Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol, mijn tandenborstel heeft ook BT en een app. Ik heb die app een week gebruikt en had totaal geen idee van wat het nut nu eigenlijk is. Het wordt soms wel iets te gek met hun op afstand te bedienen toestellen.
Er zijn er dan ook weer die met die functie een echte meerwaarde hebben. 🤣

lol, mijn tandenborstel heeft ook BT en een app.
Bij de mijne zat ook een GSM-houder zodat ge uw smartphone aan de spiegel kunt hangen en de camera kan zien of ge in elk hoekje geweest zijt.
Ik heb die app een week gebruikt en had totaal geen idee van wat het nut nu eigenlijk is.
Achievements verzamelen natuurlijk. En het lichtje van de tandenborstel aanpassen.

Heb die app serieus 3 dagen gebruikt, dan mijn streak kwijt geraakt omdat ik pas tegen 6u thuis kwam en dat niet meer telde als 's avonds tanden poetsen. Dan een kleine evaluatie gemaakt van waar ik mee bezig was en besloten om de app toch maar te verwijderen.

Bij de mijne zat ook een GSM-houder zodat ge uw smartphone aan de spiegel kunt hangen en de camera kan zien of ge in elk hoekje geweest zijt.

Achievements verzamelen natuurlijk. En het lichtje van de tandenborstel aanpassen.

Heb die app serieus 3 dagen gebruikt, dan mijn streak kwijt geraakt omdat ik pas tegen 6u thuis kwam en dat niet meer telde als 's avonds tanden poetsen. Dan een kleine evaluatie gemaakt van waar ik mee bezig was en besloten om de app toch maar te verwijderen.
Yeah, heb dat ook 3 keer gedaan en toen was ik het moe om die zuignap aan mijn spiegel te hangen elke keer :p
wut, dat van die camera is echt of wat?

wut, dat van die camera is echt of wat?
Oral-B_GENIUS_Lifestyle_Image_Press_Release_1.0.0.jpg

Mensen dat op de “vlakke roltrap” van de Decathlon gewoon blijven stil staan tot ze boven of terug beneden zijn! Als ge al te lui zijt om te stappen wat komt ge dan doen in die winkel??!
Ik sta stil op die rolband en erger mij aan mensen die stappen op die rolband. Wat is het punt van een automatische rolband als je er zelf op gaat stappen? Kicken op dat je zeer snel kan stappen? :unsure:

Ik sta stil op die rolband en erger mij aan mensen die stappen op die rolband. Wat is het punt van een automatische rolband als je er zelf op gaat stappen? Kicken op dat je zeer snel kan stappen? :unsure:
Efficiëntie zeker?

Uiteindelijk is de gangbare beleefdheidsnorm voor zo'n zaken toch rechts houden als je stilstaat, zodat men je links voorbij kan?
Of dat zou het toch moeten zijn, op straffe van standrechtelijke executie.

Ik erger me dood aan hotels, cafés, of andere etablissementen, maar men GrAtIs WiFi aanbiedt, wat dan gethrottled blijkt te zijn tot 2mbps. :angry:

Efficiëntie zeker?

Uiteindelijk is de gangbare beleefdheidsnorm voor zo'n zaken toch rechts houden als je stilstaat, zodat men je links voorbij kan?
Dat weet LANG niet iedereen!
De eerste week dat in in Brussel werkte, heb ik het wel heel snel geleerd met de nodige porren en Franse verwensingen erbij! :unsure:

Efficiëntie zeker?

Nee ik ga in het midden staan. Want iedereen die mij zou passeren zou mijn 1.5m zone binnendringen.

Hey, ge moet niet sportief zijn om de decathlon binnen te stappen. Ik ga ook naar sportwinkels. Zo'n joggingsbroek zit minder strak dan een jeansbroek en is dus ideaal om met m'n vette pens in m'n gamerchair te luieren.

Zo'n trage roltrap is ook ideaal om naar de fitnessdames te kijken he. Een beetje zoals de bootjes in een pretpark rustig de attractie (ve dames) bekijken

Hey, ge moet niet sportief zijn om de decathlon binnen te stappen. Ik ga ook naar sportwinkels. Zo'n joggingsbroek zit minder strak dan een jeansbroek en is dus ideaal om met m'n vette pens in m'n gamerchair te luieren.

Zo'n trage roltrap is ook ideaal om naar de fitnessdames te kijken he. Een beetje zoals de bootjes in een pretpark rustig de attractie (ve dames) bekijken
Tonerider zijn gemiddelde snelheid met zijn auto zal 15km en zijn zijn top wrapped locatie 2022 de Chaussée d’Aarschot…

Dan moeten er wel fitnessdames zijn natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan