening erfbelasting gehad. Van de 500.000 euro schiet er iets meer dan 100.000 over, te verdelen over alle neven en nichten :rofl::puke:

neven en nichten was het dichtsbijzijnd in rang?

had ie maar kindjes moeten maken, die kwamen er goedkoper vanaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan