Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vannacht weer een shoppingspree gedaan... Vanalles gekocht dat ik niet nodig heb. En het is nog niet eens Black Friday 😰.

Uiteindelijk toch gaan slapen om dan om 4u 's nachts wakker te worden van lawaai bij onze onderburen. Er was bezoek op komst en die vonden er niet beter op dan kei hard op zijn ramen zitten kloppen en dan een halve minuut lang zijn deurbel af te laten gaan...
Had er deze ochtend dan een vriendelijk whatsappje van gestuurd, met als gevolg dat hij nu beneden met de deuren zit te gooien. Wat moet je aanvangen met zo'n mensen?

Laatst bewerkt:
I'll raise that met een partner die aangeeft dat dochter eigenlijk om 4 uur wakker was en zij niet meer kon slapen terwijl dochter terug in slaap viel. En blijft beweren dat de 4 uur nog het oud was en niet het nieuw
Was hier ook net voor 4. 🤪 Oud uur, geen nieuw...

Vannacht weer een shoppingspree gedaan... Vanalles gekocht dat ik niet nodig heb. En het is nog niet eens Black Friday 😰.

Uiteindelijk toch gaan slapen om dan om 4u 's nachts wakker te worden van lawaai bij onze onderburen. Er was bezoek op komst en die vonden er niet beter op dan kei hard op zijn ramen zitten kloppen en dan een halve minuut lang zijn deurbel af te laten gaan...
Had er deze ochtend dan een vriendelijk whatsappje van gestuurd, met als gevolg dat hij nu beneden met de deuren zit te gooien. Wat moet je aanvangen met zo'n mensen?
Ik kan veel bedenken, maar weinig wat legaal is... 🤔

Mulan heeft oprecht interesse en zou u zo graag bellen. Helaas heeft ze nog een heftige Proximus rekening te betalen én nog een flip-phone. Als jij nu eens die rekening zou betalen en eventueel een iPhone 13 super extra mega max zou opsturen? Very reasonable, only 1,229,275.63 Ruble!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan