Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
spoor.jpg

Ik kan niet oordelen over de andere boetes maar bij mij heeft De Lijn op zeer korte tijd toch een héél slechte beurt gemaakt.

Ben eens benieuwd naar hun antwoord op mijn klachten, vooral die over de chauffeur

Dat de controleurs een fout kunnen maken,… tja, neigt toch wel héél hard naar revanche voor vrijdag terwijl 95% vd kinderen op die bus niets te maken had met belletje trek
't wordt gewoon nog beter -> al die kinderen heb nu vandaag een boete gekregen voor het niet tonen van een vervoerbewijs terwijl de controleur op de treden aan de deur van de bus stond, dus de kinderen hadden zelfs de kans niet om hun geldige buzzy pass te scannen.

jezus, hoe zielig kan je zijn 'De Lijn'??

Daarenboven was de bus ook 25 minuten later op een traject van ongeveer 11 km, volgens de kinderen reed de chauffeur extreem traag -> De Lijn toont dus het goede voorbeeld aan deze kinderen -> wat moet je doen als je gepest wordt? gewoon terug pesten ... :wallbash:

Die discussie hebben we onlangs nog gehad, andere providers zijn ofwel niet beschikbaar hier of belachelijk traag dus voorlopig zit ik vast aan die oplichters van telenet.
Ergernis is vooral dat ze zich niet aan hun eigen regels houden, als er zogezegd een nachttarief is zorg dan ook dat het werkt in plaats van je klanten af te rippen in de hoop dat ze je veel te duur extra volume gaan kopen.
Orange gaat toch langs kabel van telenet, kan hier dan zoveel verschil in snelheid opzitten?

't wordt gewoon nog beter -> al die kinderen heb nu vandaag een boete gekregen voor het niet tonen van een vervoerbewijs terwijl de controleur op de treden aan de deur van de bus stond, dus de kinderen hadden zelfs de kans niet om hun geldige buzzy pass te scannen.

Daarenboven was de bus ook 25 minuten later op een traject van ongeveer 11 km, volgens de kinderen reed de chauffeur extreem traag -> De Lijn toont dus het goede voorbeeld aan deze kinderen -> wat moet je doen als je gepest wordt? gewoon terug pesten ... :wallbash:
En hoe hebben ze die kinderen dan de boete gegeven?

Waarschijnlijk buzy pass niet mee/niet gevonden in een wanordelijke boekentas en boete gekregen.

Dan thuis zeggen dat ze hem wel mee had en mijn kind, schoon kind verhaal voor de rest.
En wie ben jij om zo te oordelen over iemand anders kind??

Mijn dochter heeft haar buzzy pass afgegeven aan de controleur, deze heeft de pass gescand en daarop een boete uitgeschreven omdat de pass zogezegd niet meer geldig was. Heb klacht ingediend met bewijs dat de pass geldig is tot juli 2022... eens benieuwd wat hun antwoord gaat zijn...

Aan andere kinderen hebben ze boete gegeven voor pass niet te tonen (wsl als hun machientje aangaf dat die pass wel geldig was)

Is gewoon pestgedrag van de Lijn ... zeer triestig.

enne ... normaal is de bus na 22 minuten op de eindhalte, vandaag na 58 minuten -> volgens de kinderen reed de chauffeur echt waanzinnig traag.

't mag eens gaan stoppen met de chauffeurs van deze lijn te verdedigen imo.

En wie ben jij om zo te oordelen over iemand anders kind??

Mijn dochter heeft haar buzzy pass afgegeven aan de controleur, deze heeft de pass gescand en daarop een boete uitgeschreven omdat de pass zogezegd niet meer geldig was. Heb klacht ingediend met bewijs dat de pass geldig is tot juli 2022... eens benieuwd wat hun antwoord gaat zijn...

Aan andere kinderen hebben ze boete gegeven voor pass niet te tonen (wsl als hun machientje aangaf dat die pass wel geldig was)

Is gewoon pestgedrag van de Lijn ... zeer triestig.

enne ... normaal is de bus na 22 minuten op de eindhalte, vandaag na 58 minuten -> volgens de kinderen reed de chauffeur echt waanzinnig traag.

't mag eens gaan stoppen met de chauffeurs van deze lijn te verdedigen imo.
Ik heb zelf zo een puber waarvan het ook nooit zijn schuld is tot puntje bij paaltje komt.

In het begin geloofde ik het ook nog, maar ben er ondertussen al van terug gekeerd. En ik hoor dat het bijna overal zo is.

Omdat het vooral negatieve commentaar regent:
Ja, het lijkt me logisch dat ze wat aan negatief machtsvertoon doen, om de pestkoppen een toontje lager te laten zingen.

Neen, het lijkt me totaal niet logisch dat IEDEREEN er maar de dupe van moet zijn en ik hoop dat er veel klacht gaan indienen!

"Mijn kind, schoon kind" -> omdat er een paar rotte appels zijn, moet elke ouder zijn kind maar wantrouwen? 🤔

Net 8 weken thuis, psycholoog moet nog beginnen en psychiater moet medicatie nog aanpassen. Ondertussen blijft mijn uitbetaling bij CM ‘klaar om verwerkt te worden’ en nu is ‘de lijst’ aangekomen. Het vragenlijstje van samenaantwerk. Hoe moet een mens zich nu ook maar iets anders dan opgejaagd wild voelen? Ze hebben nog geen cent uitbetaald en hier zijn ze al om niet meer te moeten uitbetalen.
Ik wil mijzelf nu niet zieliger laten klinken maar deel van mijn probleem is een angststoornis en die vragenlijst zorgt voor niks dan doembeelden.

Omdat het vooral negatieve commentaar regent:
Ja, het lijkt me logisch dat ze wat aan negatief machtsvertoon doen, om de pestkoppen een toontje lager te laten zingen.

Neen, het lijkt me totaal niet logisch dat IEDEREEN er maar de dupe van moet zijn en ik hoop dat er veel klacht gaan indienen!

"Mijn kind, schoon kind" -> omdat er een paar rotte appels zijn, moet elke ouder zijn kind maar wantrouwen? 🤔
Niemand die zegt dat het een rotte appel is, maar we zijn allemaal pubers geweest zeker en wel eens gelogen over zaken?

Die van ons was zijn portefeuille kwijt en was al 3 dagen aan het rijden zonder abonnement tegen dat hij het gezegd heeft. Is dat daarom een rotte appel?

Neen, maar hij ging evengoed een boete gekregen hebben en dan beweert hebben dat hij nog maar net zijn portefeuille kwijt was.

Terwijl hij in het lager nooit over niets ging liegen. Zomaar klakkeloos alles geloven wat ze zeggen is ook niet goed.

Wow de hele wereld begint door te flippen.
Frustratielevels maximum.

En de ene verwijt dan vooral de andere.

*Gaat alvast eens kijken naar wat hij in het weekend kan doen zonder naar iemand te hoeven kijken.*

Les op de PXL in het avondonderwijs. Ramen en deuren open dus niet te harden van de koude, geen online onderwijs voor dit vak dus geen kans om thuis te blijven voorlopig. Stom mondmasker nog eens 4u lang op moeten zetten nadat ik het al 8u op het werk heb moeten opzetten. Vreselijk gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan