Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongeopende geraspte kaas (houdbaar tot 2022) die deels beschimmeld blijkt te zijn.
Uiteraard pas opgemerkt toen hij al (deels) op de ovenschotel neergedaald was
:'/

(Al de 2e x op enkele maanden tijd bovendien).

dit dus:

daarmee dat het ook maar eenmalig is. Maar buiten de lange reistijd, heb ik het ook niet zo op bussen waar de domp van iedereen zijn adem op de ruiten beslaat en de handvaten en buizen om je vast te houden aanvoelen als een bilnaad bij een hittegolf.
Bussen zijn des duivels. Gezien mijn beroep mag je daar echt zeker van zijn, ik weet dat soort dingen!

daarbij aansluitend: ik installeer de app van de lijn en kijk in mijn wachtwoordmanager, want ik weet dat ik ooit een account heb aangemaakt gehad. Blijkt echter met een emailadres te zijn dat ik niet meer heb, aangezien ik van provider ben veranderd. Maar ik kan natuurlijk nog wel inloggen. Dus wil ik mijn email-adres wijzigen: als u een ander email adres wil gebruiken, moet u een nieuwe account aanmaken. Seriously, DeLijn?

Ongeopende geraspte kaas (houdbaar tot 2022) die deels beschimmeld blijkt te zijn.
Uiteraard pas opgemerkt toen hij al (deels) op de ovenschotel neergedaald was
:'/

(Al de 2e x op enkele maanden tijd bovendien).
Hier ook al vaak tegengekomen. Ben dan overgeschakeld op blokken kaas en een goei rasp van microplane (https://www.bol.com/be/nl/p/micropl...h=kvAsB9HCN45KFlg-8HtKOw.2_36.38.ProductTitle) en ik moet zeggen , 1 vd betere beslissingen in m'n leven.
De zelfgeraspte kaas smelt veel beter omdat ze blijkbaar op die gemalen voorverpakte kazen een laagje sprayen zodat deze niet aan mekaar plakt in de verpakking.
Edit , en de smaak is natuurlijk vele malen beter.

Greny's tip vd week. ;)

net even gekeken naar de routeplanning van de lijn zodat ik morgen om 10u in dendermonde kan zijn. Dat is dus 15,5 km: 1u10 onderweg. pff, algoed dat het maar eenmalig is.
Hoeveel zou een taxi kosten voor een rit van 16km?
Zijt ge dan niet sneller als ge dat stuk loopt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan