Mulan
Well-known member
Én een onlyfans actrice!Makkelijk mijden? Je kan nog niet op BG zitten zonder een influencer tegen te komen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Én een onlyfans actrice!Makkelijk mijden? Je kan nog niet op BG zitten zonder een influencer tegen te komen.![]()
Verdomme, betrapt!Én een onlyfans actrice!
t'is onlyfans acteur hoor.Én een onlyfans actrice!
Vaak kinderen en minder snuggere mensen achter geld vragen, liegen tot en met,...Check bv Christiaan Jacobs (de zelfverklaarde "Prins van Hasselt") maar eens op TikTok. Die kerel verdient dus honderden (en de laatste tijd volgens mij zelfs duizenden) euro's per week, gewoon door dat létterlijk bij elkaar te bedelen bij z'n fans op TikTok die daar allemaal intrappen met hun blinde adoratie. Dat vind ik zowaar nog erger dan een Acid die z'n inkomsten vergaart via sponsordeals en advertentie-inkomsten en daarvoor ook nog content in elkaar steekt/monteert.
Vaak kinderen en minder snuggere mensen achter geld vragen, liegen tot en met,...
Ne dikke, dikke dwaas is 't.

Kennis van kaygell, maar nu precies wat jaloers dat hij niet de prins van Hasselt is! De battle voor Le prince du quartier bleu kan beginnen!Raar figuur alleszins, en inderdaad een dikke dwaas. Is dat trouwens enkel online zo of is die ook in het algemeen bekend/berucht in Hasselt? Want tot voor z'n verschillende fratsen van het voorbije jaar had ik er nog nooit van gehoord.

"Mensen ik herhaal het. GIfTeN iS nIEt VeRpLiChT"
Maar hij heeft wel een echte job hoor. Want hij is personal shopper. 100 fucking euro per uur om iemand anders kleding te gaan kopen (gekochte kleding zit niet in de prijs uiteraard).
En die meisjes die hem altijd bijstaan snap ik nog minder. Die moeten toch ook gewoon dik betaald worden om zich zo te laten gebruiken
Raar figuur alleszins, en inderdaad een dikke dwaas. Is dat trouwens enkel online zo of is die ook in het algemeen bekend/berucht in Hasselt? Want tot voor z'n verschillende fratsen van het voorbije jaar had ik er nog nooit van gehoord.
De mensen hier lachen die uit. Das de Eddy Wally van de buurt. Woont hier op nog geen 500 meter van mn deur.
Centen heeft em niet alleszins. Ik zou niet weten wat hij er aan verdient maar ken zijn familie en zijne verhuurder dus ja. En ik weet dat em 't niet breed heeft.
Allee mij allemaal goed en wel, leven en laten leven. Maar ken hem ondertussen genoeg om er ne grondige hekel aan te hebben. Denk dat dat de enige persoon is die ik ken en waar ik zo een hekel aan heb.
), maar die verdoen gewoon hun éigen tijd ipv geld van volgers. Maar Christiaan met z'n geschooi om gifts (geld) Nja. Degoutant gewoon. Als ge uwe Tiktok hebt openstaan, check vooral nú z'n live. Totaal erover aan het gaan momenteel. Ge zou willen dat ge zoiets officieel kon aangeven. De belspelletjes zijn destijds verboden geworden, maar daar kon ge tenminste nog iets bij winnen.

Op TikTok hebt ge genoeg figuren waarvan ge denkt "hebt ge echt niks beters te doen" (Freddy Donckers, anyone?), maar die verdoen gewoon hun éigen tijd ipv geld van volgers. Maar Christiaan met z'n geschooi om gifts (geld) Nja. Degoutant gewoon. Als ge uwe Tiktok hebt openstaan, check vooral nú z'n live. Totaal erover aan het gaan momenteel. Ge zou willen dat ge zoiets officieel kon aangeven. De belspelletjes zijn destijds verboden geworden, maar daar kon ge tenminste nog iets bij winnen.
![]()

Heb die op alles geblokkeerd, denk ook de enige persoon ever waar ik da mee gedaan heb.
Al erg genoeg dat ik hem daarstraks bij zijn (wel oprechte en leuke) zus heb zien passeren.![]()

Oh man! Da’s die van dat meisje en haar ongeval, volgens mij was die een TikTok aan het maken op dat moment. Ik had die twee op foto gezien achteraf en ik geloofde in geen honderd jaar dat die vent een vriendIN had. Hoe plastiek kan je zijn.![]()
Nooit gedacht TikTok me zo kwaad kon krijgen :![]()
![]()
Dat die samen waren dat geloof ik wel hoor. Dat z''n verdriet oprecht was, wil ik ook nog geloven (ook al heeft het hem veel likes en volgers bezorgd). Ieder verwerkt een verlies nu eenmaal op z'n eigen manierOh man! Da’s die van dat meisje en haar ongeval, volgens mij was die een TikTok aan het maken op dat moment. Ik had die twee op foto gezien achteraf en ik geloofde in geen honderd jaar dat die vent een vriendIN had. Hoe plastiek kan je zijn.
Wat is die 1,6 miljoen? Gifts?![]()
Nooit gedacht TikTok me zo kwaad kon krijgen :![]()
![]()

Half in slaap ook dus als bovenstaande geen literair niveau haalt… 

Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.
Ik dacht dat ze dat pas na thanksgiving deden.Elke Amerikaan alvast (Katholiek), die in België woont, die mensen plaatsen allemaal hun kerstboom op 1 november (How do I know lol).
In Hasselt centrum hangt de kerstverlichting en versiering ook al heb ik gisteren gezien.Hoeveel mensen hebben nu al hunne fucking kerstboom staan.
De fanatieke kerst(mis)freak al na Halloween (31 oktober).Ik dacht dat ze dat pas na thanksgiving deden.