Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vermoed dat hij vegan bedoelt.
Bloem, water, gist en zout zijn toch ook vegan. Je zou nog kunnen gaan voor glutenvrij maar blijkbaar zit er ook tarwebloem in die bloemkoolbodems, dus het lijkt me niets meer of minder dan één of andere hippe trend.

Wut? De beyond meat dingen zijn echt keigoed! Tip: ga eens naar Vegan Heroes in Eindhoven. Best vegan burgers you’ll ever get.
De Beyond-dingen, en de Vegetarische Slager. Dat zijn wat mij betreft de beste van het moment. De frituursnacks die ze in samenwerking met Mora hebben zijn soms érg gelijkaardig :D De curryworst ietsjes minder maar de bitterballen zijn dead on.

De Beyond-dingen, en de Vegetarische Slager. Dat zijn wat mij betreft de beste van het moment. De frituursnacks die ze in samenwerking met Mora hebben zijn soms érg gelijkaardig :D De curryworst ietsjes minder maar de bitterballen zijn dead on.
Vegetarische slager is ook heel goed ja!
Bitterballen kunnen ze nagenoeg perfect maken, maar ook de kip-zaken, zoals een kipcorn zijn moeilijk van echt te onderscheiden.

Bloem, water, gist en zout zijn toch ook vegan. Je zou nog kunnen gaan voor glutenvrij maar blijkbaar zit er ook tarwebloem in die bloemkoolbodems, dus het lijkt me niets meer of minder dan één of andere hippe trend.
Ik dacht dat ze bij de klassieke pizzabodem misschien nog een dierlijk ingrediënt gebruikte (boter, melk, eieren ofzo), maar ik kan verkeerd zijn.

Gewoon gaan voor de meatza!

800OptMeatzaaaDSC_4446.jpg

Word niet vaak meer gebruikt, spijtig genoeg.
Bijna iedere frituur waar ik eens kom is het ook al in die plantaardige bullshit, en de frieten smaken niet meer zoals het moet imo.
Daarom zo frituur pan ( pot ) voor op het kook vuur kopen en ne blok ossenwit erin en laten smelten.
Beste frieten dat je kan hebben.

Iets op Amazon besteld, kwam vandaag aan via UPS, pakket zogezegd afgeleverd om 13u35 aan de voordeur (terwijl er iemand thuis was) natuurlijk nergens te bespeuren... Zucht svvs maar eens alle buren afgaan en als het daar niet is eens zien hoe ik het moet regelen.
Gewoon geen zin in na een drukke, vermoeiende werkweek.

Word niet vaak meer gebruikt, spijtig genoeg.
Bijna iedere frituur waar ik eens kom is het ook al in die plantaardige bullshit, en de frieten smaken niet meer zoals het moet imo.
Er zijn nog wel wat frituren die een mix gebruiken (half vet/half olie).

Veggie bodem is correct hoor. Als in: vegetable pizza base. Omdat er letterlijk een groente inzit.

Dus trek het u niet aan KBE, je was juist.
Ik vind het not done om als moderatie een kant te kiezen. Je zou je neutraal moeten opstellen en mij gelijk geven, maar bon, het zoveelste voorbeeld van een mod met een politieke voorkeur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan