Stuurde hij vanuit de file."Thuiswerken is de norm"
Grootbijgaarden: +24min
Bruh

Eerlijk gezegd zou ik bijna met plezier eens in de file gaan staan om een dagje samen met dz collega´s op kantoor te kunnen werken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuurde hij vanuit de file."Thuiswerken is de norm"
Grootbijgaarden: +24min
Bruh

Ewel ik niet eigenlijk. Buiten paar klanten sinds maart thuis aan hey werken en behoorlijk minder stress..Stuurde hij vanuit de file.
Eerlijk gezegd zou ik bijna met plezier eens in de file gaan staan om een dagje samen met dz collega´s op kantoor te kunnen werken.
Maar ik moest ECHT gaanStuurde hij vanuit de file.

Nekeer goed hoesten die dag en ge zult mss niet zo snel meer moeten gaanMaar ik moest ECHT gaan![]()

Kom, kzal kik het uitsloeberen!Groot glas whisky uitgegoten maar ik heb blijkbaar een wondje op mijn tong elke slok is een kwelling.
Too bad!Was in de laatste ronde geraakt bij een sollicitatie waar voor ik volgens mij niet goed genoeg voor was. Dus op zich was ik al blij, maar de reden die ik kreeg waarom ik niet aangenomen werd steekt wel: "we vonden geen negatieve punten, maar om budgettaire redenen kozen we voor een andere kandidaat". Via iemand die daar werkt en ik goed ken weet ik al dat het een 60+'er is geworden die minder kost. Triestig eigenlijk. Nu, ergens nog een opsteker dat de collega waarmee die nu moet werken er niet over te spreken is dat hij iemand moet opleiden die over een paar jaar terug vervangen moet worden.
Is dat die 60+ uit het hoe oud ben je topic?Too bad!
Maar snap precies wel niet goed hoe een 60+'er goedkoper is? Normaal zijn die door anciëniteit toch een stuk duurder? Of kunnen ze daardoor op een of andere premie tellen voor die aan te nemen?
Ahum!Too bad!
Maar snap precies wel niet goed hoe een 60+'er goedkoper is? Normaal zijn die door anciëniteit toch een stuk duurder? Of kunnen ze daardoor op een of andere premie tellen voor die aan te nemen?

Wat voor onzin, er is hier geen discriminatie. Hij wou blijkbaar werken voor mindergeld en had missschien meer ervaring?In mijn geval kunnen ze nog zeggen dat die oudere man goedkoper was, terwijl het eigenlijk ook discriminatie op leeftijd is, maar gelijk uw voorbeeld is toch onmiskenbaar dicriminatie?
Dat was bij Luc waarschijnlijk?Ik werk al 18 jaar (amai, ik word oud) voor West-Vlaamse KMO's. Ik heb er nog maar 1 gehad die met alles in orde was, en dat was tegelijkertijd diegene die de meeste controles kreeg. Toch apart als je er over nadenkt.

Nee toch niet.Dat was bij Luc waarschijnlijk?![]()

Wat onzin? Die had om te beginnen minder ervaring, en kost simpelweg minder door de tewerkstellingspremie voor oudere aanwervingen. Wat is daar nu onzin aan? Loonsonderhandelingen waren daar trouwens niet aan de orde, je kreeg wat het statuut volgens die CAO gaf, niets meer, niets minder.Wat voor onzin, er is hier geen discriminatie. Hij wou blijkbaar werken voor mindergeld en had missschien meer ervaring?
Los van ervaring of loon dat die mens er aan over houdt, het is volgens mij geen onrechtmatige discriminatie want ze hebben niet gekeken naar leeftijd maar naar loonkost.Wat onzin? Die had om te beginnen minder ervaring, en kost simpelweg minder door de tewerkstellingspremie voor oudere aanwervingen. Wat is daar nu onzin aan? Loonsonderhandelingen waren daar trouwens niet aan de orde, je kreeg wat het statuut volgens die CAO gaf, niets meer, niets minder.
Of "ken je" weer iemand die zoiets meemaakte ter bewijs?
Ik snap dat je ontgoocheld bent.Wat onzin? Die had om te beginnen minder ervaring, en kost simpelweg minder door de tewerkstellingspremie voor oudere aanwervingen. Wat is daar nu onzin aan? Loonsonderhandelingen waren daar trouwens niet aan de orde, je kreeg wat het statuut volgens die CAO gaf, niets meer, niets minder.
Een insinuatie op dat andere topic waar jij kwam aangeven dat wat ik beweerde niet correct was, en ik je daarna een bewijs voorschotelde?Of "ken je" weer iemand die zoiets meemaakte ter bewijs?