Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rolschaatsen?
nope, nooit gekunnen. Maar het is ook onnodig andere alternatieven aan te reiken die fysieke inspanning vereisen. It aint gonna happen. Als het sneller moet gaan dan een wandeltempo zal het met een gemotoriseerd voertuig zijn. (en de stepkes laat ik aan kay-gell over)

nope, nooit gekunnen. Maar het is ook onnodig andere alternatieven aan te reiken die fysieke inspanning vereisen. It aint gonna happen. Als het sneller moet gaan dan een wandeltempo zal het met een gemotoriseerd voertuig zijn. (en de stepkes laat ik aan kay-gell over)
Ik heb het nog nooit gedaan maar mijns inziens is dat: rolschaatsen aandoen, vragen aan een voorbijganger van u in de juiste richting te duwen, vingers kruisen en dan vragen aan Cardoen van de deur alvast open te doen.

Ik heb het nog nooit gedaan maar mijns inziens is dat: rolschaatsen aandoen, vragen aan een voorbijganger van u in de juiste richting te duwen, vingers kruisen en dan vragen aan Cardoen van de deur alvast open te doen.
zodra ik een duw krijg val ik voorover. Ik heb een wankel evenwichtsgevoel. Als ik mijn ogen toe doe onder de douche omdat ik mijn shampoo wil uitspoelen, moet ik me vasthouden want ik val om. :unsure:
lekker geërfd van mijn moeder: die is ook al een paar keer onderuit gegaan in de douche en als ik haar weg opga, gaat er ook een moment komen dat ik geen tweewieler meer zal kunnen besturen en zelf regelmatig tegen de vlakte ga als ik te voet ben. Maar laat ik niet te pessimistisch zijn: bij haar was dat laatste ook pas toen ze in de zestig was, dus ik heb nog 15 a 20 jaar dat ik gerust met de motor kan rondrijden.

zodra ik een duw krijg val ik voorover. Ik heb een wankel evenwichtsgevoel. Als ik mijn ogen toe doe onder de douche omdat ik mijn shampoo wil uitspoelen, moet ik me vasthouden want ik val om. :unsure:
lekker geërfd van mijn moeder: die is ook al een paar keer onderuit gegaan in de douche en als ik haar weg opga, gaat er ook een moment komen dat ik geen tweewieler meer zal kunnen besturen en zelf regelmatig tegen de vlakte ga als ik te voet ben. Maar laat ik niet te pessimistisch zijn: bij haar was dat laatste ook pas toen ze in de zestig was, dus ik heb nog 15 a 20 jaar dat ik gerust met de motor kan rondrijden.
Zolang dat je snel genoeg gaat zal die motor zichzelf wel rechthouden. Jij moet alleen aan het stuur blijven hangen.

Bestaat er niet iets dat met uw middenoor werkt om zoiets (ietwat) tegen te gaan? Kan zijn dat ik het mis heb. Je weet dat wij je hoe dan ook opvangen als je wankel bent.

Stress omdat ik de bus moet pakken en nu zit ik 20m te vroeg in het buskot omdat ik anders misschien mijn bus ga missen. :p

En wtf heel dat buskot is bedolven met pistache afval

Op de huidige na ben ik al mijn voorgaande auto's in Duitsland gaan kopen. De roadtrip er naartoe en terugkeren met de nieuwe auto (allez, bijna nieuw)... epic stories, epic memories :love:

Aan het kijken om een nieuwe elektrische grill aan te kopen. Touchscreen shenanigans en een app bestuurde grill? Really Tefal? Sjeeeezus.

Aan het kijken om een nieuwe elektrische grill aan te kopen. Touchscreen shenanigans en een app bestuurde grill? Really Tefal? Sjeeeezus.
Je wilt je grill dan ook kunnen bedienen als je bij vrienden wacht op je vleesje. De slinger van wat IOT kan worden is toch serieus aan het doorslagen.

Dat het eindelijk weekend is en je vriend je eindelijk kan helpen met verder dozen verhuizen, maar het niet stopt met gieten. 😒 En nee, de auto in de garage parkeren is geen optie.

lol, mijn tandenborstel heeft ook BT en een app. Ik heb die app een week gebruikt en had totaal geen idee van wat het nut nu eigenlijk is. Het wordt soms wel iets te gek met hun op afstand te bedienen toestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan