Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah ok, als ik dat begin te doen moet ik 99% in spoiler gooienIk zet doorgaans in spoiler wat meer slowchat materiaal is, zo kunnen de mensen die dat irritant vinden, het overslaan, geen gedwongen gezever bij wijze van spreken.![]()
.Allé, classic De Lijn, na het voorval van vrijdagavond (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211126_97093835) waarop één van hun chauffeurs volledig door het lint ging hebben ze hun revanche beet: Ze hebben diezelfde lijn vandaag aan een grondige inspectie onderworpen en verschillende kinderen hebben een administratieve boete gekregen om niet in orde te zijn met hun abonnement.
1. Ze zijn incompetent want geven ook mijn dochter zo'n boete terwijl de vervaldag van haar abonnement juli 2022 is, ik kan dus mijn 2e klacht indienen op korte tijd tegen hen. Ga bij deze ook de ombudsman eens een vriendelijk mailtje sturen
2. Ze zijn zéér klein in hun reactie na het incident van vrijdag -> ipv inderdaad het politionele onderzoek af te wachten zoals de woordvoerster flink kwam verklaren op het VTM journaal, proberen ze op deze manier dus een beetje wraak te nemen. Ik wil er gerust geld op zetten dat het morgen opnieuw controle gaat zijn.
Ik kan niet oordelen over de andere boetes maar bij mij heeft De Lijn op zeer korte tijd toch een héél slechte beurt gemaakt.Is het niet net de bedoeling dat er extra controle komt op lijnen waar er voordien problemen waren.
Foute boetes geven is niet ok, maar iedereen kan zich vergissen. Ik denk niet dat bij alle kinderen die niet in orde waren foutief zou geweest zijn.
De vraag is wie zijn/haar bijdrage als beste uit de bus komt.Allé hup typisch BG, er is weer een woorspeling, en iedereen springt op dezelfde tram ...
Allee de woordspeling-trein is hier weer vertrokken se.
Pikt het niet dat ge niet de eerste zijt en ge met zo een flauwe moet afkomen?Allee de woordspeling-trein is hier weer vertrokken se.
De treinbestuurder weigerde te stoppen aan zijn halteGij hebt 'm precies juist gemist!
Bedankt om ons weer op het juiste spoor te zettenHier wordt weer een duidelijke lijn overschreden.