Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iets vreemd zonet.
De bel gaat, kijk op de camera 2(jonge) vrouwen aan de deur, wat laat voor een wafelverkoop van de school dus ik doe niet meer open.
Zie ze ook 1 huis verder aanbellen, doet men ook niet open.

5 minuten later, 2 gasten/mannen die aan komen wandelen aan de overkant, bellen aan bij de overburen. Die doen ook niet open, maar ze gaan niet aanbellen bij de buren ernaast.
Intussen is een witte camionette voor de deur komen staan, motor en lichten uit. Gasten blijven wat rond die camionette hangen.

Dan komen die 2 meisjes terug af, gaan ook rond die camionette staan en blijven babbelen.
Iets later komt een 2e auto aangereden, deel stap in de auto, deel in de camionette.
De auto rijdt de straat af, camionette gaat de andere kant op.

Ik dacht dat met Corona deur aan deur verkopen sowieso verboden was?

Iets vreemd zonet.
De bel gaat, kijk op de camera 2(jonge) vrouwen aan de deur, wat laat voor een wafelverkoop van de school dus ik doe niet meer open.

5 minuten later, 2 gasten/mannen die aan komen wandelen aan de overkant, bellen aan bij de overburen. Die doen ook niet open, maar ze gaan niet aanbellen bij de buren ernaast.
Intussen is een witte camionette voor de deur komen staan, motor en lichten uit. Gasten blijven wat rond die camionette hangen.

Dan komen die 2 meisjes terug af, gaan ook rond die camionette staan en blijven babbelen.
Iets later komt een 2e auto aangereden, deel stap in de auto, deel in de camionette.

Heb je die hun nummerplaten?

Iets vreemd zonet.

Het vreemdste aan heel het verhaal is dat je niet open doet als er 2 jonge vrouwen aan je deur staan.

Het vreemdste aan heel het verhaal is dat je niet open doet als er 2 jonge vrouwen aan je deur staan.
Ja die camera is niet 100% zuiver zo int donker dus kan er ook naast zitten.
En de vriendin is thuis..

Alst wafel verkoop is en er staan zo 2 jong knappe vrouwen ben ik ook te snel overtuigd om teveel te kopen :smile:

Ik zou de volgende keer de nummerplaat wel doorgeven aan de politie. Is het niks zoveel te beter, maar moesten er binnenkort inbraken zijn dan hebben ze toch iets..

Onze werkgever probeert ons 5 dagen te hersenspoelen met hoe leer je samenwerken met je collega's, elkaar begrijpen enz. 5 dagen van telkens 8 uur naar onzin luisteren van Welke kleur heb je, welke kleur hebben je collega's (Disc model) en hoe moet je deze kleuren begrijpen enz. Hebben ze zo een coach ingehuurd, die dacht dat ze met kleine kinderen bezig was. Grootste fout was al, geef van elkaar wat je goed en niet goed vind van je collega(s), teken je hand op een blad ( wat het nut daar van is snap ik nog altijd niet). Het waren meer psychologische testen dan een teambuilding. Want ja ze noemen dit een verplichte teambuilding. Ben na een tijdje opgestaan dienen coach te volle laag gegeven met wat voor onzin die bezig was en het afgetrapt. Heb men werkkledij aangedaan en mijn collega die alleen in de keuken bezig was en waar het enorm druk was geholpen. Je collega(s) helpen, dat is pas teamwork. Niet uren liggen luisteren naar hippie gezever en kinderachtige powerpoint prentjes bekijken. Terwijl je mede collega's in de zorg overwerkt zijn. Gelukkig hebben mijn andere collega's ook al gezegt dat ze die andere 4 dagen niet gaan meedoen met dat belachelijk gedoe. Voor mij is een teambuilding, samen iets leuk doen, niet uren zitten luisteren naar een coach die van kleurtjes houd en powerpoint prentjes.

Laatst bewerkt:
Blijkbaar geven ze nergens nog zakagenda's weg.
Vroeger kreeg je ze overal, bij de bank, de vakbond, de mutualiteiten, ze smeten ermee rond je oren.
Nu hebben ze ze blijkbaar nergens meer.

Onze werkgever probeert ons 5 dagen te hersenspoelen met hoe leer je samenwerken met je collega's, elkaar begrijpen enz. 5 dagen van telkens 8 uur naar onzin luisteren van Welke kleur heb je, welke kleur hebben je collega's (Disc model) en hoe moet je deze kleuren begrijpen enz. Hebben ze zo een coach ingehuurd, die dacht dat ze met kleine kinderen bezig was. Grootste fout was al, geef van elkaar wat je goed en niet goed vind van je collega(s), teken je hand op een blad ( wat het nut daar van is snap ik nog altijd niet). Het waren meer psychologische testen dan een teambuilding. Want ja ze noemen dit een verplichte teambuilding. Ben na een tijdje opgestaan dienen coach te volle laag gegeven met wat voor onzin die bezig was en het afgetrapt. Heb men werkkledij aangedaan en mijn collega die alleen in de keuken bezig was en waar het enorm druk was geholpen. Je collega(s) helpen, dat is pas teamwork. Niet uren liggen luisteren naar hippie gezever en kinderachtige powerpoint prentjes bekijken. Terwijl je mede collega's in de zorg overwerkt zijn. Gelukkig hebben mijn andere collega's ook al gezegt dat ze die andere 4 dagen niet gaan meedoen met dat belachelijk gedoe. Voor mij is een teambuilding, samen iets leuk doen, niet uren zitten luisteren naar een coach die van kleurtjes houd en powerpoint prentjes.

Die mens wordt nochtans gewoon ingehuurd om een bepaalde opleiding te geven aan een groep mensen. Dat dat buiten jouw interessegebied ligt daar kan die niks aan doen, dat jouw werkgever niet duidelijk heeft uitgelegd wat de bedoeling is, daar kan die mens evenmin aan doen.
Dat ge die opleiding nutteloos vindt, is uw goed recht. Dat ge die niet verder wil volgen, is ook uw goed recht (als uw werkgever dat toelaat). Dat ge ne mens, die gewoon zijn job doet en een opleiding komt geven waarvoor hij werd ingehuurd, de volle laag gaat geven, maakt u toch wel de eikel in dit verhaal.

Zag nog een doos havermout staan, had ik nog wat zin in. Melk gekookt, haver erin, alles laten opnemen.

Opscheppen en oplepelen. Smaak was niet wat ik verwacht had maar kon aan corona liggen. Kommeke toch leeggegeten. Check hier net de datum.. houdbaar tot 2016 :unsure:

We leven nog!

Eigenlijk is het dus maw wel gelukt om een hechter team te vormen aangezien jullie samen niet meer meedoen en jij een collega gaan helpen bent..

Het was misschien een rare manier, maar het is wel gelukt. Topcoach!

gespierde remkabels
:laugh:

Slim fit is voor mensen met een eetstoornis en regular voor normaal gebouwden zeker? :unsure:

Neen serieus, het verschilt van merk tot merk natuurlijk, maar hier in België is breder dan standaard zijn toch geen cadeau hoor.
Ik gok dat wij een vergelijkbaar lichaamstype hebben... 1m90 hier, tussen de 95 en 100 kg, dik bovengemiddeld gespierd, vetpercentage schommelt tussen 15% en 20% (covid :tongue:), maar als ik uw powerlifting stats zie zult gij misschien iets meer massa hebben (sorry @pardal, maar ik heb al een vrouw, dit is niet om @Mulan te versieren).

Van de juiste merken is slim fit echt wel de way to go hoor. Wat mij goed past:
  • T-shirts: Selected Homme XXL slim fit, en skate en board merken zoals Element, Burton, Hurley, Protest passen ook uiterst goed (meestal XL slim fit want die Amerikaanse merken vallen wat groter).
  • Hemden: Selected Homme weer, Bivolino (= niet te duur op maat, athletic snit nemen) en Suit Supply (die hebben iets tussen slim fit en regular)
  • Broeken professioneel draag ik kostuums, dus dat is niet echt een probleem
  • Broeken privé zijn allemaal wat baggyer (ik zit nog in mijn 90s puber fase), cargo shorts, kaki dingen, daar allemaal geen probleem mee. Een jeans draag ik niet want dat is inderdaad een hel om iets te vinden dat past.
Maybe it helps?

Ps: Grote, brede en platte voeten hebben, dat is pas een ramp om voor te shoppen :wallbash:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan