Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal men best doen als jonge(re) snaak om u te blijven herinneren!Als ik toch +80 wordt (wat ik betwijfel met mijn levensstijl) (Niet dat er iemand gaat zijn om mij te herinneren)
) .Dat hangt er vanaf hé. Mijn vader zijn de artsen op een gegeven moment, letterlijk komen zeggen dat hij binnen de maand zeker ging sterven.Sterven is volgens mij gemakkelijker voor diegene die sterft dan voor de achterblijvers.
Dat hangt er vanaf hé. Mijn vader zijn de artsen op een gegeven moment, letterlijk komen zeggen dat hij binnen de maand zeker ging sterven.
Ergens wel. Anderzijds begrijp ik dat je in eerste instantie in paniek bent of in shock bent als ze dat aan u zeggen ... dat je zeker dood gaat .. (en snel).Beter zo toch? Dan u een hele tijd hoop geven door nog allerlei onderzoeken te doen en behandelingen.
Ik schrijf het hier nog eens neer. Mijn tante is 95 geworden, en die was op het einde het leven beu.Ik denk dat we ons niet mogen blind staren op diegenen die tot die leeftijdgrens raken. Hoe ouder ge komt hoe meer je ziet dat mensen van uw leeftijd het niet halen, ik ben 34 jaar (nog een grote snotneus als je het eigenlijk in de levensloop ziet) en ik heb toch al een aantal van mijn jeugdvrienden weten begraven worden. En ik ben er zeker van dat tegen de tijd ik op pensioen mag er nog een hoop zullen volgen (als ik er zelf al niet zou bijzitten). We zien altijd maar diegenen die de hoge leeftijd halen maar vergeten veel te snel dat er al een hoop zijn die veel vroeger zijn te komen gaan.
Mijn vrouw doet dat ook omdat het "sneller" is. Zit je op het werk, vraag je gewoon hoe iets is afgelopen. Verschijnt er zo'n balkje van 2 min 54 seconden.Superextraverte mensen die spraakberichten sturen ipv tekstberichten.
Zeggen dat de bloed eed die jullie aan Cthulhu hebben gezworen toch ietsje serieuzer is dan de Belgische wetgeving.Niet echt een ergernis van de dag, maar meer iets wat meermaals blijkt terug te komen en het dan weer wel een ergernis van de dag maakt. We zijn een stel dat niet getrouwd is en 1 dochter heeft. Ik besef gerust dat jullie gelukkig zijn als getrouwd koppel met 2 of meer kinderen. Wij zijn dat ook als niet getrouwd stel met 1 kind. Toch, moeten we telkens aanhoren dat er gerust wel een tweede komt want dat was bij hen ook zo of dat een trouw toch alles makkelijker maakt voor de kinderen. Mijn repliek hierop was dan dat je dat ook bij het notariaat kan regelen en op papier kunt laten zetten. Om dan de repliek te krijgen, zien jullie mekaar dan niet graag? Nee dank u.
Blijkbaar is het eenmalig zeggen dat je geen interesse daarin hebt voor sommige mensen niet genoeg![]()
En nu ligt sinds 19u telenet ook plat. Nu nog de elektriciteit en we zitten in het stenen tijdperk.Mijn ergernis is gisteren begonnen. Water in de gasleidingen. Heel het dorp hier zonder gas.
Vandaag nog niet opgelost, en heel het weekend zal het nog niet opgelost zijn.
Ik heb compassie met heel het leger fluvius mannen die gisteren tot 23u bezig waren, vandaag zal het van hetzelfde liedje zijn en ze mogen nog heel het weekend door doen in dat koud strontweer.
Nu mijn grootste ergernis. Het stad die hier belt omdat wij volgens hen wel gas zouden hebben (wat trouwens niet eens klopt) en die ons op de Facebookpagina ging zetten voor als er iemand wou douchen dat ze bij ons kunnen komen.
Like wtf?? Direct geantwoord dat ze dat er direct mogen af gooien. Ten eerste zitten we gvd in volle corona periode dus hoe achterlijk zijn die mannen eigenlijk? En ten tweede ik moet hier geen vreemd volk in mijn kot, last staan in mijn douche hebben.
Retards.

Is 't gelukt?Aangezien iedereen dus steevast 100 euro onder mijn vraagprijs blijft bieden op mijn iPhone, heb ik mijn prijs 100 euro duurder gezet.
Zien of ik de gedragscode van idioten kan kraken![]()

Nooit gesnapt. Wij hebben x-aantal kinderen, anderen y, anderen geen. wij zijn getrouwd, anderen niet. Who the fuck cares. Ik haat die vragen ook. Na ons eerste kind waren wij gewoon gelukkig en toch stellen (sommige) mensen bijna instant die vraag, "alleh en wanneer komt er een tweede?".Niet echt een ergernis van de dag, maar meer iets wat meermaals blijkt terug te komen en het dan weer wel een ergernis van de dag maakt. We zijn een stel dat niet getrouwd is en 1 dochter heeft. Ik besef gerust dat jullie gelukkig zijn als getrouwd koppel met 2 of meer kinderen. Wij zijn dat ook als niet getrouwd stel met 1 kind. Toch, moeten we telkens aanhoren dat er gerust wel een tweede komt want dat was bij hen ook zo of dat een trouw toch alles makkelijker maakt voor de kinderen. Mijn repliek hierop was dan dat je dat ook bij het notariaat kan regelen en op papier kunt laten zetten. Om dan de repliek te krijgen, zien jullie mekaar dan niet graag? Nee dank u.
Blijkbaar is het eenmalig zeggen dat je geen interesse daarin hebt voor sommige mensen niet genoeg![]()
NeeIs 't gelukt?![]()

Is 't gelukt?
Nooit gesnapt. Wij hebben x-aantal kinderen, anderen y, anderen geen. wij zijn getrouwd, anderen niet. Who the fuck cares. Ik haat die vragen ook. Na ons eerste kind waren wij gewoon gelukkig en toch stellen (sommige) mensen bijna instant die vraag, "alleh en wanneer komt er een tweede?".
TL;DR ik begrijp uw ergernis en zou zeggen, negeer het en gewoon dat ge perfect gelukkig bent.
Ik kan dat bijna niet geloven. Hoe kunnen die nu in godsnaam denken dat dat OK is?Nu mijn grootste ergernis. Het stad die hier belt omdat wij volgens hen wel gas zouden hebben (wat trouwens niet eens klopt) en die ons op de Facebookpagina ging zetten voor als er iemand wou douchen dat ze bij ons kunnen komen.