Gouden tijden in het verschietQuarantaine regels overtreden en zat revven voor het café!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gouden tijden in het verschietQuarantaine regels overtreden en zat revven voor het café!

Zo had ik dat niet verstaan. De vlaamse subsidie om kinderen met de bus naar de school te voeren kostte 70 miljoen.Ah, was frustratie over Lydia Peeters in de Afspraak. Ze hebben €70 miljoen extra langs alle kanten gepompt (zegt ze) maar er zijn nog steeds tientallen kinderen die vanaf half vijf ‘s morgens 4u one way naar school moeten bussen. Mijn kinderen moesten een paar jaar terug om 6u15 klaar staan om om 9u op school te zijn. Ze waren 3 en 6 (hadden toen geen auto)
Aha. Ga je eindelijk het rijk van de auto vervoegen?Cardoen die niet laat zien welke auto in welk van zijn garages zit.
Staat dat er tegenwoordig niet meer bij?Cardoen die niet laat zien welke auto in welk van zijn garages zit.
Omdat ze door corona minder kinderen op 1 bus mochten zetten dus meer bussen, chauffeurs én busbegeleiders moesten voorzien én betalen.Hoe is het mogelijk dat met €70.000.000 éxtra *nog* kinderen niet op minder dan drie of vier uur one way op school komen.
Nee, maar heb gisteren nog via hun chat info gevraagd en ze gaan vandaag bellen om te zeggen of de auto die ik op het oog heb in Dendermonde of Aartselaar aanwezig is. Je kan ook een auto reserveren en dan brengen ze die naar het centrum van je keuze binnen 1 tot 3 werkdagen.Staat dat er tegenwoordig niet meer bij?
Yep, smeltende sneeuw voorspeld en dat was de schot onder mijnn gat die ik nodig had om in actie te komen.Aha. Ga je eindelijk het rijk van de auto vervoegen?
1 van de twee gaat veel stilstaan.Cardoen zou ik wel afraden, dat is grijze import die normaal in Oost Europa moest verkocht worden. Als je dan onder garantie problemen hebt kan dit problemen opleveren.Nee, maar heb gisteren nog via hun chat info gevraagd en ze gaan vandaag bellen om te zeggen of de auto die ik op het oog heb in Dendermonde of Aartselaar aanwezig is. Je kan ook een auto reserveren en dan brengen ze die naar het centrum van je keuze binnen 1 tot 3 werkdagen.
Yep, smeltende sneeuw voorspeld en dat was de schot onder mijnn gat die ik nodig had om in actie te komen.
Ik ga wel voor een nieuwe, dus nu kan ik twijfelen of ik m'n motor hou of niet.1 van de twee gaat veel stilstaan.
Tomaat mozzarella was wel redelijk.![]()
heel mijn huis stinkt en ik heb de helft weggesmeten. Bah, niet mijn smaak.
Rap een zakske chips eten se.
Het is de verkoper die garantie moet geven.Cardoen zou ik wel afraden, dat is grijze import die normaal in Oost Europa moest verkocht worden. Als je dan onder garantie problemen hebt kan dit problemen opleveren.
Die politiepipo's schieten toch serieus in hun eigen voet. Ff 10.000'n mensen kloten omdat ze te weinig betaald worden.
Kloot dan de juiste mensen, in geen boetes,.. wees wat creatief. Maar ff uw macht misbruiken om mensen te koeieneren in hun werk, vakantie, privé... gaat er bij mij niet in.
En dan schrikken dat ze te weinig respect krijgen.
Klopt het dat ze zelfs bij alcoholcontroles, wanneer iemand teveel gedronken heeft, geen boete zullen geven? Ik weet niet meer waar ik dat opgevangen heb, maar 't zal ergens in de wandelgangen zijn. Dat zou mij toch ferm verbazen. De mensen kloten is 1 ding, de veiligheid in het gedrang brengen is iets anders.Er komen boetevrije weken. Dit zijn eigenlijk nog niet eens de stakingen.
Stakingsaanzegging is nog maar van vandaag binnen gebracht. Dan pas kunnen ze boetevrije weken doen.
De reacties van veel mensen zijn eigenlijk echt belachelijk. Het merendeel van de politie is hier totaal geen fan van, maar zoals altijd worden ze weer allemaal over dezelfde kam gescheerd.
Nee, maar heb gisteren nog via hun chat info gevraagd en ze gaan vandaag bellen om te zeggen of de auto die ik op het oog heb in Dendermonde of Aartselaar aanwezig is. Je kan ook een auto reserveren en dan brengen ze die naar het centrum van je keuze binnen 1 tot 3 werkdagen.
Yep, smeltende sneeuw voorspeld en dat was de schot onder mijnn gat die ik nodig had om in actie te komen.
Ik ga wel voor een nieuwe, dus nu kan ik twijfelen of ik m'n motor hou of niet.1 van de twee gaat veel stilstaan.
De prijzen alleen al bij Cardoen. Bandieten.Cardoen zou ik wel afraden, dat is grijze import die normaal in Oost Europa moest verkocht worden. Als je dan onder garantie problemen hebt kan dit problemen opleveren.
Ja klopt.Klopt het dat ze zelfs bij alcoholcontroles, wanneer iemand teveel gedronken heeft, geen boete zullen geven? Ik weet niet meer waar ik dat opgevangen heb, maar 't zal ergens in de wandelgangen zijn. Dat zou mij toch ferm verbazen. De mensen kloten is 1 ding, de veiligheid in het gedrang brengen is iets anders.
Het zou natuurlijk wel weer handig zijn voor diegene die nu wel kritiek hebben. Zie wel, ze kloten de gewone mens maar de gansters, die laten ze gerustJa klopt. Maar ik vermoed wel dat ze wel een lijn gaan trekken tussen iemand die zoveel binnen heeft dat zijn rijbewijs moet ingetrokken worden en iemand die anders 3u zou rijverbod zou krijgen. Zelfde voor drugs.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon hun rijbewijs een aantal uren intrekken zonder dat ze er een boete voor laten betalen.
Kortom denk ik dat alles die anders naar de rechtbank gaat ook gewoon beboet zal worden en dat ze de rest gaan laten passeren.

Damn, nu heb ik zin gekregen om zelf nog eens chili con carne te maken. Vroeger vrij vaak klaargemaakt, maar omdat mijn vrouw geen gehakt eet en niet zo'n fan van bonen is komt het er niet meer van. Nu telewerk weer verplicht is ga ik toch proberen om nog eens een portie te maken dat ik in eenmansporties kan invriezen als middagmaaltijd.Hier ook vandaag een poging voor iets kant en klaars, yuk
Chili con carne van So Food, wuk was me da....
![]()
Hou je me verder op de hoogte? Dan moet ik niet per sé de fiets pakken met de feestdagen als ik op café ga.Ja klopt.
Maar voor zover dat ook allemaal haalbaar is want die PV's gaan sowieso naar het parket en het is het parket die een straf uitspreekt.
Kortom denk ik dat alles die anders naar de rechtbank gaat ook gewoon beboet zal worden en dat ze de rest gaan laten passeren.
Voor vegetarische versie vind ik de rulstukjes van Albert Heijn een heel waardig alternatief.Damn, nu heb ik zin gekregen om zelf nog eens chili con carne te maken. Vroeger vrij vaak klaargemaakt, maar omdat mijn vrouw geen gehakt eet en niet zo'n fan van bonen is komt het er niet meer van. Nu telewerk weer verplicht is ga ik toch proberen om nog eens een portie te maken dat ik in eenmansporties kan invriezen als middagmaaltijd.
Mijn ergernis van de dag: telewerk. Ik heb een bureau, maar dat is wel wat kleiner dan het bureau op het werk en tegen de middag beginnen mijn ogen vermoeid te geraken van die schermen. Tegen dat de werkdag gedaan is heb ik de indruk dat ik een pak minder goed kan zien. Dat betert wel na een tijd, maar de hele dag staren naar een computerscherm is niet gezond.
Geregeld uit het raam kijken zodat je ogen kunnen focussen op een punt verder weg. En misschien een ander scherm overwegen?Mijn ergernis van de dag: telewerk. Ik heb een bureau, maar dat is wel wat kleiner dan het bureau op het werk en tegen de middag beginnen mijn ogen vermoeid te geraken van die schermen. Tegen dat de werkdag gedaan is heb ik de indruk dat ik een pak minder goed kan zien. Dat betert wel na een tijd, maar de hele dag staren naar een computerscherm is niet gezond.
Prettige reis...Ik ga ook niet graag op reis, de vrouw en kinderen wel.
En bedankt

Anders kun je ook beter de fiets niet pakken. Zat op de fiets is ook een boete en een rechter kan je rijbewijs zelfs intrekken.Hou je me verder op de hoogte? Dan moet ik niet per sé de fiets pakken met de feestdagen als ik op café ga.