Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw auto nog net niet beschikbaar?
nee, normaal gezien mag ik hem zaterdag halen. Dus nog een dagje met de motor tuffen, dus hopelijk morgen wat minder slecht weer.
Nu ja, 1 voordeel van zo'n weer is dat ik blij ben dat ik de aankoop heb gedaan. En het is eentje met zetelverwarming. Mijn poep gaat het nog nooit zo goed hebben gehad (zwam here i come)

nee, normaal gezien mag ik hem zaterdag halen. Dus nog een dagje met de motor tuffen, dus hopelijk morgen wat minder slecht weer.
Nu ja, 1 voordeel van zo'n weer is dat ik blij ben dat ik de aankoop heb gedaan. En het is eentje met zetelverwarming. Mijn poep gaat het nog nooit zo goed hebben gehad (zwam here i come)
Mooi Sint cadeau!

mezelf kennende én de hardnekkigheid van dat ding, is de kans groter dat ik mezelf kill with the fire dan die hoop plastiek :unsure:
Had hetzelfde voor vorig jaar. Ik heb gewoon de draad naar de batterij doorgeknipt. Geen voeding, geen geluid.

Great ,geen internet of tv momenteel :sop: .
Nooit problemen gehad, maar deze namiddag een 2de decoder gezet op de slaapkamer en nu valt mijn tv en internet constant uit.
Iemand ervaring met 2 decoders bij Proximus?

Directie die echt geen idee heeft hoe het er momenteel op de werkvloer aan toe gaat en hoe zwaar veel van hun personeel het heeft. Eigenlijk best triestig voor een zorginstelling. Maar dan wel verbaasd zijn dat er veel volk vertrekt...

Great ,geen internet of tv momenteel :sop: .
Nooit problemen gehad, maar deze namiddag een 2de decoder gezet op de slaapkamer en nu valt mijn tv en internet constant uit.
Iemand ervaring met 2 decoders bij Proximus?
Net nog eens geprobeerd en nu werkt het wel.
Gaat leuk worden als dat zo constant begint uit te vallen.

gisteren informele team meeting in een posh restaurant: 115euro p.p. - enkel voor het (weinige) eten.

veel laten betalen, weinig geven, doet de snob in vreugde leven.

gisteren informele team meeting in een posh restaurant: 115euro p.p. - enkel voor het (weinige) eten.

veel laten betalen, weinig geven, doet de snob in vreugde leven.
Toen ik in Denemarken een paar jaar geleden op klantenbezoek was, wou mijn collega in een chique restaurant gaan eten.

Je kreeg daar 1 kroketje bij het hoofdgerecht, dat al mini was (1 rode biet in zoutkorst).

1 kroket. En 1 biet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan