Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt het dat ze zelfs bij alcoholcontroles, wanneer iemand teveel gedronken heeft, geen boete zullen geven? Ik weet niet meer waar ik dat opgevangen heb, maar 't zal ergens in de wandelgangen zijn. Dat zou mij toch ferm verbazen. De mensen kloten is 1 ding, de veiligheid in het gedrang brengen is iets anders.

Ik begrijp overigens wel dat mensen kritiek hebben. Voor de corona was het te druk en waren ze onderbemand. Tijdens de corona kan ik mij inbeelden dat het serieus wat rustiger werd voor de politie. Nu is 't het loon.

Ik ben mij er ook van bewust dat veel agenten totaal geen fan zijn, en ze over dezelfde kam geschoren worden. Maar dat geldt eveneens voor die belachelijke reacties, sommige mensen zijn gewoon echt heel kortzichtig.

De prijzen alleen al bij Cardoen. Bandieten.
te lui om de rest te verwijderen cuz politieambtenaar maar rustiger tijdens Corona was het bij ons bv allesbehalve. tientallen transporten van gedetineerden naar ziekenhuizen etc ook van covid positieven met full bescherming etc bv om maar iets te noemen.

Voor vegetarische versie vind ik de rulstukjes van Albert Heijn een heel waardig alternatief.
Nog wel een goeie tip. Vegetarisch gehakt is tegenwoordig toch amper te onderscheiden van echt gehakt. Maar dan zegt ze dat de textuur haar te hard doet denken aan echt gehakt ... :unsure: Om die reden moest ik haar beyondburger eens opeten.

Anders kun je ook beter de fiets niet pakken. Zat op de fiets is ook een boete en een rechter kan je rijbewijs zelfs intrekken.

Dus eigenlijk kon je al die zatte fietsritten ook gewoon met een warme auto gedaan hebben. 😁
Ik moet meer praten met u.

Ergernis van de dag: het ergernissen in verkeer forum.

Wat een korte lontjes lopen er toch rond op straat...
Sorry.

Anders kun je ook beter de fiets niet pakken. Zat op de fiets is ook een boete en een rechter kan je rijbewijs zelfs intrekken.

Dus eigenlijk kon je al die zatte fietsritten ook gewoon met een warme auto gedaan hebben. 😁

Wou vorige jaar/2 jaar geleden O-Vld geen onderscheid introduceren zodat het niet meer gelijkgesteld werd aan rijden met een auto?
Of is die wijziging er uiteindelijk niet doorgekomen?

Nog wel een goeie tip. Vegetarisch gehakt is tegenwoordig toch amper te onderscheiden van echt gehakt. Maar dan zegt ze dat de textuur haar te hard doet denken aan echt gehakt ... :unsure: Om die reden moest ik haar beyondburger eens opeten.
Veggie pizza bodem is ook aanrader van de albert hein.
Eerst 2 min in voorverwarmde oven, dan beleggen en 10 a 15 min weer in de oven.
Is 1 van de betere bodems dat ik al gekocht heb.

AHI_43545239383232373930_1_LowRes_JPG.JPG

Omdat ze door corona minder kinderen op 1 bus mochten zetten dus meer bussen, chauffeurs én busbegeleiders moesten voorzien én betalen.
Dit was 2016 (oudste)/2017/18. Toen we verhuisden en navraag deden over de bus, omdat we beiden fulltime gingen en het misschien praktischer was, was het wel al Corona en toen was het nog net wat erger, 5u45. Maar dat was idd Corona dus dat was idd logisch dat het moeilijker lag.
Mijn frustratie lag er in dat we al sinds 2016 (wij, andere ouders dus al een stuk langer) horen dat er verbeteringen zijn maar ik heb nog geen enkele ouder mogen ontmoeten die het ook effectief meemaakten. Precies fantoom-verbeteringen.

Wou vorige jaar/2 jaar geleden O-Vld geen onderscheid introduceren zodat het niet meer gelijkgesteld werd aan rijden met een auto?
Of is die wijziging er uiteindelijk niet doorgekomen?
Tot 2017 was je direct ook je autorijbewijs ingetrokken. Dit is nu niet meer zo. De rechtbank kan dat wel nog doen als je moet voorkomen maar gebeurd wss maar zelden.

Maar een boete krijg je wel nog.

Veggie pizza bodem is ook aanrader van de albert hein.
Eerst 2 min in voorverwarmde oven, dan beleggen en 10 a 15 min weer in de oven.
Is 1 van de betere bodems dat ik al gekocht heb.

AHI_43545239383232373930_1_LowRes_JPG.JPG

pizza bodem is toch altijd veggie. Bloem, water, gist en zout meer moet daar niet in.

CM. Ik weet dat er mensen zijn die het profiteren vinden maar ik heb deze maand nog 1 week loon van onderwijs gehad en moeten er 3 weken via CM komen. Dat ging gisteren zijn. Tot nog toe niks. Het is al een serieus stuk minder dan mijn normaal loon maar het is een fcking lange maand als je in wezen geen centen hebt. (Neen, geen appeltje voor de dorst voor noodgevallen, we zijn nog maar net rechtgekropen)

pizza bodem is toch altijd veggie. Bloem, water, gist en zout meer moet daar niet in.
Deze is gemaakt van bloemkool.

Ingrediënten: TARWEbloem, 37% bloemkool,
gist, koolzaadolie, rijstebloem, zout,
zonnebloemolie, conserveermiddel (E281). Dit
product wordt geproduceerd op een
productielijn waar ook melk wordt verwerkt.

Vegan bodem dan ?

CM. Ik weet dat er mensen zijn die het profiteren vinden maar ik heb deze maand nog 1 week loon van onderwijs gehad en moeten er 3 weken via CM komen. Dat ging gisteren zijn. Tot nog toe niks. Het is al een serieus stuk minder dan mijn normaal loon maar het is een fcking lange maand als je in wezen geen centen hebt. (Neen, geen appeltje voor de dorst voor noodgevallen, we zijn nog maar net rechtgekropen)
Bereid je maar voor op het ergste. Ik wacht al meer dan een maand op een terugbetaling van een briefje dat ik binnengebracht heb, waar dat vroeger enkele dagen was.
Nu, momenteel is nog alles per provincie geregeld dus hopelijk zitten ze in jouw provincie niet zo ver achter.

Beleefd blijven lastig vallen, vaak iemand anders aan de lijn en zo komt er soms iemand op je pad die je meer info kan geven.

Zelf bij partena en best wel goede ervaringen bij hen qua hulpvaardigheid!

Weet dat je ook bij het OCMW een voorschot kan verkrijgen indien nodig!

Beleefd blijven lastig vallen, vaak iemand anders aan de lijn en zo komt er soms iemand op je pad die je meer info kan geven.

Zelf bij partena en best wel goede ervaringen bij hen qua hulpvaardigheid!

Weet dat je ook bij het OCMW een voorschot kan verkrijgen indien nodig!
Ik begrijp gewoon niet hoe alles kan ingevuld, ondertekend, ingediend etc zijn en dan plots stopt het. Ze zijn nochtans heel snel in het doorsturen van al die papieren maar daarna *radiostilte*. Betalingsopdracht moet toch het kleinste zijn om te doen. En vooral, dan heb je ze aan de telefoon eergisteren en gingen ze bijna zweren op hun eerstgeborene dat het vandaag in orde was. Ik denk dat ik zelfs zonder beterschap in januari terug aan de slag ga, ik kan mijn gezin deze nonsense niet aandoen.

Ik begrijp gewoon niet hoe alles kan ingevuld, ondertekend, ingediend etc zijn en dan plots stopt het. Ze zijn nochtans heel snel in het doorsturen van al die papieren maar daarna *radiostilte*. Betalingsopdracht moet toch het kleinste zijn om te doen. En vooral, dan heb je ze aan de telefoon eergisteren en gingen ze bijna zweren op hun eerstgeborene dat het vandaag in orde was. Ik denk dat ik zelfs zonder beterschap in januari terug aan de slag ga, ik kan mijn gezin deze nonsense niet aandoen.
Vandaag nog eens bellen, als de betaling werd uitgevoerd, zien ze dat in hun systeem. 🫂

De vuilkar die maar niet lijkt te komen voor het karton. En dat natuurlijk net ik voor een karrenvracht aan karton heb buitengezet. Ik zie ons dat vanavond nog terug moeten binnenzetten voor twee weken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan