Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Monteur van Vandenborre geweest. Corona, dus ik laat die mens doen en laat hem ook buiten. Ik neem aan dat die zijn werk wel doet. Kerel laat het licht aan, zet mijn wasmachine niet terug op het rubber. Bij nader inzicht was het zeepbakje ook niet vervangen want er hingen duidelijk nog resten in. Daarna ook gemerkt dat de machine nu ook onderaan roest vertoont.

Lang verhaal kort, straks maar weer eens naar de VDB-winkel rijden om verhaal te halen. Ik ga die laatste maand service-garantie van 5 jaar toch wel volledig gebruiken om een nieuw toestel te kunnen fixen.

Ik lees dit op een weerforum

BE: Zowel de USA correspondent Björn als de nieuwslezer(s) in eigen land hebben de voorbije dagen al meermaals het woord orkaan gebruikt in de berichtgeving over het noodweer uit Kentucky en naburige staten.

Dat je over windhoos vs tornado nog discussie voert kan ik inkomen. Maar tussen tornado en orkaan is er wel een wezenlijk verschil dacht ik.

'Zo'n 20 orkanen hebben daar...' Geen beste beurt dat ze daar toch maken. Als vloeken in de kerk!

Dat kan toch niet? Als je niet deftig over het weer of klimaat kan berichten, doe het dan gewoon niet. Dat kan toch zo moeilijk niet zijn? Als je het verschil tussen een orkaan en een tornado niet kent, ben je een debiel (voor die sector onaanvaardbaar, sorry). Een beetje kwaliteit voor een gesubsidieerde openbare omroep kan toch echt niet te veel gevraagd zijn?

Ik begrijp dat je niet over alles iets kan weten, maar als je die taak krijgt, informeer je dan. Of doe het met mensen die tenminste de vaktermen in dat thema wel kennen, want dit is beschamend. Veel mensen krijgen voor zo een fout een C4 van hun werkgever.

Net voorbij de Kennedy Tunnel (KT) gereden stond daar een gele frak (ingenieur) van Stadsbader te brullen tegen zijn arbeiders. Meneer stond zelf niets te doen en sigaretje in zijn bek. Mooi collega. Dit is een categorie die echt geen kaas heeft gegeten van people management.

Laatst bewerkt:
Net voorbij de KT stond daar een gele frak (ingenieur) van Stadsbader te brullen tegen arbeiders. Meneer stond zelf niets te doen en sigaretje in zijn bek. Mooi collega. Dit is een categorie die echt geen kaas heeft gegeten van people management.

ik ben mijn hersens aan het breken over wat de KT nu eigenlijk is?

Kurger Ting?

DPD die mijn pakje in 2 splitst (ofja, kan ook bij bol geweest zijn) en dan eentje voormiddag wil afleveren, wanneer ik niet thuis ben, en het andere net heeft gebracht.

Maar dat eerste zat er dan niet bij en kan ik alsnog aan een DPD-punt gaan afhalen.

Hoe inefficient is dat voor een pakjesdienst?

DPD die mijn pakje in 2 splitst (ofja, kan ook bij bol geweest zijn) en dan eentje voormiddag wil afleveren, wanneer ik niet thuis ben, en het andere net heeft gebracht.

Maar dat eerste zat er dan niet bij en kan ik alsnog aan een DPD-punt gaan afhalen.

Bpost doet dit ook. Staan hier of/ook om 8u én om 14u.
Het schoonste was toen ik op zaterdag een Bpost busje zag stoppen om een pakje bij mijn buren te leveren en anderhalf uur later een andere postbode aanbelde om bij mij te leveren. Wtf?!?

Ligt aan bol denk ik, heb dat ook al voor gehad.
Is als je bij 2 verschillende verkopers koopt.

Denk dat em van geluk mag spreken als het daar bij blijft. Blijkt dat het slachtoffer familie is van een gekend lid bij ons.

En er zitten er bij ons echt die contacten hebben met toch wel criminele milieus, ook paar die in de bossen gaan vechten met hooligans,...
Enfin ik zou niet in zijn schoenen willen staan nu.
Wie z'n gat brandt moet maar op de blaren zitten ook. Nul compassie mee.
Zo'n types leren dat enkel af door n goe pak slaag ipv altijd maar dat gepamper.

Ligt aan bol denk ik, heb dat ook al voor gehad.
Is als je bij 2 verschillende verkopers koopt.
Ja dat dit bij bol en hun externe verkopers ligt, kan ik zeker snappen.
Maar er moet toch ergens in het proces bij DPD een consolidatiestap zijn?
Stel dat ik van 30 verschillende handelaars bestel en die verzenden allemaal via DPD…ga ik dan 30 koeriers zien?

Ja dat dit bij bol en hun externe verkopers ligt, kan ik zeker snappen.
Maar er moet toch ergens in het proces bij DPD een consolidatiestap zijn?
Stel dat ik van 30 verschillende handelaars bestel en die verzenden allemaal via DPD…ga ik dan 30 koeriers zien?
Waarschijnlijk wel, zo belachelijk dat het groot is...

ik ben mijn hersens aan het breken over wat de KT nu eigenlijk is?

Kurger Ting?
Ik bn mij meer aan het afvragen of iedereen met een gele frak dan daadwerkelijk een ingenieur is en en we die ook zo kunnen herkennen. Imo hebben we dan toch een overaanbod aan ingenieurs hier in belgie en snap ik mac bc's gerant daarover.

nog friet gegeten na 20h, maar de helft opgekregen en ik denk dat ik de eerste uren niet ga moeten gaan slapen of het gaat rechtopzittend moeten zijn

Als ik een site bezoek via Chrome op mijn smartphone, is vaak de standaardtaal BE (Français)

Dus hij weet wel dat ik uit België kom, maar lijkt me dat hij niet meer altijd Nederlands kiest. Is dat ergens een setting die ik kan aanpassen ofzo? Lijkt me dat ik daar vroeger nooit last van had.

Als ik een site bezoek via Chrome op mijn smartphone, is vaak de standaardtaal BE (Français)

Dus hij weet wel dat ik uit België kom, maar lijkt me dat hij niet meer altijd Nederlands kiest. Is dat ergens een setting die ik kan aanpassen ofzo? Lijkt me dat ik daar vroeger nooit last van had.
ik heb dat ook hoor en ik gebruik edge of firefox. Zelfs op sites waar ik met een account zit, gebeurt dat regelmatig. Geen idee wat de oorzaak is. Misschien iets alfabetisch (f voor n), of is er standaard een grotere afzetmarkt onder fransen. Blijft lastig, maar is weinig aan te doen.
Als ge echt geirriteerd wil worden moet ge maar naar ubisoft gaan. Daar mag je tijdens je bezoek verschillende keren aanduiden dat je nederlandstalig bent, die onthoudt dat voor geen minuut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan