Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan plet ik die tussen 2 lepels en eet ik dat met een lepel yoghurt.
Had ik ook al aan gedacht maar de bijsluiter zegt dat de tabletten wel in twee mogen gebroken worden maar 'in hun geheel' moeten worden ingeslikt. Daarnet lukte het wel beter; komt er eigenlijk op aan om het verstand op 0 te zetten. Frappant hoe moeilijk iets simpels als 'slikken' wordt als je je er op gaat concentreren...

Meh vorige week drink ik me quasi te pletter, dag erop zo fris als iets.

Gisteren één halve liter en een pint of drie in en vandaag zo loom als iets en constant zo lichte zeurende hoofdpijn op den achtergrond.

Laatst bewerkt:
Steam en online security.
Zoon vraagt spelletje van €3.99. Geen probleem. Installeer dat spellement van Steam. Moet code gaan halen in email. Geen probleem. Ben binnen. Betaal voor spel met Paypal. Paypal vraagt om code via email, code via sms en dan toch maar om paswoord te veranderen want paypal is er kennelijk toch niet gerust in. Fucking hell ok. Paypal saldo toch te laag. Goed, aanvullen via mobiel. Jamaar, zegt paypal, ben jij het wel? Gelieve code via email, via sms en toch maar uw wachtwoord vervangen. Fuck you. Betalen via bancontact op Steam dan. Alleen werkt het scherm niet, geen doorverwijzing alleen zwart zwart zwart. Adem halen. Bancontact via Steam mobiel. Ah! Ca marche! Download spel voor Windows. Play. Neen, dit spel werkt niet op *deze* Windows.

Ik versta de nood aan online security maar altijd maar die codes en dan nog liefst x2. De Apple store denkt standaard dat mijn telefoon in Ukkel zit als ze hun code doorsturen dus om nu te zeggen dat hun systeem zelf in orde is…?

2 dagen ver met 't kappen van social media zoals Facebook en Instagram. Niet gedacht dat dat zo'n vastgeroeste gewoonte was op vele kleine momenten dat ge iets zoekt om ja... te scrollen en eigenlijk ook niets doet :unsure:
Beste beslissing die ik ooit genomen heb.
Facebook heb ik nooit gehad en met Twitter ben ik gestopt. Eigenlijk gewoon een grote verzameling van mensen die op elkaar zitten af te geven. Had het er gewoon wel mee gehad.
Hoeveel tijd je daar in stak zonder het te beseffen, ben echt blij dat ik dat niet meer doe en ik mis het ook absoluut niet.
Een forum is veel toffer (y):)

Een ex-collega wordt ondertussen al bijna een jaar aan het lijntje gehouden door een Russische oplichter, die zich uitgeeft als vrouw. Hij krijgt enkel foto's te zien, ze wil hier komen wonen want ze ziet hem graag, maar heeft nog heel wat schulden, blabla, enfin, het gekende verhaal. Die heeft dus trots verteld al meer dan 50.000 euro te hebben overgeschreven zodat ze sneller naar hier kan komen en nu wil hij haar nog helpen met een lening af te betalen ook. Om aan dat geld te raken heeft hij zijn koopwoning verkocht en huurt hij nu.
Dommer wordt het niet meer, dacht ik. Nu heb ik nog eens mijn skills bovengehaald en het profiel gevonden van een Franse dame waar de foto's vandaan komen. Amper een half jaar moeten zoeken want reverse search ging niet met de foto's die ik doorkreeg, ma bon. :unsure: Ik stuur dus die link naar hem en nu wil hij niet meer klappen tegen mij er over. :laugh:
Kerel gaat gewoon tot het persoonlijk failliet gepluimd worden, maar doet tegen beter weten in door. Is zelfs mogen verhuizen van werk deze zomer erdoor, omdat em grote ruzie is beginnen maken tegen de zaakvoerders nadat zij hem wezen op het feit dat het een oplichter is.

Een ex-collega wordt ondertussen al bijna een jaar aan het lijntje gehouden door een Russische oplichter, die zich uitgeeft als vrouw. Hij krijgt enkel foto's te zien, ze wil hier komen wonen want ze ziet hem graag, maar heeft nog heel wat schulden, blabla, enfin, het gekende verhaal. Die heeft dus trots verteld al meer dan 50.000 euro te hebben overgeschreven zodat ze sneller naar hier kan komen en nu wil hij haar nog helpen met een lening af te betalen ook. Om aan dat geld te raken heeft hij zijn koopwoning verkocht en huurt hij nu.
Dommer wordt het niet meer, dacht ik. Nu heb ik nog eens mijn skills bovengehaald en het profiel gevonden van een Franse dame waar de foto's vandaan komen. Amper een half jaar moeten zoeken want reverse search ging niet met de foto's die ik doorkreeg, ma bon. :unsure: Ik stuur dus die link naar hem en nu wil hij niet meer klappen tegen mij er over. :laugh:
Kerel gaat gewoon tot het persoonlijk failliet gepluimd worden, maar doet tegen beter weten in door. Is zelfs mogen verhuizen van werk deze zomer erdoor, omdat em grote ruzie is beginnen maken tegen de zaakvoerders nadat zij hem wezen op het feit dat het een oplichter is.
regelmatige updates vanaf nu graag, pretty please.

Kom @straight_six , klap toch weer tegen @Remake

Hoe komt dat eigenlijk dat meest van de tijd eens ik het eten klaar heb, mijn honger echt weg is? (Ik zit niet de hele tijd te bikkelen of zo en het is geen haute cuisine maar het is degelijk eten)

Gert Verhulst: "Je optreden was perfect, het zou zo in K3 passen als vervanging van Klaasje, maar zijn we wel op zoek naar jou of naar iemand meer divers, met meer diversiteit, dat is de vraag"

Zelfs de selectie van K3 pushed de diversity quotes policy? Dan had men op voorhand moeten zeggen dat ze een donker meisje of een jongen zocht, daar moet men niet mee afkomen tijdens de audities.
Een jongen of een donkere is nog niet divers genoeg. Minimum een geslachtsverandering.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan