Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was dan toch graag even naar Boektopia geweest want er was een auteur die ging signeren waar ik toch wel fan van ben. Dan zie je foto’s in de krant van alles maskerloos en aangezien ik al een dikke week een serieus zere keel heb (testen negatief) toch maar beslist om verantwoordelijk te zijn en niet te gaan.

Dat heb ik dus nog nooit tegen gekomen. Die ene keer dat ik mijn jas op café vergeten was heb ik in slaap gevallen op de stoep voor Delhaize.
Ik ben dan wakker geworden omdat ik het koud had en dan besefte ik dat mijn jas nog in het café lag. 👌

Deed die nog veel?
No idea, ik volgde hem de laatste jaren niet meer ..

Ik vond Jimmy B altijd zijn beste typeke / creatie. Iedereen zong toen mee in koor, of je nu hetero, homo of lesbienne waart (of er ergens tussenin), met Jimmy B, was het gewoon feest. :tongue: Maar goed, ieder zijn smaak - sommigen vonden er niets aan. Ik vond het toen gewoon zalig ..

Dat heb ik dus nog nooit tegen gekomen. Die ene keer dat ik mijn jas op café vergeten was heb ik in slaap gevallen op de stoep voor Delhaize.
Ik ben dan wakker geworden omdat ik het koud had en dan besefte ik dat mijn jas nog in het café lag. 👌
dat is inderdaad veel beter. Helemaal niet marginaal of zo hoor... :unsure:

als ge zo zat zijt dat ge uw pas en jas vergeet zal het geld al wel op zijn geweest zekers
De bankkaart geeft u een eindeloze stroom geld op een avond. :unsure:

Om het verhaal af te maken, te voet naar huis gegaan na de bus gemist te hebben, 2 uur stappen… in T-shirt, gewoon ni doorhebben dat ge geen jas aanhebt.

De bankkaart geeft u een eindeloze stroom geld op een avond. :unsure:

Om het verhaal af te maken, te voet naar huis gegaan na de bus gemist te hebben, 2 uur stappen… in T-shirt, gewoon ni doorhebben dat ge geen jas aanhebt.
2u stappen in uwe toestand? Dus ge zat in het café op 300m van uw deur?

dat is inderdaad veel beter. Helemaal niet marginaal of zo hoor... :unsure:
Bwa die keer dat ik smiddags 2 bakken bier gaan halen ben naar de buurtwinkel met een paar maten en ze een paar uur later zat terug bracht om pizzas te kopen met het statiegeld scoort toch nog iets hoger.

Ook in Delhaize trouwens. Best dat ik nu naar de collruyt ga.

Ooit eens om god weet welke reden ff gaan liggen op de oprit toen ik thuiskwam. Gelukkig terug wakker geschoten na een paar minuten en onder de warme dons gekropen.

Ooit eens om god weet welke reden ff gaan liggen op de oprit toen ik thuiskwam. Gelukkig terug wakker geschoten na een paar minuten en onder de warme dons gekropen.
Welja ik had gestruikeld dat vond ik grappig en dan even blijven zitten. Dan een beetje gaan liggen en het voelde nog wel aangenaam aan. Iets te aangenaam dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan