Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bosbaden ... gewoon Japanse filosofie en naam, niets meer ... kendo heet toch ook niet stokvechten, dus wel wat rare vertaling
Ik herhaal mezelf, maar
ik vind het precies en wishy-washy-hipster naam.
Maar hey, whatever works voor jou is het juiste :thumb:
En ik meen dat oprecht hoor, en dan bedoel ik dat 2e (allez dat eerste ook, maar dat is mijn punt niet).
Het komt misschien spottend over ofzo, maar dat was niet de bedoeling.

Laatst bewerkt:
Update itsme saga: net telefoon gehad dat men een probleem is vastgesteld met de koppeling van mijn Eid - men heeft mij belooft dat het later op de dag zou opgelost zijn.

ik ben blij dat men blijkbaar de aanleiding van de problemen denk gevonden te hebben - op hoop van zegen
Naar welk nummer heb je gebeld?

Ik herhaal mezelf, maar

En ik meen dat oprecht hoor, en dan bedoel ik dat 2e (allez dat eerste ook, maar dat is mijn punt niet).
Het komt misschien spottend over ofzo, maar dat was niet de bedoeling.

Geen probleem mee hoor :)

De Japanse naam vind ik ook mooier dan 'bosbaden'

Zelfde met feng shui of hoe noemt dat beest, je huis inrichten zodanig dat het praktisch is kwa ruimte en je makkelijk kan rondstappen
Hipsters gebruiken dat ook graag om hip te zijn met interieurs en de flow ervan zoals ze het dan noemen. Tjah wie (met wat ruimte) stelt al z'n meubels nu in een doolhof op, of overal in de weg :S

Een kraan is hier bomen aan crushen op de oude pastorij werf 40m verder. Sommige mensen hebben iets met bomen rooien in landelijke omgevingen. Op die manier nog niet gezien, meestal kettinzaag ofzo... hier met graafding boven op de boom en dan naar beneden crushen en rammen (letterlijk). Hopelijk hebben ze dat vergund, denk aan de maffia immo kerels van Leuven daar die onvergund een half bos rooiden rond hun kasteel. Echt in de weg staan ze niet anders.
De mensen die het verbouwen en aannemers zijn wel ca va (geen kloothommels of zagen) .. een boomzaag hebben ze niet dus, enkel een kraan denk ik

De tweestrijdigheid in deze maatschappij vandaag om zoveel dingen, milieu redden, bomen planten (bos!) ... en dan zie je dit

"NimBèèh" (british old chap intonatie)

ps misschien gaan ze wel een Japanse tuin aanleggen :unsure: , weg met die inheemse bomen.
Zo'n tuin voor een oud pastorijgebouw op z'n Vlaamsch, tzou nogal 'kakafonie' of 'kaka shui' zijn.

allez, net een kolerieke vent aan de voordeur gehad. De bouwpromotor van de appartementen in aanbouw achter ons blijkbaar.

We zouden daar alles naar de kloten rijden met onze aannemer (de onze maakt gebruik van hun modderwerf om op onze grond te rijden met hun kraan (tis daar toch al modder en sporen van hun eigen bouwkranen)

als hij nog 1 kraan van ons ziet dan belt 'm de flikken.

Da shitstory continues.

mijn bouwmaterialen zijn daar vandaag geleverd met de bedoeling dat mijn aannemer die met zijn kraan ging binnenrijden :unsure:

Geen probleem mee hoor :)

De Japanse naam vind ik ook mooier dan 'bosbaden'

Zelfde met feng shui of hoe noemt dat beest, je huis inrichten zodanig dat het praktisch is kwa ruimte en je makkelijk kan rondstappen
Hipsters gebruiken dat ook graag om hip te zijn met interieurs en de flow ervan zoals ze het dan noemen. Tjah wie (met wat ruimte) stelt al z'n meubels nu in een doolhof op, of overal in de weg :S

Een kraan is hier bomen aan crushen op de oude pastorij werf 40m verder. Sommige mensen hebben iets met bomen rooien in landelijke omgevingen. Op die manier nog niet gezien, meestal kettinzaag ofzo... hier met graafding boven op de boom en dan naar beneden crushen en rammen (letterlijk). Hopelijk hebben ze dat vergund, denk aan de maffia immo kerels van Leuven daar die onvergund een half bos rooiden rond hun kasteel. Echt in de weg staan ze niet anders.
De mensen die het verbouwen en aannemers zijn wel ca va (geen kloothommels of zagen) .. een boomzaag hebben ze niet dus, enkel een kraan denk ik

De tweestrijdigheid in deze maatschappij vandaag om zoveel dingen, milieu redden, bomen planten (bos!) ... en dan zie je dit

"NimBèèh" (british old chap intonatie)

ps misschien gaan ze wel een Japanse tuin aanleggen :unsure: , weg met die inheemse bomen.
Zo'n tuin voor een oud pastorijgebouw op z'n Vlaamsch, tzou nogal 'kakafonie' of 'kaka shui' zijn.
NimBèèh?

Da shitstory continues.

mijn bouwmaterialen zijn daar vandaag geleverd met de bedoeling dat mijn aannemer die met zijn kraan ging binnenrijden :unsure:

tenor.gif

Tiramisu zonder mascarpone (maar met slagroom).

Er is geen klasse meer, we zijn het leven moe.

Ja echt hé, één minuut stilte aub na het eten/maken van zo'n vreselijk drama.
Tiramisu zonder ei en mascarpone is zelfde als bier zonder schuim, een zee zonder strand en een @Myllana zonder strafpunten.
RIP authentieke tiramisu.👩‍🍳

Ja echt hé, één minuut stilte aub na het eten/maken van zo'n vreselijk drama.
Tiramisu zonder ei en mascarpone is zelfde als bier zonder schuim, een zee zonder strand en een @Myllana zonder strafpunten.
RIP authentieke tiramisu.👩‍🍳
't Is niet authentiek en je zou het geen tiramisu mogen noemen, maar 't zal hier wel binnen gaan.

Waarom doe je dat dan? Trapladder lijkt mij handiger.
te veel papieren overal op den bureau te weinig plaats dus k dacht laat ik is een overzicht nemen van tegen de muur maar daar lag ook men smartphone op te laden :( .

T heeft wel nog iets kunstig op zich zo een grote barst met een paar kleiner barstjes die uitlopen.

te veel papieren overal op den bureau te weinig plaats dus k dacht laat ik is een overzicht nemen van tegen de muur maar daar lag ook men smartphone op te laden :( .

T heeft wel nog iets kunstig op zich zo een grote barst met een paar kleiner barstjes die uitlopen.
Voorlopig een background van Thor of Hulk kiezen waardoor de barst ‘cool’ wordt en dan op Black Friday de winkel induiken. Freudiaanse misstap?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan