Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tonerider gaat naar den action voor een antivorst deken en ruitenontdooier. Wat hebben ze niet meer bij den action? Juist ja, antivorst dekens en ruitenontdooier.
Wat hebben ze wel weer? ovenwanten die niet meer gingen binnenkomen en die Tonerider dus drie keer zo duur bij amazon heeft besteld (en daarna nog een gratis paar van zijn moeder heeft gekregen)

die-shooter.gif

Tonerider gaat naar den action voor een antivorst deken en ruitenontdooier. Wat hebben ze niet meer bij den action? Juist ja, antivorst dekens en ruitenontdooier.
Wat hebben ze wel weer? ovenwanten die niet meer gingen binnenkomen en die Tonerider dus drie keer zo duur bij amazon heeft besteld (en daarna nog een gratis paar van zijn moeder heeft gekregen)

die-shooter.gif
Naar Brico of gamma gaan, daar hebben ze dat ook goed betaalbaar.

Mijne zoon vindt dat we thee moeten klaarzetten voor Sint en zwarte piet i.p.v. bier omdat het buiten zo koud is 🤨.

Het zou me niet verbazen als hij al zou weten hoe de vork in de steel zit en mij gewoon wilt kloten.

Nog op zoek naar 1 dingetje voor de Kerstman maar op elke (half) speelgoedsite mag je u door eindeloze reeksen van die Ffing Funko Pops gaan waden. Dat is imo geen speelgoed, dat heeft geen zakens tussen ‘speelsets’ of ‘speelfiguren’. En de varianten zijn schier eindeloos. Gewoon, zombie, doorzichtig, met glitter, extra groot, kerstkoekjes-editie (I am not even kidding right now). Jezus Christ on a bike with training wheels.

Nog op zoek naar 1 dingetje voor de Kerstman maar op elke (half) speelgoedsite mag je u door eindeloze reeksen van die Ffing Funko Pops gaan waden. Dat is imo geen speelgoed, dat heeft geen zakens tussen ‘speelsets’ of ‘speelfiguren’. En de varianten zijn schier eindeloos. Gewoon, zombie, doorzichtig, met glitter, extra groot, kerstkoekjes-editie (I am not even kidding right now). Jezus Christ on a bike with training wheels.
T erge zijn de volwassenen die er superveel kopen omdat ze denken dat dat later dan keiveel geld gaat waard zijn… alsof niet superveel mensen dat doen, wat het dus waardeloos maakt.

Mijne zoon vindt dat we thee moeten klaarzetten voor Sint en zwarte piet i.p.v. bier omdat het buiten zo koud is 🤨.

Het zou me niet verbazen als hij al zou weten hoe de vork in de steel zit en mij gewoon wilt kloten.
Straks heeft em honger en is het “papaaa, sint en piet willen vast ook versgebakken pannenkoeken, ik proef wel even voor of ze lekker genoeg zijn!”

T erge zijn de volwassenen die er superveel kopen omdat ze denken dat dat later dan keiveel geld gaat waard zijn… alsof niet superveel mensen dat doen, wat het dus waardeloos maakt.
Ik heb zo visioenen van mensen die binnen vijftig jaar de zolder van de bomma gaan openen en een lawine aan Beanie Babies moeten doorspartelen om aan de bomma haar limited edition glitter Iron Man Funko te geraken. En foeteren dat de LE glitter Spiderman er niet bij is. Ze zullen een villa zónder zwembad moeten zoeken.

Straks heeft em honger en is het “papaaa, sint en piet willen vast ook versgebakken pannenkoeken, ik proef wel even voor of ze lekker genoeg zijn!”
@Wannez Jr is een koekoeksjong van @Tomski , die kent geen "straks heb ik honger"! 🙈
Die mannekes zijn de inspiratie voor de gekende Daens scène "IK HEB HONGER", nog voor ze gemaakt werden!

ma ahahhahahahahaha, steek dat gemeentebestuur in de cel, wat een bende minussen.

ma ahahhahahahahaha, steek dat gemeentebestuur in de cel, wat een bende minussen.
Ik zie de grap niet.

Kvraag me af van wie hij die streken zou hebben..🤔

Wat een opvoeding trouwens.. Die zou al lang moeten weten dat je van zuipen ook warm krijgt.

Kvraag me af van wie hij die streken zou hebben..🤔

Wat een opvoeding trouwens.. Die zou al lang moeten weten dat je van zuipen ook warm krijgt.
Het kloten van mij, heeft hij duidelijk van de mama. Het op subtiele wijze, is heel eventueel mijn invloed 🤓

Ik wou hem nog influisteren dat de Sint ook wel een vodka tegen de koude lust, maar uiteindelijk kan ik die ook gewoon zelf inschenken. Spaart me mogelijk gezeik met een of andere instantie.

Ondertussen toch maar weer een citroenthee achter de kiezen.

Daarstraks tijdens de voetbal een spurtje getrokken en iets in mijn hamstring gesprongen. Ik hoop op een zware verrekking maar ik vrees voor een kleine spierscheur. Want voelt vrijwel net hetzelfde als bij mijn vorige spierscheur in mijn andere hamstring vorig jaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan