Waarom?Nu goed een nog 1000x grotere ergernis
Vijftien personen met alcoholintoxicatie binnengebracht op spoeddienst in Hasselt
Als je toch nog snel een feestje bouwt, drink dan met mate.
Ik kan die gasten verstaan, nog eens lekker laten vollopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom?Nu goed een nog 1000x grotere ergernis
Vijftien personen met alcoholintoxicatie binnengebracht op spoeddienst in Hasselt

Ik was vroeger in het hoge onderwijs een stevige drinker. Op ne vodka avond eens 11 pure vodka's gedronken en 4 biertjes ... Zelfs dat aantal kreeg mij niet in het ziekenhuis hoor. (Ook eens stevige 6 tequilla's met zout)Waarom?
Ik kan die gasten verstaan, nog eens lekker laten vollopen.

Hoe ziet je excuus bericht eruit op de groep?Normaal gezien vanmorgen vroeg naar de Ardennen vertrokken om een 20-tal kilometer te wandelen. We wonen in appartement met ondergrondse parking (staanplaatsen) => even als kader.
Ik ben vertrekkensklaar en kom aan de auto en zie mijn wandelschoenen er niet meer in staan. Overal gezocht, nergens gevonden. Intussen vriendin wakker gemaakt en zij wist ook van niets. Conclusie: inbraak in onze auto in de ondergrondse parking. Daarom een vlammend bericht gestuurd naar onze medebewoners in onze Facebookgroep.
Intussen de wandeling verzet naar morgen en naar de AS Adventure gereden om exact dezelfde schoenen terug te kopen aangezien ze perfect gegoten zaten. Eenmaal terug in de auto, vraagt mijn vriendin of ik de spullen toevallig niet in de auto van mijn broer heb geplaatst. Toen viel mijn frank: vorige week zaterdagnacht vertrok mijn broer op vakantie en ik had aangeboden dat hij zijn auto hier een week kon stallen. Om met mijn auto naar de luchthaven te rijden, had ik snel enkele spullen uit de kofferruimte naar zijn auto geladen...
End of story: de AS Adventure was zo vriendelijk om mij geen (voor mij nutteloze) voucher te geven, maar stortte het geld terug op mijn rekening.

Waaruit leid jij af dat dat een groep van 15 vrienden was die gelijktijdig op spoed terechtgekomen wasIk was vroeger in het hoge onderwijs een stevige drinker. Op ne vodka avond eens 11 pure vodka's gedronken en 4 biertjes ... Zelfs dat aantal kreeg mij niet in het ziekenhuis hoor. (Ook eens stevige 6 tequilla's met zout)
De ene mens kan er beter tegen dan de andere, maar om met zoveel vrienden tegelijkertijd op spoed te recht te komen, moet je je echt letterlijk laten vollopen![]()
Allé ik ben er niet trots op (ik ben gestopt met stevig drinken zo'n mmm 24 jaar geleden ondertussen), maar als er één iemand hier is, op dit forum die weet hoeveel je moet drinken om met spoed afgevoerd te worden, dan ben ik het wel. Dat is best véél ..
De douane krijgt het pas aangeboden ter controle als jij Bpost betaald hebt. Ze kunnen dus niet instant uw pakket controleren de minuut dat jij betaald hebt.WTF? Kan dat niet op hetzelfde moment? 8 weken plus en dan is het zelfs nog niet gecontroleerd maar wel al centen gevraagd?
Ze kwamen van dezelfde fuif. Misschien géén vrienden maar de bron was identiekWaaruit leid jij af dat dat een groep van 15 vrienden was die gelijktijdig op spoed terechtgekomen was

Ze kwamen volgens dat artikel uit een dancing, namelijk de versuz. Vlug google werk zegt me dat die een capaciteit hebben van 3000 man. Ik vraag me echt af of die 15 mensen met alcoholintoxicatie nu echt het correcte probleem zijn, ik zou eens willen weten hoeveel besmettingen er zouden gevonden worden de komende dagen onder die 3000 bezoekers.Ze kwamen van dezelfde fuif. Misschien géén vrienden maar de bron was identiek
Ach ja er zijn altijd jonge mensen die hun grenzen niet kennen hé. En we zijn allemaal ooit jong geweest.
Alleen is het nu Covid, dus dan zou je toch beter moeten weten. De timing is nu éénmaal slecht om nu te véél alcohol te drinken![]()
Gewoon verwijderd. De schaamte an sich was al te grootHoe ziet je excuus bericht eruit op de groep?![]()

Dat zal wel van op het Dusartplein geweest zijn, want in het centrum van Hasselt was het gisteren echt heel rustig. Zelfs verschillende cafés doe al vroeger sloten omdat er toch geen volk was.Nu goed een nog 1000x grotere ergernis

Ach man, just get it over withNiet echt een ergernis van de dag, maar meer iets wat meermaals blijkt terug te komen en het dan weer wel een ergernis van de dag maakt. We zijn een stel dat niet getrouwd is en 1 dochter heeft. Ik besef gerust dat jullie gelukkig zijn als getrouwd koppel met 2 of meer kinderen. Wij zijn dat ook als niet getrouwd stel met 1 kind. Toch, moeten we telkens aanhoren dat er gerust wel een tweede komt want dat was bij hen ook zo of dat een trouw toch alles makkelijker maakt voor de kinderen. Mijn repliek hierop was dan dat je dat ook bij het notariaat kan regelen en op papier kunt laten zetten. Om dan de repliek te krijgen, zien jullie mekaar dan niet graag? Nee dank u.
Blijkbaar is het eenmalig zeggen dat je geen interesse daarin hebt voor sommige mensen niet genoeg![]()

Bijna even vervelend als mensen die vragen of en waarom er nog geen kinderen zijn.Niet echt een ergernis van de dag, maar meer iets wat meermaals blijkt terug te komen en het dan weer wel een ergernis van de dag maakt. We zijn een stel dat niet getrouwd is en 1 dochter heeft. Ik besef gerust dat jullie gelukkig zijn als getrouwd koppel met 2 of meer kinderen. Wij zijn dat ook als niet getrouwd stel met 1 kind. Toch, moeten we telkens aanhoren dat er gerust wel een tweede komt want dat was bij hen ook zo of dat een trouw toch alles makkelijker maakt voor de kinderen. Mijn repliek hierop was dan dat je dat ook bij het notariaat kan regelen en op papier kunt laten zetten. Om dan de repliek te krijgen, zien jullie mekaar dan niet graag? Nee dank u.
Blijkbaar is het eenmalig zeggen dat je geen interesse daarin hebt voor sommige mensen niet genoeg![]()
Wij kregen die vraag ook constant op familiefeesten, zeker nadat men broer er al 2 had.Bijna even vervelend als mensen die vragen of en waarom er nog geen kinderen zijn.
Ik kom ze met plezier een paar flinke trappen in hun kruis geven. En ik zou echt voldoende hard trappen, om zeker te zijn dat ze dagen lang bloed pissen. En hen dan nog eens uitleggen dat dat een onwaarschijnlijk achterlijke en onbeleefde vraag is. Om daarna nog eens extra hard in hun kruis te trappen.
Er zijn mensen die geen kinderen kunnen krijgen. Je kent de situatie niet van de mensen waaraan je dat vraagt. Die moeten hun medische verhalen niet met je delen.
ps: ik heb een zus gehad die > 10 jaar lang die vraag te verwerken kreeg... dat begint echt wel te wegen op mensen, altijd die vraag ontwijken.
Ik ooit als 17-jarige een volledige fles Vodka gedronken + enkele slokken van andere flessen (safari, pisang,...).Ik was vroeger in het hoge onderwijs een stevige drinker. Op ne vodka avond eens 11 pure vodka's gedronken en 4 biertjes ... Zelfs dat aantal kreeg mij niet in het ziekenhuis hoor. (Ook eens stevige 6 tequilla's met zout)
De ene mens kan er beter tegen dan de andere, maar om met zoveel vrienden tegelijkertijd op spoed te recht te komen, moet je je echt letterlijk laten vollopen![]()
Allé ik ben er niet trots op (ik ben gestopt met stevig drinken zo'n mmm 24 jaar geleden ondertussen), maar als er één iemand hier is, op dit forum die weet hoeveel je moet drinken om met spoed afgevoerd te worden, dan ben ik het wel. Dat is best véél ..