Ik dacht eerst dat ge die tool bij de Kreatos had gekregen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door er te pas en te onpas gebruik van te maken?Maar is hij nog pas?
Hoe heb je dat gedaan?
Ga maar naar het techniekenhoekje van het forum, ik heb 'et een nieuw topic gemaakt dat je wel kan interesseren om te postenDe knik is vooral in horizontale richting dus hij lijkt eigenlijk nog redelijk accuraat. Maar ik gebruikte dat ding vooral als liniaal van 1.5m en dat is nu wel heel moeiljk geworden.
De voornaamste reden is dat mijn werkkot ongeveer 3x2.5m groot is en dat zorgt regelmatig voor botsingen en ongelukken.

Frank Spencer, ben jij dat?
Ah, YouTuber “Acid” is jouw buurjongen?Ik mag me echt gelukkig prijzen met mijn buren dan.
Soms is de zoon van de bovenbuur hier en dan is er wel veel lawaai. Die schreeuwt echt constant als die aan het gamen is.
Echt zo een pubertje dat zich niet kan uitdrukken, denk ik.
Behalve dat, is het hier echt superkalm.
kerncentrales zijn te duur, maar 30 miljard verbranden aan projecten met twijfelachtige efficientie zijn dat blijkbaar niet. De groene waanzin blijft doorgaan.Alle subsidies voor hernieuwbare energie (wind, zon, biomassa, afval en biogas), inclusief de federale (wind op zee), hebben al 30 miljard euro gekost. De groenestroomcertificaten voor zonnepanelen zullen de Vlamingen tegen 2030 14,5 miljard gekost hebben. Van die erfenis van beloften moet volgens onze informatie nog altijd zo’n 6 à 7 miljard betaald worden.Politiek is dat handig: het geld komt niet uit de begroting, maar uit de elektriciteitsfactuur, die bezwaard wordt met heffingen en taksen. Elke euro die niet door een zonnepanelen-eigenaar betaald wordt, moeten de gezinnen zonder zonnepanelen betalen.
Doet me denken aan toen ik bij een niet nader genoemde gameretailer solliciteerde voor een job als Community Manager en dan achteraf hoorde dat het management per se een knappe vrouw voor de job wildeWas in de laatste ronde geraakt bij een sollicitatie waar voor ik volgens mij niet goed genoeg voor was. Dus op zich was ik al blij, maar de reden die ik kreeg waarom ik niet aangenomen werd steekt wel: "we vonden geen negatieve punten, maar om budgettaire redenen kozen we voor een andere kandidaat". Via iemand die daar werkt en ik goed ken weet ik al dat het een 60+'er is geworden die minder kost. Triestig eigenlijk. Nu, ergens nog een opsteker dat de collega waarmee die nu moet werken er niet over te spreken is dat hij iemand moet opleiden die over een paar jaar terug vervangen moet worden.

In mijn geval kunnen ze nog zeggen dat die oudere man goedkoper was, terwijl het eigenlijk ook discriminatie op leeftijd is, maar gelijk uw voorbeeld is toch onmiskenbaar dicriminatie?Doet me denken aan toen ik bij een niet nader genoemde gameretailer solliciteerde voor een job als Community Manager en dan achteraf hoorde dat het management per se een knappe vrouw voor de job wilde![]()
Inderdaad. Bedrijf had zelfs geen arbeidsreglement toen. Eigenlijk gek met hoe weinig die legaal in orde zijn/waren en toch mee weg komen.In mijn geval kunnen ze nog zeggen dat die oudere man goedkoper was, terwijl het eigenlijk ook discriminatie op leeftijd is, maar gelijk uw voorbeeld is toch onmiskenbaar dicriminatie?
Ik werk al 18 jaar (amai, ik word oud) voor West-Vlaamse KMO's. Ik heb er nog maar 1 gehad die met alles in orde was, en dat was tegelijkertijd diegene die de meeste controles kreeg. Toch apart als je er over nadenkt.Inderdaad. Bedrijf had zelfs geen arbeidsreglement toen. Eigenlijk gek met hoe weinig die legaal in orde zijn/waren en toch mee weg komen.
Ik zou het helemaal geweldig vinden als je ook een vrouw bentDoet me denken aan toen ik bij een niet nader genoemde gameretailer solliciteerde voor een job als Community Manager en dan achteraf hoorde dat het management per se een knappe vrouw voor de job wilde![]()

Ik zit in Vilvoorde momenteel. Great fun! Maar het is idd erg hoeveel volk er nog op baan is."Thuiswerken is de norm"
Grootbijgaarden: +24min
Bruh