Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
"vegetarisch gehakt" en "vegetarische curryworst" etc vind ik altijd wel grappig.

Noem het zoals ge wilt maar ik snap het niet, vegetarisch gehakt ja dan is t geen gehakt meer he dat is ook geen andere versie van het oorspronkelijke product want het heeft er niks meer te maken. Gehakt is namelijk zowat het tegenovergestelde van wat vegetarisch gehakt is.

ik vind het even onnozel als een kleine reus of een droge zee. Iets is vegetarisch of iets is gehakt, geen combo van de twee. Het klopt gewoon niet. :p

Nu goed ik moet wel een fantastisch leven hebben als dat mijn ergernis is natuurlijk, het is niet anders.

ik vind het even onnozel als een kleine reus of een droge zee. Iets is vegetarisch of iets is gehakt, geen combo van de twee. Het klopt gewoon niet. :p

Nu goed ik moet wel een fantastisch leven hebben als dat mijn ergernis is natuurlijk, het is niet anders.
Zo een groentenbodem met krokant spek op :drool:

Eindelijk de HDMI van de pc naar de tv in orde gekregen, maar met zo'n HDMI over IP ding want de ruimte is te ver en een HDMI-kabel leggen te onnozel, wegens snel outdated. Nu werkt dat enkel met 2.1 of 2.0. Kodi zo gebruiken is al iets. Er zal toch mettertijd iets van een Nvidia Shield komen om toch het surroundsysteem ten volle te kunnen gebruiken komen.

In het buurtwinkeltje binnenspringen voor alleen maar een rol PMD zakken. Buitenkomen met brood, pistolets, beleg en geen rol PMD zakken. En da’s niet de eerste keer.

Toen ik zonet een artikel las over de rellen in Rotterdam zag ik dat ze daar de term waterwerper gebruiken voor het waterkanon.
Hoe lullig klinkt dat niet? :unsure:

Tevens is dat ook een slechte omschrijving want ik moet hierbij spontaan denken aan een met water gevulde middeleeuwse katapult en niet aan een spuitmond die aan hoge druk iedereen vloert. :rolleyes:

PCR test uitslag dat langer dan een dag duurt, ongelooflijk toch. Alsof het nog maar net opgestart is, zeer triest zelfs.

PCR test uitslag dat langer dan een dag duurt, ongelooflijk toch. Alsof het nog maar net opgestart is, zeer triest zelfs.
Er worden meerdere testen tegelijk in de machine gestoken.
Iedereen negatief in die lading= snel uitslag.

1 positieve in de lading: de testen worden nog eens apart gescreend.
Veel positieven nu= veel testen die 2x getest moeten worden.

Vergeet vooral niet dat er nu VEEL MEER getest wordt, maar ze kunnen geen plaats, machines en personeel uit een magische hoed toveren hè, vooral als de vraag naar de machines ook op wereld niveau hoog ligt.

Al paar dagen heel ziek.
Corona?
Misschien. Maar testen doe ik niet. Heb al 1 keer zon pijnlijke wisser in m'n neus gehad tis welletjes

k heb m'n plicht gedaan. Ben dubbel gevaccineerd. Als ik nu anderen besmet kan ik het ook Nie helpen. Ze moeten maar een minder pijnlijke test uitvinden. En die zelftesten zijn Nie betrouwbaar.

Al paar dagen heel ziek.
Corona?
Misschien. Maar testen doe ik niet. Heb al 1 keer zon pijnlijke wisser in m'n neus gehad tis welletjes

k heb m'n plicht gedaan. Ben dubbel gevaccineerd. Als ik nu anderen besmet kan ik het ook Nie helpen. Ze moeten maar een minder pijnlijke test uitvinden. En die zelftesten zijn Nie betrouwbaar.
Chinese anal swab dan?

Edit: Als ik nu anderen besmet kan ik het ook Nie helpen
Dat is ook pure BS hé

Al paar dagen heel ziek.
Corona?

Niemand heeft daar een probleem mee zo lang je je maar aan strikte isolatie houdt

Indien niet: egoïsme ten top!

Ik heb al meer dan 10 zo een testen gehad, ik verkies een testcentrum aan een ziekenhuis, puur routine en snelst/ minst pijnlijk in vergelijking met de huisarts/"gewone" verpleegkundige.

Haja daar kan het aan liggen. Die 1e test was bij m'n huis arts en die lul draaide zeker 10 seconden in m'n neus kei diep. Heb er nog nachtmerries van

Tja isolatie. Ik wel maar m'n vrouw wil per se bij me slapen. Nie te geloven toch. Moest het omgekeerd zijn, dat zij ziek is, ik zou toch in de logeerkamer kruipen lol

Al paar dagen heel ziek.
Corona?

Mag ik dan graag een foto van je? Zodat ik je kan ontwijken (indien er een kans is dat je in mijn buurt rondloopt).

Haja daar kan het aan liggen. Die 1e test was bij m'n huis arts en die lul draaide zeker 10 seconden in m'n neus kei diep. Heb er nog nachtmerries van

Tja isolatie. Ik wel maar m'n vrouw wil per se bij me slapen. Nie te geloven toch. Moest het omgekeerd zijn, dat zij ziek is, ik zou toch in de logeerkamer kruipen lol
Tis ook niet de bedoeling dat hij met zijn lul in je neus draait. Zou ik ook nachtmerries van hebben.

Al paar dagen heel ziek.
Corona?

1 keer, ocharme zeg :lol: Da's niet het meest aangename gevoel op aarde, maar da's nu toch wel extreem kleinzerig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan