dzju, den IPA heeft ook nie geholpen?![]()
Jammer genoeg niet, het zit echt in die fijne stukjes.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dzju, den IPA heeft ook nie geholpen?![]()
![]()
Natuurlijk valt dit net voor nu ik net een vrij dure nieuwe bril gekocht heb, onze beide auto's op onderhoud moeten (Ford heeft wss nieuwe remschijven nodig) en de loodgieter moet komen om nieuwe leidingen te leggen en enkele leidingen te verplaatsen wat wss rond de 2500€ zal kosten.
Case kan je nog wel wat besparen. Ik heb bij alternate een NZXT H510i gehaald, kostte €105 en zeer propere cleane compate case met wat RGB geinigheden en deftig cable management.
DIe R5 is bij alternate trouwens ook 20 euro goedkoper.
Boxed koeler kan je ook gebruiken, zeker niet voor overclocking maar voor gewoon te draaien doet dat zijn ding ook.
Dan heb je toch al €65 uitgespaard. Koeler kan je nadien ook nog aankopen als het echt nodig is.
Right, vergeet m'n commentaar dan maar, want dan ga je niet ver lopen met de H510i"Probleem" bij de case is dat het er enen moet zijn met meerdere bays voor 3.5" HDD's (PC doet ook dienst als multimedia server hier thuis, bevat oa mijn volledige collectie geripte CD's, DVD's en BluRay's)

Right, vergeet m'n commentaar dan maar, want dan ga je niet ver lopen met de H510i
En voor later op de planning... https://www.coolblue.be/nl/product/...VOMhYbWsKk3pnyAQZw2M3RNkn27FeAyxoCZkwQAvD_BwE
Zou je dan niet beter je case nog even houden? Dan hou je dat alvast in je zakHaha, dat staat idd op de planning voor als de verbouwingen klaar of ver genoeg gevorderd zijn (oa man cave).
Khad gehoopt dat m'n PC het tot dan ging trekken..

Thee van citroen melisse en gedroogde blaadjes van Verbena.Dat mijn concentratie precies echt helemaal naar de kloten is. Ik kan mij gewoon niet meer concentreren om iets te studeren of iets te lezen, zelfs bij de meeste games en films ben ik constant afgeleid en aan het wegdromen. Echt verschrikkelijk :/
Iemand ervaring met medicatie hiervoor?
Er zijn verschillende redenen waarom geloof juist wel een houvast is.Dat kindje van 2 maanden met een agressieve tumor.
Daarnaast; Die ouders laten het kind nog dopen. Dat ge dan nog gelovig blijft kan er bij mij niet in.
Dat is echt triest.

Was mij vandaag ook opgevallen. Leek mij toch wel wat vroeg...In de winkels staan al chocolade paashazen. Wtf.

Côte d'Or chocolade was in de reclame. Heb mij daar een voorraadje van ingeslagen.Ach, na de feestdag(en) kan je de chocolade altijd aan -50 % ofzo aankopen. Win win.
Dzjeezus.. Wij zitten nog niet aan een kwart van onze voorraad Sinterklaas chocolade en speculoos...In de winkels staan al chocolade paashazen. Wtf.
Colruyt? Hier vandaag ook een voorraadje moeten kopen voor men ouders :')Côte d'Or chocolade was in de reclame. Heb mij daar een voorraadje van ingeslagen.
Nog altijd stukken beter dan die figuurtjes en dergelijke. .
Yup.Colruyt? Hier vandaag ook een voorraadje moeten kopen voor men ouders :')