Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net zoals het een waste of time is om dat hier te verkondigen.

Mijn ergernis: mensen die denken dat ze de waarheid in pacht hebben maar dat achter de rug moeten verkondigen om toch maar geen tegenspraak te krijgen.
Met het verschil dat het van mij 1 post per 6maand over corona is ipv 6/dag ;)

Uw ergenis kan ik ook begrijpen (los van corona) ... Mensen die denken dat ze het allemaal wel weten en koppiger als een ezel daarin zijn.
Dat zijn ook energievreters als je er op blijft in gaan... Maar soms moet het wel eens of kan je het niet ontwijken. Bvb met dichte vrienden, familie of collega's ... Online kan je dat gewoon ontwijken, of de handdoek in de ring gooien.

Laatst bewerkt:
K*tmug waar ik al 3x naast geslagen heb vandaag komt nog eens leutig voor mijn gezicht zoemen.

fist-fight-film-ice-cube.gif

En toch gaat die binnen de paar uren uitverkocht zijn.

Een andere frustratie. Wij hebben hier op het werk een kleine provider. Omdat ik op de IT-dienst werk moet ik ook instaan voor het telefoonverkeer hier. Die provider zorgt echter altijd voor problemen. Slechte verbinding, oproepen die direct naar voicemail gaan, mensen die elkaar niet kunnen bereiken,... Het werkt dus voor geen meter. De werknemers stonden hier om de zoveel tijd, maar de laatste tijd doen ze nog niet meer de moeite omdat ze het beu zijn. Ook zijn er vaak algemene storingen. Waar kan proberen wij dat op te lossen, maar natuurlijk zijn wij ook voor een groot deel afhankelijk van die provider. Nu ben ik de afgelopen weken bezig geweest om een lijst te maken met klachten te bundelen. Vandaag was er een vergadering met iemand van de provider. Zowel onze leidinggevenden, mensen van de IT-dienst als mensen van de provider waren aanwezig. Die hele lijst is daar gepasseerd. Wie krijgt weer het voordeel van de twijfel: de provider. Die bieden weer en oplossing die met haken en ogen aan elkaar hangt. Dat is weer geen permanente, maar een tijdelijke oplossing. Onze leidinggevenden krijgen natuurlijk wel niet constant mensen over de vloer, maar we zullen het maar weer laten passeren.
Dat is het voordeel van statutaire benoemingen.

Je stuurt de klagers door naar de leidinggevenden.
Dan kalft die vergoelijking snel af.
Oh ja, want niks is zo geruststellend voor een man om een groep vrouwen opeens om hem te zien afkomen.
'Hallo, ben jij single? En zo ja, wat vind jij van mijn vriendin hier?'
Het zweet breekt me al uit :p
Ach, gewoon antwoorden:

Kweet niet, kmoet dat aan mijn vriendin vragen.

Of nog beter, ge pakt de wasmand naar beneden om in het wasmachien te steken.
Vrouwlief boos omdat je niet door de verschillende hoopjes kleren die her en der in de badkamer verspreid liggen gegaan bent en meegenomen hebt om te wassen .... maar o wee als je het hoopje meeneemt van kleren die nog "goed" zijn :D
Snap die logica ook niet bij haar, alles is een kapstok ... maar als ik eens mijn tandenborstel laat liggen op de kast is het van "zie eens hoe ge alles laat rondslingeren"

Leidt mijn vrouw een dubbelleven en is ze ook samen met u?

Na productie van een kinderarmpje tot de vaststelling gekomen dat mijn 3 weken geleden aangekocht wc papier uiteraard nog in de auto zat. :sarcastic:
Bijgevolg zoals een pinguïn over de oprit naar de koffer gewaggeld.
Lijkt voorlopig gelukt zonder noemenswaardige vervuiling.

Ik heb hier laatst al eens de fout gemaakt van totaal niet door te hebben dat iemand met "een bruinvis" het over een drol had.
Deze keer was ik al bij al wel nog alert genoeg, al vind ik "kinderarmpje" een nog veel vreemdere benaming voor "kak". :unsure:

Vandaag terug problemen met itsme / covid safe ticket, contact opgenomen met de helpdesk en na diverse pogingen nog steeds geen oplossing - besluit is simpel: het zijn prutsers bij de overheid - alles met eid werkt prima maar als het ook maar enigszins te maken heeft met covid safe en itsme loopt het 500% de soep in en niemand weet waarom - dat beloofd met de aangepaste regels in de toekomst, mss een advocaat nemen en een paar miljoen euro schadevergoeding vragen voor hun digitalisering die nooit of te nooit werkt.

Laatst bewerkt:
Mssh de reden waarom de vrouwen denken dat het hier op het forum doods is, de venten willen mssh ook wel een lekker stukje vers vlees.

En om de traditie te doorbreken:
Ik blijf enkele dagen hier. Peace in! :unsure:
Ge zijt vergeten iemand vet te noemen. @Wannez is still king...

Na productie van een kinderarmpje tot de vaststelling gekomen dat mijn 3 weken geleden aangekocht wc papier uiteraard nog in de auto zat. :sarcastic:
Bijgevolg zoals een pinguïn over de oprit naar de koffer gewaggeld.
Lijkt voorlopig gelukt zonder noemenswaardige vervuiling.
... king ransbeer in elk geval

De buurvrouw die de kleine naar school brengt om de hoek (echt nog geen 200 meter) met de auto!!!
En dat is dan leerkracht L.O.
En dan wel altijd in sportkleding rondlopen omdat ze "sportief" zijn.
Zo gaan we het klimaat niet redden hoor.

De buurvrouw die de kleine naar school brengt om de hoek (echt nog geen 200 meter) met de auto!!!
En rijdt die daarna door naar bvb het werk?
Want als die gewoon terug naar huis komt is dat fucking belachelijk en schandalig :unsure:.

gvd, ben 99% zeker dat m'n co-trainer (jeugdvoetbal) geld vd ouders ontvreemd heeft dat bestemd was om sportkledij met clublogo e.d. voor de spelers te kopen...
Dat moet toch vrij gemakkelijk te ontdekken zijn? Als je weet welke ouders wat betaalden en wat de quote van de aankoop was dan kan je gaan tellen. Maar misschien eerst een klapke doen met uw co-trainer? Want eens die zwart is voor het jeugdvoetbal zal dat hem wel achtervolgen, mensen praten nu eenmaal. Misschien kan hij het nog rechttrekken, in stilte vertrekken en laat je het zo? Enfin, ik praat diefstal niet goed é maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.

Zo had ik ook ne leerkracht LO in de straat bij ons.
Ik 900 meter tot school fietsen en zij altijd met den auto en in een jogging rond slenteren. 🤣

Dat moet toch vrij gemakkelijk te ontdekken zijn? Als je weet welke ouders wat betaalden en wat de quote van de aankoop was dan kan je gaan tellen. Maar misschien eerst een klapke doen met uw co-trainer? Want eens die zwart is voor het jeugdvoetbal zal dat hem wel achtervolgen, mensen praten nu eenmaal. Misschien kan hij het nog rechttrekken, in stilte vertrekken en laat je het zo? Enfin, ik praat diefstal niet goed é maar je snapt hopelijk wat ik bedoel.
Het gaat over stelen en het is direct een zwarte. Racist!

Vandaag terug problemen met itsme / covid safe ticket, contact opgenomen met de helpdesk en na diverse pogingen nog steeds geen oplossing - besluit is simpel: het zijn prutsers bij de overheid - alles met eid werkt prima maar als het ook maar enigszins te maken heeft met covid safe en itsme loopt het 500% de soep in en niemand weet waarom - dat beloofd met de aangepaste regels in de toekomst, mss een advocaat nemen en een paar miljoen euro schadevergoeding vragen voor hun digitalisering die nooit of te nooit werkt.
Op Alcatraz festival ook problemen mee gehad. De eerste twee dagen probleemloos de QR laten scannen. Op dag 3 kreeg ik plots een rood scherm bij het scannen. Daar stond ik dan... Na wat aandringen wou toch een gast met een andere scanner nog eens proberen, en het was terug groen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan