Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aant wachten op een bestelling vanuit Berlijn via FedEx. Normaal voorzien voor 26/11.
Stond tot 26/11 in transit in Hannover airport, vandaag eindelijk een update dat ze in Schiphol zou staan. wtf wat een weg moet dat afleggen om hier in de bus te vallen.
Zolang ze daar maar niet staan met blauwe wafels.
Leek even een reactie op lobmansNeen - zo zot zijn die kleuren niet.
Ik ben saai, betrouwbaar blauw![]()

Dan is het inderdaad een idioot want dat is infeite zever. Ja, het gemiddelde lag laag door de gigantische kindersterfte, maar wie een peuter werd had wel een veel hogere levensverwachting dan dat.Als je tussen de regels leest is hij voorstander van corona besmettingsfeestjes want we kunnen nu toch al niet klagen aangezien de mens vroeger maar gemiddeld 35 jaar werd en we nu dubbel zo oud worden.
![]()
Dan kunnen we elkaars broeken dragen.Lange benen hebben is ook een ramp. Ik heb 33/36 van broeksmaat. Enkel online te vinden dus..
Bovenlichaam is normaal van postuur, met truien en T-shirts vinden heb ik geen probleem.
Het is mijn dagje niet.
Die ligt... spread egel
Ah thx voor de tip. Nog nooit van gehoord.Dan kunnen we elkaars broeken dragen.
Ik haal die meestal in de Arvatex in Wevelgem. Heeft misschien een wat stoffig imago maar daar heb je nog service en kleren in mijn maat.
Ik heb alle begrip voor het aanpakken van arbeidswantoestanden maar ik heb toch echt mijn vragen over die timing van die invallen. De opstropping die dat zal veroorzaken zal maar door 1 partij betaald worden en dat zijn die gasten die nu al onder die kl* omstandigheden moeten werken.
zou je niet naar de dokter daarvoor gaan ?over knobbels, ik heb zo en gezwollen knobbel onder de kaak, tegen de keel die bij het slikken 'beweeg'.
zou naar de apotheker willen gaan, combo kapper afspraak maar met de recente vlaag aan besmettingen in de buurt wat terughoudend.
wat ibuprofen en vitamin/minerals zou genoeg moeten zijn, kan ik evengoed online bestellen(?)

FTFYIk heb dat wel al gegeten ondertussen, moet een doos zijn die tussen de maDen van ons controlenet geglipt is. De andere doos op ons rek is wel nog goed.
Gaat het om een pijnlijke knobbel? Ik had twee jaar terug een pijnloze zwelling aan mijn rechteroor en dat bleek een goedaardig gezwel te zijn. Via de NKO-arts doorverwezen naar het ziekenhuis waar ze dat hadden weggesneden onder volledige verdoving. Die dingen duiken wel regelmatig op in onze lichamen en indien goedaardig moeten ze zelfs niet eens weg, maar als dat nogal zichtbaar is heb je dat liever wel weg.over knobbels, ik heb zo en gezwollen knobbel onder de kaak, tegen de keel die bij het slikken 'beweeg'.
zou naar de apotheker willen gaan, combo kapper afspraak maar met de recente vlaag aan besmettingen in de buurt wat terughoudend.
wat ibuprofen en vitamin/minerals zou genoeg moeten zijn, kan ik evengoed online bestellen(?)