Dat was al meer dan genoegI'll raise that met een partner
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was al meer dan genoegI'll raise that met een partner
Idem. Oorontsteking denk ik. Het is 9 uur en het voelt al namiddag.. maar hey… ik heb eindelijk frozen gezienI'll raise you with een dochter die dat niet door heeft én een uur vroeger wakker is dan normaal!![]()

.Was hier ook net voor 4.I'll raise that met een partner die aangeeft dat dochter eigenlijk om 4 uur wakker was en zij niet meer kon slapen terwijl dochter terug in slaap viel. En blijft beweren dat de 4 uur nog het oud was en niet het nieuw
Oud uur, geen nieuw...Ik kan veel bedenken, maar weinig wat legaal is...Vannacht weer een shoppingspree gedaan... Vanalles gekocht dat ik niet nodig heb. En het is nog niet eens Black Friday.
Uiteindelijk toch gaan slapen om dan om 4u 's nachts wakker te worden van lawaai bij onze onderburen. Er was bezoek op komst en die vonden er niet beter op dan kei hard op zijn ramen zitten kloppen en dan een halve minuut lang zijn deurbel af te laten gaan...
Had er deze ochtend dan een vriendelijk whatsappje van gestuurd, met als gevolg dat hij nu beneden met de deuren zit te gooien. Wat moet je aanvangen met zo'n mensen?

I'll raise that met een partner die aangeeft dat dochter eigenlijk om 4 uur wakker was en zij niet meer kon slapen terwijl dochter terug in slaap viel. En blijft beweren dat de 4 uur nog het oud was en niet het nieuw
Euh, moeten jullie ons iets vertellen?Was hier ook net voor 4.Oud uur, geen nieuw...
4 Kids versus 1, hij wint!Euh, moeten jullie ons iets vertellen?
Ze zou wel willen ze...Euh, moeten jullie ons iets vertellen?

Misschien kan @nestorius u wel helpen. Door uw dronken bui zult ge waarschijnlijk ergens in een bezinkput terechtgevallen zijn onderweg naar huis.Pfff portefeuille kwijtgespeeld ergens in een café.
Drank is den Duvel!
Da love smileyke was voor Duvel is den drank he!Pfff portefeuille kwijtgespeeld ergens in een café.
Drank is den Duvel!
Hangt er vanaf of het van 10 naar 20 gaat of van 200 naar 400€Voorschot energiefactuur x 2 ivm jaar ervoor
Heftig

Zat die in uw portefeuille misschien?Kom net tot de vaststelling dat mijn jas ook weg is.![]()
Iedere zaterdagavond is legendarisch bij jou denk ik.Kom net tot de vaststelling dat mijn jas ook weg is.![]()

Kans is vrij groot dat ze uw portefeuille nog wel zullen binnenbrengen bij de gemeente of de politie.Pfff portefeuille kwijtgespeeld ergens in een café.
Drank is den Duvel!