Je bent in de verkeerde thread aan het klagen.Al een ganse week meetings om 19u en 20u, inclusief vandaag![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent in de verkeerde thread aan het klagen.Al een ganse week meetings om 19u en 20u, inclusief vandaag![]()
Ik krijg weer dagelijks spamtelefoons. Onbekende nummers neem ik bijgevolg nooit op. Ze moeten maar iets inspreken.Sollicitanten opbellen is élke keer weer voicemails inspreken. Nooit iemand die van de eerste keer oppakt.
Ik krijg weer dagelijks spamtelefoons. Onbekende nummers neem ik bijgevolg nooit op. Ze moeten maar iets inspreken.
Ook als je weet dat je gaat opgebeld worden voor een sollicitatie?

ja, dat zal het wel zijn. Zaken zoals belastingen werden altijd door mij betaald. Zij betaalde enkel het eten en zaken voor het huishouden.Indien je gezinshoofd was of de meeste formaliteiten op jouw naam gezet hebt kan je spijtig genoeg nog zulke akkefietjes verwachten :-(
Zwaard van Damocles hé. Je kan op eender welk moment bericht krijgen dat nummer twee prijs heeft en trek maar voor 10 dagen uw plan.‘Onze klas heeft een Coronabesmetting’ mail gekregen van de juf van de jongste. De klas blijft voorlopig open.
Mijn immowaarde gaat precies wa stijgen wegens aan zee opeensAllé nog 3 tot max 5 jaar en alles staat al onder water in Vlaanderen door de opwarming van de aarde!
Gletsjer die de zee drie meter kan doen stijgen, dreigt z'n rem al over vijf jaar kwijt te zijn

Uw beach house heb je dan toch al.Mijn immowaarde gaat precies wa stijgen wegens aan zee opeens![]()
I love it when a plan comes together!Uw beach house heb je dan toch al.

Heel verstaanbaar. toen ik 2 jaar geleden aan het solliciteren was, was ik nog gewoon aan het werk. Als je dan 20 oproepen per dag krijgt kan je die echt niet allemaal opnemen tijdens de werkuren.Sollicitanten opbellen is élke keer weer voicemails inspreken. Nooit iemand die van de eerste keer oppakt.
Het gaat hier niet om mensen die al een job hebben.Heel verstaanbaar. toen ik 2 jaar geleden aan het solliciteren was, was ik nog gewoon aan het werk. Als je dan 20 oproepen per dag krijgt kan je die echt niet allemaal opnemen tijdens de werkuren.
Gezien de krapte op de arbeidsmarkt nu verwacht ik dat het eerder 30+ oproepen per dag is.
Die stoor je dan wel op hun vrije dag, ook verstaanbaarHet gaat hier niet om mensen die al een job hebben.

Ben al even op zoek naar een versie van Worms op PS3 omdat mijn vriendin daar vroeger fan van was. Echt nergens te vinden. Ik had er ene gevonden op 2dehands die het samen met een PS3 en heel wat andere games verkoopt, maar die wil dus echt alleen maar alles samen verkopen. Heb nog zitten onderhandelen a la 'ik kom het wel afhalen en betaal er goed voor', maar dat mocht niet baten. Sommige mensen zijn gewoon TE koppig.
Dus bij deze, als iemand nog Worms collection voor PS3 heeft liggen, ik betaal er goed voor![]()