Squidward
Well-known member
Ik heb nog een speculoos-donut, wel geen garantie voor hoe lang nog.weer speculaaskes vergeten te kopen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb nog een speculoos-donut, wel geen garantie voor hoe lang nog.weer speculaaskes vergeten te kopen![]()
Had ik ook al aan gedacht maar de bijsluiter zegt dat de tabletten wel in twee mogen gebroken worden maar 'in hun geheel' moeten worden ingeslikt. Daarnet lukte het wel beter; komt er eigenlijk op aan om het verstand op 0 te zetten. Frappant hoe moeilijk iets simpels als 'slikken' wordt als je je er op gaat concentreren...Dan plet ik die tussen 2 lepels en eet ik dat met een lepel yoghurt.
Ela ela!Ik vind dat taaltje ook vreselijk, maar ik vond het al dwaas dat (nu twintigers) alles "chill" vinden.
Beste beslissing die ik ooit genomen heb.2 dagen ver met 't kappen van social media zoals Facebook en Instagram. Niet gedacht dat dat zo'n vastgeroeste gewoonte was op vele kleine momenten dat ge iets zoekt om ja... te scrollen en eigenlijk ook niets doet![]()

Ik stuur dus die link naar hem en nu wil hij niet meer klappen tegen mij er over. 
regelmatige updates vanaf nu graag, pretty please.Een ex-collega wordt ondertussen al bijna een jaar aan het lijntje gehouden door een Russische oplichter, die zich uitgeeft als vrouw. Hij krijgt enkel foto's te zien, ze wil hier komen wonen want ze ziet hem graag, maar heeft nog heel wat schulden, blabla, enfin, het gekende verhaal. Die heeft dus trots verteld al meer dan 50.000 euro te hebben overgeschreven zodat ze sneller naar hier kan komen en nu wil hij haar nog helpen met een lening af te betalen ook. Om aan dat geld te raken heeft hij zijn koopwoning verkocht en huurt hij nu.
Dommer wordt het niet meer, dacht ik. Nu heb ik nog eens mijn skills bovengehaald en het profiel gevonden van een Franse dame waar de foto's vandaan komen. Amper een half jaar moeten zoeken want reverse search ging niet met de foto's die ik doorkreeg, ma bon.Ik stuur dus die link naar hem en nu wil hij niet meer klappen tegen mij er over.
Kerel gaat gewoon tot het persoonlijk failliet gepluimd worden, maar doet tegen beter weten in door. Is zelfs mogen verhuizen van werk deze zomer erdoor, omdat em grote ruzie is beginnen maken tegen de zaakvoerders nadat zij hem wezen op het feit dat het een oplichter is.
Zodra hij terug reageert!regelmatige updates vanaf nu graag, pretty please.
Kom @straight_six , klap toch weer tegen @RemakeEen ex-collega wordt ondertussen al bijna een jaar aan het lijntje gehouden door een Russische oplichter, die zich uitgeeft als vrouw. Hij krijgt enkel foto's te zien, ze wil hier komen wonen want ze ziet hem graag, maar heeft nog heel wat schulden, blabla, enfin, het gekende verhaal. Die heeft dus trots verteld al meer dan 50.000 euro te hebben overgeschreven zodat ze sneller naar hier kan komen en nu wil hij haar nog helpen met een lening af te betalen ook. Om aan dat geld te raken heeft hij zijn koopwoning verkocht en huurt hij nu.
Dommer wordt het niet meer, dacht ik. Nu heb ik nog eens mijn skills bovengehaald en het profiel gevonden van een Franse dame waar de foto's vandaan komen. Amper een half jaar moeten zoeken want reverse search ging niet met de foto's die ik doorkreeg, ma bon.Ik stuur dus die link naar hem en nu wil hij niet meer klappen tegen mij er over.
Kerel gaat gewoon tot het persoonlijk failliet gepluimd worden, maar doet tegen beter weten in door. Is zelfs mogen verhuizen van werk deze zomer erdoor, omdat em grote ruzie is beginnen maken tegen de zaakvoerders nadat zij hem wezen op het feit dat het een oplichter is.
Die heeft twee vrouwen in zijn bed liggen, de andere ex-collega geen. Er is een verschil!Kom @straight_six , klap toch weer tegen @Remake
FTFYDie heeft twee vrouwen in een bed liggen, de andere ex-collega geen. Er is een verschil!
Concentreer je even op je ademhaling.Frappant hoe moeilijk iets simpels als 'slikken' wordt als je je er op gaat concentreren...

Je bent je nu bewust van hoe je tong in je mond ligt.Concentreer je even op je ademhaling.
Manual breathing mode activated.
You’re welcome.
![]()
eenmaal het klaar is beseft ge hoe goed uw kookkunsten zijn?Hoe komt dat eigenlijk dat meest van de tijd eens ik het eten klaar heb, mijn honger echt weg is? (Ik zit niet de hele tijd te bikkelen of zo en het is geen haute cuisine maar het is degelijk eten)
ik kan begrijpen dat hij dat niet wil. Een kwartier te laat zijn en het spel zit op de wagen.@Tomski wil geen Deliveroo doen dus ik zit met de middelen die ik heb…
Mag al blij zijn dat hij zijn spel mag houden.ik kan begrijpen dat hij dat niet wil. Een kwartier te laat zijn en het spel zit op de wagen.
Een jongen of een donkere is nog niet divers genoeg. Minimum een geslachtsverandering.Gert Verhulst: "Je optreden was perfect, het zou zo in K3 passen als vervanging van Klaasje, maar zijn we wel op zoek naar jou of naar iemand meer divers, met meer diversiteit, dat is de vraag"
Zelfs de selectie van K3 pushed de diversity quotes policy? Dan had men op voorhand moeten zeggen dat ze een donker meisje of een jongen zocht, daar moet men niet mee afkomen tijdens de audities.