Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
dzju, den IPA heeft ook nie geholpen? :(

Jammer genoeg niet, het zit echt in die fijne stukjes.
6BASYOn.jpg

NsMTb4B.jpg

Natuurlijk valt dit net voor nu ik net een vrij dure nieuwe bril gekocht heb, onze beide auto's op onderhoud moeten (Ford heeft wss nieuwe remschijven nodig) en de loodgieter moet komen om nieuwe leidingen te leggen en enkele leidingen te verplaatsen wat wss rond de 2500€ zal kosten.

Case kan je nog wel wat besparen. Ik heb bij alternate een NZXT H510i gehaald, kostte €105 en zeer propere cleane compate case met wat RGB geinigheden en deftig cable management.
DIe R5 is bij alternate trouwens ook 20 euro goedkoper.

Boxed koeler kan je ook gebruiken, zeker niet voor overclocking maar voor gewoon te draaien doet dat zijn ding ook.

Dan heb je toch al €65 uitgespaard. Koeler kan je nadien ook nog aankopen als het echt nodig is.

Nog 4 verlofdagen over, es horen wat ik daarmee kan doen.
Want die nu opnemen om thuis te zitten wil toch de facto zeggen dat ik ga werken uiteindelijk.

Case kan je nog wel wat besparen. Ik heb bij alternate een NZXT H510i gehaald, kostte €105 en zeer propere cleane compate case met wat RGB geinigheden en deftig cable management.
DIe R5 is bij alternate trouwens ook 20 euro goedkoper.

Boxed koeler kan je ook gebruiken, zeker niet voor overclocking maar voor gewoon te draaien doet dat zijn ding ook.

Dan heb je toch al €65 uitgespaard. Koeler kan je nadien ook nog aankopen als het echt nodig is.

Case was maar een 1e snelle keuze, gebaseerd op een topic hier ergens in aankoopadvies. Daar is idd wel op te besparen.
En ik had gelezen dat de stock koeler van de Ryzen 5 niet zo deftig was..

"Probleem" bij de case is dat het er enen moet zijn met meerdere bays voor 3.5" HDD's (PC doet ook dienst als multimedia server hier thuis, bevat oa mijn volledige collectie geripte CD's, DVD's en BluRay's)

Dat kindje van 2 maanden met een agressieve tumor.

Daarnaast; Die ouders laten het kind nog dopen. Dat ge dan nog gelovig blijft kan er bij mij niet in.

Dat mijn concentratie precies echt helemaal naar de kloten is. Ik kan mij gewoon niet meer concentreren om iets te studeren of iets te lezen, zelfs bij de meeste games en films ben ik constant afgeleid en aan het wegdromen. Echt verschrikkelijk :/

Iemand ervaring met medicatie hiervoor?

Dat mijn concentratie precies echt helemaal naar de kloten is. Ik kan mij gewoon niet meer concentreren om iets te studeren of iets te lezen, zelfs bij de meeste games en films ben ik constant afgeleid en aan het wegdromen. Echt verschrikkelijk :/

Iemand ervaring met medicatie hiervoor?
Thee van citroen melisse en gedroogde blaadjes van Verbena.
Blijf weg van Rilatine.

En dit dan ook nog:https://www.hln.be/vilvoorde/man-di...htertje-6-van-viaduct-van-vilvoorde~a0abfc6d/

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat kindje van 2 maanden met een agressieve tumor.

Daarnaast; Die ouders laten het kind nog dopen. Dat ge dan nog gelovig blijft kan er bij mij niet in.
Er zijn verschillende redenen waarom geloof juist wel een houvast is.
- ze is nu een engeltje
- god zal kracht geven om de beproeving te dragen
- god geeft, god neemt (wat draaglijker is dan blind toeval beslist)

En ja, voor sommigen zal dat reden zijn om god nog meer te verwerpen, maar ieder zn leefwereld. Dat geloof sterkte geeft en helpt om het onaanvaardbare te aanvaarden is al lang bewezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan