Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joepie. Schoolfoto's van de dochter zijn er. Alleen is nu de vraag of ik voor 25,00 euro het RAW-bestand wil hebben of niet. Ik vind dat wel veel centjes voor een bestand waar ik waarschijnlijk hierna niet veel meer ga doen, maar wel leuk vind om te hebben. Kunnen ze niet gewoon een mapje geven met wat foto's zonder veel keuze ;( Keuzestress en dat in het weekend.

25 euro voor het RAW-bestand? Holy crap, ik had echt fotografie moeten gaan studeren. Gewoon bij 1 school binnen geraken om de klasfoto's te trekken en al uw materiaal is terug betaald.

25 euro voor het RAW-bestand? Holy crap, ik had echt fotografie moeten gaan studeren. Gewoon bij 1 school binnen geraken om de klasfoto's te trekken en al uw materiaal is terug betaald.
Tis echt teveel om goed te zijn. Ik ga gewoon zoals vorig jaar de foto inscannen en dat gaat ook al genoeg voor me zijn. Als ik echt foto's in RAW wil, vind ik wel een andere fotograaf of trek ik ze wel zelf in een studio.

Ik snap eigenlijk ook niet goed dat hij de RAW aanbiedt? Dat is de onbewerkte versie, waarvoor ge speciale software nodig hebt om correcties/aanpassingen uit te voeren. De grote meerderheid van mensen gaat niet weten wat daar mee aan te vangen. Kunt ge dat zelf standaard zien op de pc/tablet? Mijn cr2-raw bestanden al zeker niet.
Misschien dat hij daarmee ook zoveel vraagt, het is eerder voor mensen die er al iets van kennen? Maar langs de andere kant is dat wel het bestand dat het minste werk van hem vraagt.

ik heb eczeem op een plek en dat is op mijn borstkas. ik kom daar al zot van, hoe dat kan jeuken. Heb daar wel zalf voor, maar is redelijk straf en zodra ik stop komt dat ook altijd terug.
Als kind was ik wel meer gesjossed. dat was toen in arm en been plooien, en van die kloven in mn tenen en vingers. Dat was hel.
Maar in het gezicht heb ik nooit gehad. Dat moet vreselijk lastig zijn.

Tis echt teveel om goed te zijn. Ik ga gewoon zoals vorig jaar de foto inscannen en dat gaat ook al genoeg voor me zijn. Als ik echt foto's in RAW wil, vind ik wel een andere fotograaf of trek ik ze wel zelf in een studio.
Bij ons is het 15 denk ik voor het digitaal beeld maar ik scan ze idd ook zelf in van de grootste foto van het pakket. Voor de meeste doeleinden is dat meer dan genoeg

Nu mijn grootste ergernis. Het stad die hier belt omdat wij volgens hen wel gas zouden hebben (wat trouwens niet eens klopt) en die ons op de Facebookpagina ging zetten voor als er iemand wou douchen dat ze bij ons kunnen komen.

Like wtf?? Direct geantwoord dat ze dat er direct mogen af gooien. Ten eerste zitten we gvd in volle corona periode dus hoe achterlijk zijn die mannen eigenlijk? En ten tweede ik moet hier geen vreemd volk in mijn kot, last staan in mijn douche hebben.

Retards.
Eerder voor het WTF topic :unsure:
Bedankt stad!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan