Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had jij geen motto/otto?net een site gevonden die de prijs weergeeft voor de taxirit: 53euro. Euh, ik zal de bus wel pakken.
Waarschijnlijk gaat hij zijn auto gaan ophalen.Had jij geen motto/otto?
dit dus:Had jij geen motto/otto?
't Is om de auto te gaan halen, denk ik.
daarmee dat het ook maar eenmalig is. Maar buiten de lange reistijd, heb ik het ook niet zo op bussen waar de domp van iedereen zijn adem op de ruiten beslaat en de handvaten en buizen om je vast te houden aanvoelen als een bilnaad bij een hittegolf.Waarschijnlijk gaat hij zijn auto gaan ophalen.
Bussen zijn des duivels. Gezien mijn beroep mag je daar echt zeker van zijn, ik weet dat soort dingen!dit dus:
daarmee dat het ook maar eenmalig is. Maar buiten de lange reistijd, heb ik het ook niet zo op bussen waar de domp van iedereen zijn adem op de ruiten beslaat en de handvaten en buizen om je vast te houden aanvoelen als een bilnaad bij een hittegolf.

De meeste mensen krijgen hun kater pas ná dat ze gedronken hebben.Ik ging normaal stevig gaan zuipen met mijn beste vriendin maar hier lig ik nu in de zetel met hoofdpijn, spierpijn en stijve arm.![]()

Ik ben niet zoals de meeste mensen.De meeste mensen krijgen hun kater pas ná dat ze gedronken hebben.![]()

Hier ook al vaak tegengekomen. Ben dan overgeschakeld op blokken kaas en een goei rasp van microplane (https://www.bol.com/be/nl/p/micropl...h=kvAsB9HCN45KFlg-8HtKOw.2_36.38.ProductTitle) en ik moet zeggen , 1 vd betere beslissingen in m'n leven.Ongeopende geraspte kaas (houdbaar tot 2022) die deels beschimmeld blijkt te zijn.
Uiteraard pas opgemerkt toen hij al (deels) op de ovenschotel neergedaald was
:'/
(Al de 2e x op enkele maanden tijd bovendien).

Zijt ge dan niet sneller als ge dat stuk loopt?net even gekeken naar de routeplanning van de lijn zodat ik morgen om 10u in dendermonde kan zijn. Dat is dus 15,5 km: 1u10 onderweg. pff, algoed dat het maar eenmalig is.
Hoeveel zou een taxi kosten voor een rit van 16km?
euh, dan geraak ik nooit op mijn bestemming. Het straat uit lopen en ze mogen al een ambulance bellen vermoed ik.Zijt ge dan niet sneller als ge dat stuk loopt?
Dat is bijna 15 km/uur lopen, weinig mensen die dat tempo meer dan een uur aan 1 stuk door kunnen aanhoudenZijt ge dan niet sneller als ge dat stuk loopt?

Als de ambulance u dan brengt tot bij uw auto is het toch opgelost, die kunnen sneller rijden dan de busseneuh, dan geraak ik nooit op mijn bestemming. Het straat uit lopen en ze mogen al een ambulance bellen vermoed ik.
maar ze zijn duurder dan een taxi.Als de ambulance u dan brengt tot bij uw auto is het toch opgelost, die kunnen sneller rijden dan de bussen
Maar bijna is is niet helemaal en als Tonerider zijn powerfood in de airfryer maakt, komt het zeker goed.Dat is bijna 15 km/uur lopen, weinig mensen die dat tempo meer dan een uur aan 1 stuk door kunnen aanhouden![]()
Geen goede verzekering?maar ze zijn duurder dan een taxi.
eentje bij de liberale mutualiteit, maar ik heb geen idee wat er in zitGeen goede verzekering?
, maar ik ben wel zeker dat een ambulance naar de cardoen er niet bij zat.