Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds de verandering van het uur mag ik een half uur naar huis rijden met de zon in mijn ogen (als ze schijnt). (tussen 16u en na 17u). Ze komt dan de hele tijd net halverwege mijn raam.

Degene die beweren dat het voor de veiligheid is van het verkeer in de voormiddag zijn hun punt bij deze kwijt.

Sinds de verandering van het uur mag ik een half uur naar huis rijden met de zon in mijn ogen (als ze schijnt). (tussen 16u en na 17u). Ze komt dan de hele tijd net halverwege mijn raam.

Degene die beweren dat het voor de veiligheid is van het verkeer in de voormiddag zijn hun punt bij deze kwijt.
En de mensen die beweren dat het het werkt tegen winterdepressie bij deze ook!

#6iseenmopperkont

Dat is makkelijk op te lossen. Werk gewoon tot 18 uur. Dan kan je in het donker rijden.

Dat is de laatste tijd 1 dag op 10 werkdagen. Valt wel mee hé.

Ik jaag mij toch meer op in die duts.
Dat is echt volk dat in mijn ogen gewoon met de bus moet gaan.
Vrachtverkeer en landbouwverkeer kunnen en mogen niet sneller waardoor ik mij er minder in opjaag.

Maar als je gehaast bent is het altijd wat, dat is waar.
Zeer stereotiep wel. Meestal op pensioen of hele dag tijd maar toch op de baan willen tijdens de spits periode. En dan expres 10km/u minder rijden uit schrik om geflitst te worden. Of zo van die twijfelaars, niet meer capabel om de bordjes te lezen en uit voorzorg overal 50km/u rijden. Toch ook wel ergens een indicatie dat ge niet meer mee kunt met het verkeer als bordjes lezen al te moeilijk begint te worden.

Zo'n taffelaars trakteer ik toch ook wel op volgend zicht in de spiegel.
Picture1-8.png

Landbouwverkeer kan soms de pedaal door de carosserie duwen, sneller gaat gewoon niet. Wel ambetant dat dat zo groot is, zicht is meestal quasi nihil.

Heerlijk, zo verkeersagressie om 09:00 's ochtends ... sommige mensen ... claxxoneren, foutief voorbijsteken, weg blokkeren, uitstappen en aan mijn raam komen schreeuwen. Zou beter ook eens zo'n dashcam installeren.

Gelijk in welk forum ge hier toch zit, of gelijk in welke thread dan ook. Ziet ge toch altijd dezelfde fucking debielen die hier over alles hun woordkots moeten spuwen.
Voel me in géén geval aangesproken hoor.👀
Dat het om 17u30 al donker is, daar ben ik idd niet vrolijker om.

Ik vind deze periode juist de leukste en gezelligste periode van het jaar.😍
Vroeg donker betekent lange en suuuuperchille avonden.
Kaarsjes aan, dekentje en liters thee/warme chocomelk, heerlijk toch?
Ik droomde altijd van een open haard maar uiteindelijk is het zo'n lelijke fake ass sfeerhaard geworden en das ook goed hè.
Dat ik overdag met een rode neus en paarse vingers rondloop die alle windrichtingen opkijken door de kou neem ik er dan maar bij.🥶

Zeer stereotiep wel. Meestal op pensioen of hele dag tijd maar toch op de baan willen tijdens de spits periode. En dan expres 10km/u minder rijden uit schrik om geflitst te worden. Of zo van die twijfelaars, niet meer capabel om de bordjes te lezen en uit voorzorg overal 50km/u rijden. Toch ook wel ergens een indicatie dat ge niet meer mee kunt met het verkeer als bordjes lezen al te moeilijk begint te worden.

Zo'n taffelaars trakteer ik toch ook wel op volgend zicht in de spiegel.
Picture1-8.png

Landbouwverkeer kan soms de pedaal door de carosserie duwen, sneller gaat gewoon niet. Wel ambetant dat dat zo groot is, zicht is meestal quasi nihil.
Ook zeer "stereotiep" 😂

Haha enig idee van de aanleiding?
Ik had, volgens hem, geen voorrang gegeven. Dat klopt ook, alleen was hij toen ik afdraaide nog op dusdanige afstand dat voorrang geven niet nodig was. Ik had er wel niet op gerekend dat hij plankgas zou geven om alsnog bijna in mijn gat te rijden :sarcastic: . Ken je het, zo van die mensen die claxxoneren en ondertussen de gaspedaal nog wat sneller induwen? Zo'n type dus.

Ik droomde altijd van een open haard maar uiteindelijk is het zo'n lelijke fake ass sfeerhaard geworden en das ook goed hè.
Dat ik overdag met een rode neus en paarse vingers rondloop die alle windrichtingen opkijken door de kou neem ik er dan maar bij.🥶
😍

Dat en de mooiere zonsop- en ondergangen. Gisteren was het bos aan de overkant van mijn straat zo mooi in het herfstige ochtendlicht dat ik mijn bureau heb verlaten en een bosbad heb genomen als pauze. Als rokers om het uur 10 minuten gaan roken en onproductief zijn mag ik dat ook.

Ik had, volgens hem, geen voorrang gegeven. Dat klopt ook, alleen was hij toen ik afdraaide nog op dusdanige afstand dat voorrang geven niet nodig was. Ik had er wel niet op gerekend dat hij plankgas zou geven om alsnog bijna in mijn gat te rijden :sarcastic: . Ken je het, zo van die mensen die claxxoneren en ondertussen de gaspedaal nog wat sneller induwen? Zo'n type dus.
Het valt mij de laatste tijd op dat er meer en meer frustro's rondrijden op de baan. Niemand heeft nog maar 5 seconden geduld en bij het minste dat hun niet aan staat beginnen ze al te claxonneren of met hun lichten te flikkeren.

Het valt mij de laatste tijd op dat er meer en meer frustro's rondrijden op de baan. Niemand heeft nog maar 5 seconden geduld en bij het minste dat hun niet aan staat beginnen ze al te claxonneren of met hun lichten te flikkeren.
Wordt idd erger en erger.

Met het huidig weer ook weer een pak auto's op baan waarbij enkel een stuk van de voorruit van 30cm op 30 cm ijsvrij werd gemaakt.
Levensgevaarlijk...

Heerlijk, zo verkeersagressie om 09:00 's ochtends ... sommige mensen ... claxxoneren, foutief voorbijsteken, weg blokkeren, uitstappen en aan mijn raam komen schreeuwen. Zou beter ook eens zo'n dashcam installeren.

Dat krijg je natuurlijk als de zon continue in de mensen hun ogen zit.

Voel me in géén geval aangesproken hoor.👀

De winter en de koude zijn geweldig - kan je zonder schroom lekker binnen blijven :)

Enkel de vorte regen mogen ze houden. En dan die winterwandelingen waar je goed ingepakt bent tegen de koude :love:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan