Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handig. Als je snachts in je bed ligt en geen extra paartje van dat type batterijen in huis hebt.Echt afgaan of gewoon zo'n scherpe tuut om de zoveel tijd?
Die scherpe tuut hebben die van ons bij platte batterij, dat vind ik nog wel meevallen en handig om te weten dat ze plat zijn.![]()
Misschien doen die ook niks als het effectief brandt?Hier ook al miserie gehad ermee, waren er van Lidl die miserie gaven.
Die van Aldi (merk Chacon): nog geen last mee gehad en hangen er al jaren. (in 4 huizen)

Daarom zoekt ze dus een man van 1m90. Ik kan daar bij zonder ladder.Wel merk en model van alarm? Kwestie dat ik niet nodeloos moet schilderen als ik snachts met men ladder tegen de muren keil.
Hoe batterij niet kan vervangen? Wat is de oplossing dan als hij tuut omdat de batterijen leeg zijn? Buiten de verdrinkingsdood?- hij is momenteel niet meer te verkrijgen
- hij kwam nieuw uit de verpakking
- zo eentje die 10j mee gaat en je de batterij niet van kan vervangen
- geloof me, afgaan is afgaan! Als in middelbare school brandalarm dat afgaat!![]()
Het is zo een model dat 10j mee gaat, na 10j sterft de batterij een (niet zo stille) dood en gooi je die weg.Hoe batterij niet kan vervangen? Wat is de oplossing dan als hij tuut omdat de batterijen leeg zijn? Buiten de verdrinkingsdood?
Dat zou kunnen, laat ons hopen van niet...Misschien doen die ook niks als het effectief brandt?![]()

)Dat systeem werkt vernuftiger dan je op het eerste zicht zou denken, het verifiëert uw activiteit (seconden, minuten?) vooraleer je het vakje aanvinkt. Lijkt dat op menselijke activiteit dan is het ok.De ene keer drie verschillende, op andere momenten niets behalve ‘check box’. Beetje zoals direct rode waarschuwingen krijgen van ‘datum fout’ als je nog maar de maand hebt ingegeven.
Ik zie om de één of andere reden Phoebe nu voor me met haar brandalarm23u: dochter huilt me wakker.
3u: dochter huilt me wakker.
3u25: brandalarm dat hier 6 weken hangt, gaat af. Nodeloos. Ladder zoeken, ladder tegen bijna elke muur laten botsen omdat hij te hoog is om vlot te manoeuvreren, brandalarm los kunnen wrikken met verfschade als gevolg, brandalarm stil gekregen.
5 minuten later: brandalarm gaat af.
Aangezien ik het niet open geforceerd kreeg, heb ik het dan maar verzopen.
Fuck this shit, just die!

Of een geldautomaat die al begint te tjingelen dat je je kaart niet mag vergeten, terwijl ze nog uitgeworpen moet worden. “Zijt kalm gast!”* Geef uw postcode in om verder te gaan
8500
* U hebt de captcha fout ingevuld!!!
Ik…ik heb geen captcha gezien? Tja, kom maar op captcha.
* Gelieve aan te kruisen dat u geen robot bent.
Check
* Welkom!
De ene keer drie verschillende, op andere momenten niets behalve ‘check box’. Beetje zoals direct rode waarschuwingen krijgen van ‘datum fout’ als je nog maar de maand hebt ingegeven.
Jup, ligt er nu bijna 6u in!Wacht, die is verzopen en piept nog steeds?

I’d shoot it!Jup, ligt er nu bijna 6u in!
Gewikkeld in een handdoek en volledig onder water.
"Goeie" kwaliteit precies..![]()
Als Jambon zegt dat er geen lockdown komt, komt er een lockdown. Easy-peasy met die man."We gaan niet in lockdown, alles komt goed!"
"We gaan een nachtklok inzetten maar ales blijft open!"
"De nachtevenementen gaan toe maar de rest blijft open, geen paniek!"
"Een slot op alle binnenevenementen maar de horeca blijft open!"
Moet ge het nog allemaal geloven tegenwoordig.
Pascifisten hebben (voorlopig) nog geen wapens in huis.I’d shoot it!