Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien je gezinshoofd was of de meeste formaliteiten op jouw naam gezet hebt kan je spijtig genoeg nog zulke akkefietjes verwachten :-(
ja, dat zal het wel zijn. Zaken zoals belastingen werden altijd door mij betaald. Zij betaalde enkel het eten en zaken voor het huishouden.
Toch vind ik het zot, dat ze dan niet gewoon fifty fifty doen. Maar goed, het is wat het is en ik ga nu zeker niet naar mijn ex bellen om de helft terug te eisen. Ondanks dat we in onderlinge samenspraak zijn uiteengegaan en eigenlijk zelf in het scheidingsdocument was opgenomen dat we qua belastingsteruggave/betalingen fifty fifty zouden doen, wens ik haar niet echt meer te zien of spreken. Ik betaal dan liever haar 25€, dan te moeten babbelen met haar. Voorbij is voorbij.

‘Onze klas heeft een Coronabesmetting’ mail gekregen van de juf van de jongste. De klas blijft voorlopig open.
Zwaard van Damocles hé. Je kan op eender welk moment bericht krijgen dat nummer twee prijs heeft en trek maar voor 10 dagen uw plan.

In een zone dertig in volle schooltijd 3 auto's achter u een idioot plankgas zien geven en dus 4 wagens tegen minstens 70 per uur voorbij knallen.
Goed bezig zou ik zeggen. Ge moest maar eens een kind aanrijden.
En dat omdat je even honderd metertjes wat trager moet rijden.

Ben al even op zoek naar een versie van Worms op PS3 omdat mijn vriendin daar vroeger fan van was. Echt nergens te vinden. Ik had er ene gevonden op 2dehands die het samen met een PS3 en heel wat andere games verkoopt, maar die wil dus echt alleen maar alles samen verkopen. Heb nog zitten onderhandelen a la 'ik kom het wel afhalen en betaal er goed voor', maar dat mocht niet baten. Sommige mensen zijn gewoon TE koppig.

Dus bij deze, als iemand nog Worms collection voor PS3 heeft liggen, ik betaal er goed voor :unsure:

Sollicitanten opbellen is élke keer weer voicemails inspreken. Nooit iemand die van de eerste keer oppakt.
Heel verstaanbaar. toen ik 2 jaar geleden aan het solliciteren was, was ik nog gewoon aan het werk. Als je dan 20 oproepen per dag krijgt kan je die echt niet allemaal opnemen tijdens de werkuren.
Gezien de krapte op de arbeidsmarkt nu verwacht ik dat het eerder 30+ oproepen per dag is.

Heel verstaanbaar. toen ik 2 jaar geleden aan het solliciteren was, was ik nog gewoon aan het werk. Als je dan 20 oproepen per dag krijgt kan je die echt niet allemaal opnemen tijdens de werkuren.
Gezien de krapte op de arbeidsmarkt nu verwacht ik dat het eerder 30+ oproepen per dag is.
Het gaat hier niet om mensen die al een job hebben.

Ben al even op zoek naar een versie van Worms op PS3 omdat mijn vriendin daar vroeger fan van was. Echt nergens te vinden. Ik had er ene gevonden op 2dehands die het samen met een PS3 en heel wat andere games verkoopt, maar die wil dus echt alleen maar alles samen verkopen. Heb nog zitten onderhandelen a la 'ik kom het wel afhalen en betaal er goed voor', maar dat mocht niet baten. Sommige mensen zijn gewoon TE koppig.

Dus bij deze, als iemand nog Worms collection voor PS3 heeft liggen, ik betaal er goed voor :unsure:

Laatst bewerkt:
De vriendin van mijn broer heeft tijdens ons laatste bezoek wat oneliners afgestoken genre "oh nee die onschuldige kinderen vaccineren is schandalig" en "de vaccins werken toch duidelijk niet".

Het wordt een leuke kerstdag denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan