Ik heb het snel benauwd, zo'n paar keer wat extra frisse lucht doet mij meer deugd.Waarom een paar keer en niet 1x goed?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het snel benauwd, zo'n paar keer wat extra frisse lucht doet mij meer deugd.Waarom een paar keer en niet 1x goed?
Bpost maakt waarschijnlijk eerst uw aangifte. Dan pas kan de douane controleren of wat Bpost heeft opgesteld correct is natuurlijk.Een pakje dat al sinds 22 september ‘dit kan tot 14 dagen duren’ bij de douane is. Gisteren komt dan eindelijk de kostenberekening, €31. Goed, dat klopt wel met inhoud en tarief dus wij betalen dat. Betaling succesvol en nu staat er ‘uw pakje gaat eerstdaags naar de douane voor controle’.
WTF? Kan dat niet op hetzelfde moment? 8 weken plus en dan is het zelfs nog niet gecontroleerd maar wel al centen gevraagd?
ZE VROEG GEEN UITLEG WAAROM MAAR GEWOON EEN BEETJE MEDELEVEN GIJ SE TYPISCHE MANBpost maakt waarschijnlijk eerst uw aangifte. Dan pas kan de douane controleren of wat Bpost heeft opgesteld correct is natuurlijk.
Tot nu toe heeft het waarschijnlijk heel de tijd bij Bpost zelf gelegen in afwachting van verwerking en niet 'bij de douane'. Maar het kan idd wel erg lang duren soms.

*witte cisgender manZE VROEG GEEN UITLEG WAAROM MAAR GEWOON EEN BEETJE MEDELEVEN GIJ SE TYPISCHE MAN
![]()
wtf is cisgender?*witte cisgender man
(met dus véél minder dan 1,5 meter afstand van elkaar)Wat is het probleem? Voor corona droegen we dat ook niet als we stonden aan te schuiven? En naar de apotheek gaan wil niet zeggen dat je ziek bent he. Ik haal daar bijvoorbeeld mijn puffers tegen astma, mijn vriendin haar zwangerschapsdingen, dafalgans/antikakpillen om gewoon in huis te hebben, babyvoeding op maat, ontworming voor de huisdieren, ...Zeker 10 man stond -buiten- aan te schuiven aan de apotheek (neen dit is niet de ergernis).
2 man voor mij staat rustig al glimlachend te praten zonder mondmasker.(met dus véél minder dan 1,5 meter afstand van elkaar)
Pas nadat ze de apotheek binnen gingen toverden ze hun mondmasker te voorschijn.
Als je naar de apotheek gaat wil dat meestal zeggen dat iemand binnen je gezin ziek is, ook al was de coronatest negatief, doe toch gewoon even uw mondmasker op. Véél moeite is dat toch niet.
Tja, op het werk zit ik ook gezellig te keuvelen met mijn collega zonder mondmasker aan, snel opzetten als er een patiënt binnen komt.Zeker 10 man stond -buiten- aan te schuiven aan de apotheek (neen dit is niet de ergernis).
2 man voor mij staat rustig al glimlachend te praten zonder mondmasker.(met dus véél minder dan 1,5 meter afstand van elkaar)
Pas nadat ze de apotheek binnen gingen toverden ze hun mondmasker te voorschijn.
Ze waren ook niet samen want ze gingen apart binnen (wel waarschijnlijk vrienden)
Als je naar de apotheek gaat wil dat meestal zeggen dat iemand binnen je gezin ziek is, ook al was de coronatest negatief, doe toch gewoon even uw mondmasker op. Véél moeite is dat toch niet.
We zijn nu voorlopig nog immuun dus. (Afhankelijk van de bron, 10 weken tot 6 maand)Vragen aan Mr Coldplayke om de ketting wat langer te maken zodat je ook in de buitenlucht kan staan of uit de keuken mag komen...Ik heb het snel benauwd, zo'n paar keer wat extra frisse lucht doet mij meer deugd.
Uw badge van ‘Ally’ is onderweg. Alsook de ponskaart waar 10x een interventie voor vrouw en tegen patriarchaat u een gratis beurt** zal opleveren bij een plaatselijk lid.ZE VROEG GEEN UITLEG WAAROM MAAR GEWOON EEN BEETJE MEDELEVEN GIJ SE TYPISCHE MAN
![]()
ja, daar begint dat, het eindigt met stemnrecht en al.Vragen aan Mr Coldplayke om de ketting wat langer te maken zodat je ook in de buitenlucht kan staan of uit de keuken mag komen...
Ik begrijp je perfekt maar die zin is niet echt goed gekozenWat is het probleem?

Ik moet eerlijk toegeven, ik hou mij er ook niet altijd aan sé. Wie wel?Tja, op het werk zit ik ook gezellig te keuvelen met mijn collega zonder mondmasker aan, snel opzetten als er een patiënt binnen komt.
Komt mss ook over alsof we er lak aan hebben, maar...
Haar zoon heeft het mijn dochter besmet vorige maand!We zijn nu voorlopig nog immuun dus. (Afhankelijk van de bron, 10 weken tot 6 maand)

Omdat ik het vaker te warm dan te koud heb.Waarom zit je eigenlijk met je ruit open als het maar 2 graden is buiten?
Het moet al echt vriezen om mijn ramen dicht te houden.Zoals ik altijd zeg "Having cold is a state of mind"Omdat ik het vaker te warm dan te koud heb.Het moet al echt vriezen om mijn ramen dicht te houden.
Iedereen (ook regelmatig vreemde mensen) spreken mij altijd aan rond deze periode met de vraag: Heb je het niet koud of zo?Omdat ik het vaker te warm dan te koud heb.Het moet al echt vriezen om mijn ramen dicht te houden.

Toevallig ' Gunther '? Ken er enen die altijd in short werkt.Iedereen (ook regelmatig vreemde mensen) spreken mij altijd aan rond deze periode met de vraag: Heb je het niet koud of zo?
Ik doe namelijk steeds een korte broek aan met dit weer, anders heb ik het véél te warm.![]()