Westvleterling ofwa?
Zeg, ik ga niet in achtergestelde buurten gaan wonen.Woesten wss. Wraakactie omdat ze overal buitengesloten worden.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Westvleterling ofwa?
Zeg, ik ga niet in achtergestelde buurten gaan wonen.Woesten wss. Wraakactie omdat ze overal buitengesloten worden.
Telenet? Jaren geleden overgeschakeld naar Orange voor die reden, nog geen spijt van gehad.Alweer smallband, was te verwachten dat die tip om 's nachts te downloaden niet ging werken, afrippers hebben het gewoon volledig aangerekend![]()
Tis echt teveel om goed te zijn. Ik ga gewoon zoals vorig jaar de foto inscannen en dat gaat ook al genoeg voor me zijn. Als ik echt foto's in RAW wil, vind ik wel een andere fotograaf of trek ik ze wel zelf in een studio.25 euro voor het RAW-bestand? Holy crap, ik had echt fotografie moeten gaan studeren. Gewoon bij 1 school binnen geraken om de klasfoto's te trekken en al uw materiaal is terug betaald.
Het glorieuze Alveringem, of een van de mondaine deelgemeentes dan?Zeg, ik ga niet in achtergestelde buurten gaan wonen.
Bij ons is het 15 denk ik voor het digitaal beeld maar ik scan ze idd ook zelf in van de grootste foto van het pakket. Voor de meeste doeleinden is dat meer dan genoegTis echt teveel om goed te zijn. Ik ga gewoon zoals vorig jaar de foto inscannen en dat gaat ook al genoeg voor me zijn. Als ik echt foto's in RAW wil, vind ik wel een andere fotograaf of trek ik ze wel zelf in een studio.
Trotse Zuid west vlaming. Ik kom eigenlijk enkel in bovenstaande regio's om beschaving te brengen.Het glorieuze Alveringem, of een van de mondaine deelgemeentes dan?
Eerder voor het WTF topicNu mijn grootste ergernis. Het stad die hier belt omdat wij volgens hen wel gas zouden hebben (wat trouwens niet eens klopt) en die ons op de Facebookpagina ging zetten voor als er iemand wou douchen dat ze bij ons kunnen komen.
Like wtf?? Direct geantwoord dat ze dat er direct mogen af gooien. Ten eerste zitten we gvd in volle corona periode dus hoe achterlijk zijn die mannen eigenlijk? En ten tweede ik moet hier geen vreemd volk in mijn kot, last staan in mijn douche hebben.
Retards.
Ah, gij zijt dat. Blijf maar weg, we hebben het goed zoals het is.Trotse Zuid west vlaming. Ik kom eigenlijk enkel in bovenstaande regio's om beschaving te brengen.

Als je beschaving als beskaving uitspreekt dan zijn we rap uitgepraat over wat je daaronder verstaat natuurlijk..Trotse Zuid west vlaming. Ik kom eigenlijk enkel in bovenstaande regio's om beschaving te brengen.
Dat geloof je zelf. Maar tot voor deze week wisten jullie nog niet dat je de buizen van gas en water niet zomaar mag doorstekken met een kraan.Ah, gij zijt dat. Blijf maar weg, we hebben het goed zoals het is.
Werk genoeg nog rond Menen en Wervik!
Daarom dat ge in heule naar school ging.Als je beschaving als beskaving uitspreekt dan zijn we rap uitgepraat over wat je daaronder verstaat natuurlijk..
Heule. Ziej doa were? Twos in Stella!Daarom dat ge in heule naar school ging.
Dat is enkel in de wijken die al deels beschaafd zijn he. Hier hebben we zelfs geen gas.Dat geloof je zelf. Maar tot voor deze week wisten jullie nog niet dat je de buizen van gas en water niet zomaar mag doorstekken met een kraan.

Dat is ol ene pot nat, tzin ol dikkenekn gelijk.Heule. Ziej doa were? Twos in Stella!
Ja tis juist, nog altijd niet over dat trauma van den duits.Dat is enkel in de wijken die al deels beschaafd zijn he. Hier hebben we zelfs geen gas.![]()