Sinds @Tomski zelf veel te veel kookt is hun omzet gewoon veel te hard gedaaldFrituur die zijn prijzen weer heeft verhoogt. 8.30€ voor een grote friet met dubbel andalouse en een cervela. Dat is toch echt wel heel duur aan het worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds @Tomski zelf veel te veel kookt is hun omzet gewoon veel te hard gedaaldFrituur die zijn prijzen weer heeft verhoogt. 8.30€ voor een grote friet met dubbel andalouse en een cervela. Dat is toch echt wel heel duur aan het worden.
In the professionals we trust!M’n vriendin die sinds vanochtend heel vroeg binnen is voor operatie en ik begin intussen wel zenuwachtig te worden. Ze had er gisteren veel schrik voor en heb haar toen nog wel kunnen geruststellen maar nu heb ik het dus zelf zitten.

Ik zei dat in het mosselrestaurant tegen de knappe serveersters. Ik mag daar dus een jaar niet meer binnen een straal van 500m komen.ik ben hetzelfde beginnen doen op begrafenissen... effe in de zij gaan porren en vragen: "en? gij de volgende?"
Zie ze is al terug wakker Wannez dus t zal wel meegevallen zijn.In the professionals we trust!![]()
Die discussie hebben we onlangs nog gehad, andere providers zijn ofwel niet beschikbaar hier of belachelijk traag dus voorlopig zit ik vast aan die oplichters van telenet.Telenet? Jaren geleden overgeschakeld naar Orange voor die reden, nog geen spijt van gehad.
Ook bij de dokters was er iemand de laatste van de klas.In the professionals we trust!![]()

Erger nog. Chauffeurs die 30km/u rijden waar je 70 mag rijden en dan aan het bordje van de bebouwde kom ineens de gas opendraaien en dan tegen 100/u er vandoor vlammen.Chauffeurs die 20/u trager rijden dan toegelaten.

Waar stuur je precies op aan?Waarom zet jij zo vaak willekeurige stukken van je post in spoiler?![]()
En ze is terugM’n vriendin die sinds vanochtend heel vroeg binnen is voor operatie en ik begin intussen wel zenuwachtig te worden. Ze had er gisteren veel schrik voor en heb haar toen nog wel kunnen geruststellen maar nu heb ik het dus zelf zitten.
nog wel suf van narcose maar verder goed verlopen 
Als we dan toch bezig zijn: woorden met 'ee' hoeven niet steeds als 'éé' geschreven te worden.Waarom zet jij zo vaak willekeurige stukken van je post in spoiler?![]()

Eén zéér goede opmerking!Als we dan toch bezig zijn: woorden met 'ee' hoeven niet steeds als 'éé' geschreven te worden.
De uitspraak is hetzelfde, tenzij de nadruk er op moet liggen, maar dat is dan meestal niet![]()
Geleerd van @Mulan denk ik.Waarom zet jij zo vaak willekeurige stukken van je post in spoiler?![]()
Meestal zijn ze dan heel gewillig.En ze is terugnog wel suf van narcose maar verder goed verlopen
![]()