Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na de verschillende ongevallen met dodelijke afloop, met fietsers afgelopen donderdag pleit de fietsersbond weer voor een veiligere infrastructuur en dat begrijp ik ook wel, maar het ligt niet alleen aan de infrastructuur, ook de autobestuurders hebben hun steentje bij te dragen door beter op te letten op de weg.
En uiteraard ook de fietsers zelf, want daar zijn er ook tussen die denken dat ze alles mogen.

Na de verschillende ongevallen met dodelijke afloop, met fietsers afgelopen donderdag pleit de fietsersbond weer voor een veiligere infrastructuur en dat begrijp ik ook wel, maar het ligt niet alleen aan de infrastructuur, ook de autobestuurders hebben hun steentje bij te dragen door beter op te letten op de weg.
En uiteraard ook de fietsers zelf, want daar zijn er ook tussen die denken dat ze alles mogen.
Hoeveel ik er smorgens niet zie rondrijden zonder iets van licht of fluovest. En dan zijn dat meestal volwassen mensen die toch dat verstand al zouden mogen hebben.

Een ex-collega wordt ondertussen al bijna een jaar aan het lijntje gehouden door een Russische oplichter, die zich uitgeeft als vrouw. Hij krijgt enkel foto's te zien, ze wil hier komen wonen want ze ziet hem graag, maar heeft nog heel wat schulden, blabla, enfin, het gekende verhaal. Die heeft dus trots verteld al meer dan 50.000 euro te hebben overgeschreven zodat ze sneller naar hier kan komen en nu wil hij haar nog helpen met een lening af te betalen ook. Om aan dat geld te raken heeft hij zijn koopwoning verkocht en huurt hij nu.
Dommer wordt het niet meer, dacht ik. Nu heb ik nog eens mijn skills bovengehaald en het profiel gevonden van een Franse dame waar de foto's vandaan komen. Amper een half jaar moeten zoeken want reverse search ging niet met de foto's die ik doorkreeg, ma bon. :unsure: Ik stuur dus die link naar hem en nu wil hij niet meer klappen tegen mij er over. :laugh:
Kerel gaat gewoon tot het persoonlijk failliet gepluimd worden, maar doet tegen beter weten in door. Is zelfs mogen verhuizen van werk deze zomer erdoor, omdat em grote ruzie is beginnen maken tegen de zaakvoerders nadat zij hem wezen op het feit dat het een oplichter is.
Wat is het profiel van die mens? Ik kan er echt niet bij dat sommige mensen dit doen.

50'er, half jaar voor hij werd aangesproken op facebook gescheiden en niet bijster intelligent.
Moet maar kijken naar 90 Day Fiancé en daar zitten veel van die oudere mannen waarvan ik voor het programma zou gedacht hebben ‘ew, perv’ maar na kijken toch eerder denkt van ‘amai, gij zijt gewoon echt nie slim’

Ook wel eens geen besef van tijd bij het hallicuneren , tijd is trouwens de ondergang van de mensheid .:tongue:

ik kan begrijpen dat hij dat niet wil. Een kwartier te laat zijn en het spel zit op de wagen.
Ja seg als ik bestel en betaal voor Deliveromski, TomToEat of UberTom, verwacht ik ook wel dat ze op tijd zijn hoor.

(edit: bij herlezen klinkt die eerste als een vage Russische front voor drugs operaties, die 2e op een kannibaal delivery service, en bij die 3e gaat @Tomski zijn ego te groot worden. Ik zal nog wat sjieken op de naam)

Ja seg als ik bestel en betaal voor Deliveromski, TomToEat of UberTom, verwacht ik ook wel dat ze op tijd zijn hoor.

(edit: bij herlezen klinkt die eerste als een vage Russische front voor drugs operaties, die 2e op een kannibaal delivery service, en bij die 3e gaat @Tomski zijn ego te groot worden. Ik zal nog wat sjieken op de naam)
Takeaway.tom ?

I'll raise you with een dochter die dat niet door heeft én een uur vroeger wakker is dan normaal! 😣
I'll raise that met een partner die aangeeft dat dochter eigenlijk om 4 uur wakker was en zij niet meer kon slapen terwijl dochter terug in slaap viel. En blijft beweren dat de 4 uur nog het oud was en niet het nieuw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan