Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Check bv Christiaan Jacobs (de zelfverklaarde "Prins van Hasselt") maar eens op TikTok. Die kerel verdient dus honderden (en de laatste tijd volgens mij zelfs duizenden) euro's per week, gewoon door dat létterlijk bij elkaar te bedelen bij z'n fans op TikTok die daar allemaal intrappen met hun blinde adoratie. Dat vind ik zowaar nog erger dan een Acid die z'n inkomsten vergaart via sponsordeals en advertentie-inkomsten en daarvoor ook nog content in elkaar steekt/monteert.
Vaak kinderen en minder snuggere mensen achter geld vragen, liegen tot en met,...

Ne dikke, dikke dwaas is 't.

Vaak kinderen en minder snuggere mensen achter geld vragen, liegen tot en met,...

Ne dikke, dikke dwaas is 't.

"Mensen ik herhaal het. GIfTeN iS nIEt VeRpLiChT"

Maar hij heeft wel een echte job hoor. Want hij is personal shopper. 100 fucking euro per uur om iemand anders kleding te gaan kopen (gekochte kleding zit niet in de prijs uiteraard). :laugh:

En die meisjes die hem altijd bijstaan snap ik nog minder. Die moeten toch ook gewoon dik betaald worden om zich zo te laten gebruiken :unsure:

Raar figuur alleszins, en inderdaad een dikke dwaas. Is dat trouwens enkel online zo of is die ook in het algemeen bekend/berucht in Hasselt? Want tot voor z'n verschillende fratsen van het voorbije jaar had ik er nog nooit van gehoord.

Raar figuur alleszins, en inderdaad een dikke dwaas. Is dat trouwens enkel online zo of is die ook in het algemeen bekend/berucht in Hasselt? Want tot voor z'n verschillende fratsen van het voorbije jaar had ik er nog nooit van gehoord.
Kennis van kaygell, maar nu precies wat jaloers dat hij niet de prins van Hasselt is! De battle voor Le prince du quartier bleu kan beginnen! :unsure:

Laatst bewerkt:
"Mensen ik herhaal het. GIfTeN iS nIEt VeRpLiChT"

Maar hij heeft wel een echte job hoor. Want hij is personal shopper. 100 fucking euro per uur om iemand anders kleding te gaan kopen (gekochte kleding zit niet in de prijs uiteraard). :laugh:

En die meisjes die hem altijd bijstaan snap ik nog minder. Die moeten toch ook gewoon dik betaald worden om zich zo te laten gebruiken :unsure:

De mensen hier lachen die uit. Das de Eddy Wally van de buurt. Woont hier op nog geen 500 meter van mn deur.

Centen heeft em niet alleszins. Ik zou niet weten wat hij er aan verdient maar ken zijn familie en zijne verhuurder dus ja. En ik weet dat em 't niet breed heeft.
Had onlangs ook ongebruikte seksspeeltjes te koop aangeboden.
Die hij, ik citeer : "Moest verkopen omdat hij geld nodig had omdat zijne auto per total was gereden"
Zijn vriendin is verongelukt in die auto maar goed.

Allee mij allemaal goed en wel, leven en laten leven. Maar ken hem ondertussen genoeg om er ne grondige hekel aan te hebben. Denk dat dat de enige persoon is die ik ken en waar ik zo een hekel aan heb.

Laatst bewerkt:
De mensen hier lachen die uit. Das de Eddy Wally van de buurt. Woont hier op nog geen 500 meter van mn deur.

Centen heeft em niet alleszins. Ik zou niet weten wat hij er aan verdient maar ken zijn familie en zijne verhuurder dus ja. En ik weet dat em 't niet breed heeft.

Allee mij allemaal goed en wel, leven en laten leven. Maar ken hem ondertussen genoeg om er ne grondige hekel aan te hebben. Denk dat dat de enige persoon is die ik ken en waar ik zo een hekel aan heb.

Op TikTok hebt ge genoeg figuren waarvan ge denkt "hebt ge echt niks beters te doen" (Freddy Donckers, anyone? 😅), maar die verdoen gewoon hun éigen tijd ipv geld van volgers. Maar Christiaan met z'n geschooi om gifts (geld) Nja. Degoutant gewoon. Als ge uwe Tiktok hebt openstaan, check vooral nú z'n live. Totaal erover aan het gaan momenteel. Ge zou willen dat ge zoiets officieel kon aangeven. De belspelletjes zijn destijds verboden geworden, maar daar kon ge tenminste nog iets bij winnen.

Nooit gedacht TikTok me zo kwaad kon krijgen : :unsure: :laugh:

Op TikTok hebt ge genoeg figuren waarvan ge denkt "hebt ge echt niks beters te doen" (Freddy Donckers, anyone? 😅), maar die verdoen gewoon hun éigen tijd ipv geld van volgers. Maar Christiaan met z'n geschooi om gifts (geld) Nja. Degoutant gewoon. Als ge uwe Tiktok hebt openstaan, check vooral nú z'n live. Totaal erover aan het gaan momenteel. Ge zou willen dat ge zoiets officieel kon aangeven. De belspelletjes zijn destijds verboden geworden, maar daar kon ge tenminste nog iets bij winnen.

Heb die op alles geblokkeerd, denk ook de enige persoon ever waar ik da mee gedaan heb.
Al erg genoeg dat ik hem daarstraks bij zijn (wel oprechte en leuke) zus heb zien passeren. :lol:

Heb die op alles geblokkeerd, denk ook de enige persoon ever waar ik da mee gedaan heb.
Al erg genoeg dat ik hem daarstraks bij zijn (wel oprechte en leuke) zus heb zien passeren. :laugh:

Op dat vlak ben ik soms een ramptoerist/sensatiezoeker en zou ik mezelf wellicht frustraties besparen door die te blokken en te doen alsof die niet bestaat :lol:
Wie is z'n zus trouwens, of is die niet zo actief op TikTok?

Oh man! Da’s die van dat meisje en haar ongeval, volgens mij was die een TikTok aan het maken op dat moment. Ik had die twee op foto gezien achteraf en ik geloofde in geen honderd jaar dat die vent een vriendIN had. Hoe plastiek kan je zijn.
Dat die samen waren dat geloof ik wel hoor. Dat z''n verdriet oprecht was, wil ik ook nog geloven (ook al heeft het hem veel likes en volgers bezorgd). Ieder verwerkt een verlies nu eenmaal op z'n eigen manier

Maar al z'n andere praktijken (en die waren er al voor dat ongeval) zijn gewoon fucking degoutant. En ik zou dat ook gewoon kunnen negeren, net zoals ik zoveel brol negeer op internet, maar ergens maakt me dat gewoon kwaad om te zien gebeuren zonder dat daar iets aan gedaan kan worden.

Wat die nu op TikTok doet is de virtuele versie van ergens aan een schoolpoort of plein gaan staan en roepen van "als jullie me allemaal briefjes van 20 euro gooien dan zal ik na 100 briefjes een gek dansje doen en dan blijven we op nr1 staan!!!!" waarna alle kindjes of mensen van de beschutte werkplaats naarstig op zoek gaan naar hun laatste briefjes geld om te kunnen wegsmijten zodat hun online geldheld een dansje kan doen. En die paar volwassenen ter plaatse die terecht opmerken dat dit niet echt hoort die worden met een teaser verdoofd en weggesleept (lees: geblokkeerd) zodat de fans niks merken.

Maar ey. Hij gaat z'n haren blauw verven!

Al sinds mijn 18, ongeveer, genoeg tonsillitis om ‘chronish’ te zijn. Nam dan de antibiotic en na weekje echt *ziek* zijn weer prima. Sinds laatste zwangerschap (kan er niks mee te maken hebben, maar is die periode) is de antibiotica echter met bleurgh bijwerkingen (vrouwelijke bijwerkingen 🏜) Ik hield het dan maar bij Dafalgan, dat werkte. Bruistabletje ‘s morgens en ‘s avonds was ok om te kunnen werken en slapen, dag of zeven en de ontsteking hield op. Nu al jaar of twee dat het precies ‘hoger’ zit. Achterste stuk van mijn tong doet pijn, zijkanten ‘ontploffen’ ‘s nachts ttz voelt een brandende pijn en er zit een bloedblaar op en de keelpijn zit zowel bovenaan achterin gehemelte als achterop tong én in keel zelf. Veel grotere oppervlakte Die droge, brandende pijn van een keelontsteking en dat moeilijk slikken van de ontstoken amandelen. Nu duurt het al drie weken. Maar ik zie er niks aan. Zie geen amandelstenen of witte uitslag en mijn keel lijkt ook normaal van kleur. Mits Spedifen (niet Dafalgan, die doet helemaal niks wat ik raar vind) is de dag doenbaar maar na x-aantal uur pil uitgewerkt en pijn even zwaar. Er is op die weken dus nog niks ook maar een beetje beter. Dus maandag toch maar naar dokter. 🤒
** vooraleer je zegt ‘dat kon toch vroeger’: dokter hield zelf boot af, vond dat het ‘het seizoen’ was en aangezien ik toch thuis ben kon ik uitzieken.

Tl;dr: keelpijn 🤒 Half in slaap ook dus als bovenstaande geen literair niveau haalt… 😴😴😴

Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.
Elke Amerikaan Véél Amerikanen alvast (Katholiek), die in België wonen, die mensen plaatsen allemaal hun kerstboom op 1 november (How do I know lol) net na Halloween.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat ze dat pas na thanksgiving deden.
De fanatieke kerst(mis)freak al na Halloween (31 oktober). ;)

Op dat vlak is het een No match met vrouwlief

Ik: Waarom moet die fucking boom er al staan?
Vrouwlief met een héél boze blik: Die boom ZAL er staan!

Vrouwlief: Waarom heb je nog géén cadeautjes gekocht voor mij?
Ik: Als het van mij afhangt, komen er géén cadeautjes. Ik doe niet mee met die commerce / zever
WEER een boze blik .. :frown:

Ik ken een koppel dat hun boom vorig jaar geplaatst heeft in augustus. Want ja er was toch niets beters te doen toen en dan waren ze nog eens een dagje bezig. En dit jaar hebben ze dat weer gedaan 🤔
En ze breken die boom nooit af voor eind januari, ze kunnen hem beter laten staan voor de rest van het jaar. Of er de ballen en sterren uithalen en eieren en kiekskes ingangen tot augustus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan