Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje aan de mannen: toen Squid nog Squidje was rond een jaar of 18 tot pak 22 dan was de grootste moeilijkheid als je dan al ene zag bij de jongens, je voor enige moeite vaak wel wat lacherig onthaald wordt en de moed dan in mijn tentakels zakte. Nu de meeste onder jullie wat volwassener zijn, is dat nog zo? Als jullie onder elkaar weggaan, hoe krijg je dan als madam een beetje mogelijkheid tot kennismaken/zien of het klikt?
Mijn vrouw heeft mij zo in haar tentakels geslagen. Boerenfuif op m'n 17j.

Vraagje aan de mannen: toen Squid nog Squidje was rond een jaar of 18 tot pak 22 dan was de grootste moeilijkheid als je dan al ene zag bij de jongens, je voor enige moeite vaak wel wat lacherig onthaald wordt en de moed dan in mijn tentakels zakte. Nu de meeste onder jullie wat volwassener zijn, is dat nog zo? Als jullie onder elkaar weggaan, hoe krijg je dan als madam een beetje mogelijkheid tot kennismaken/zien of het klikt?
Niet continu in de derde persoon praten kan al eens helpen :unsure:

Allez, vandaag een nieuw woordje geleerd met dank aan hln:

Volgende week lanceert Duvel Moortgat zijn nieuwe distillaat ‘Duvel Distilled’, een whisky-achtige sterke drank met een alcoholpercentage van 40%. Wij kregen samen met komiekster Amelie Albrecht (28) een voorproefje van het collectors item - met een prijskaartje van 150 euro- in de nieuwe underground Speakeasy in Antwerpen: “Zacht, straf en toegankelijk. Drinkbaar dus.”

wat-whut.gif

Of ze zien dat je iets gaat doen bvb de vaatwas legen. Maar toch moeten ze het kunnen commanderen. Dan zegt ze "wil je de vaatwas eerst legen?"

Alleja wil je.. Moest je dan neen antwoorden heb je het ook zitten..
Of nog beter, ge pakt de wasmand naar beneden om in het wasmachien te steken.
Vrouwlief boos omdat je niet door de verschillende hoopjes kleren die her en der in de badkamer verspreid liggen gegaan bent en meegenomen hebt om te wassen .... maar o wee als je het hoopje meeneemt van kleren die nog "goed" zijn :D
Snap die logica ook niet bij haar, alles is een kapstok ... maar als ik eens mijn tandenborstel laat liggen op de kast is het van "zie eens hoe ge alles laat rondslingeren"

anyhow, die duvel distilled mogen ze steken waar de zon niet schijnt. 150 euro, zijn ze nu helemaal van het paadje?
En toch gaat die binnen de paar uren uitverkocht zijn.

Een andere frustratie. Wij hebben hier op het werk een kleine provider. Omdat ik op de IT-dienst werk moet ik ook instaan voor het telefoonverkeer hier. Die provider zorgt echter altijd voor problemen. Slechte verbinding, oproepen die direct naar voicemail gaan, mensen die elkaar niet kunnen bereiken,... Het werkt dus voor geen meter. De werknemers stonden hier om de zoveel tijd, maar de laatste tijd doen ze nog niet meer de moeite omdat ze het beu zijn. Ook zijn er vaak algemene storingen. Waar kan proberen wij dat op te lossen, maar natuurlijk zijn wij ook voor een groot deel afhankelijk van die provider. Nu ben ik de afgelopen weken bezig geweest om een lijst te maken met klachten te bundelen. Vandaag was er een vergadering met iemand van de provider. Zowel onze leidinggevenden, mensen van de IT-dienst als mensen van de provider waren aanwezig. Die hele lijst is daar gepasseerd. Wie krijgt weer het voordeel van de twijfel: de provider. Die bieden weer en oplossing die met haken en ogen aan elkaar hangt. Dat is weer geen permanente, maar een tijdelijke oplossing. Onze leidinggevenden krijgen natuurlijk wel niet constant mensen over de vloer, maar we zullen het maar weer laten passeren.

En toch gaat die binnen de paar uren uitverkocht zijn.

Een andere frustratie. Wij hebben hier op het werk een kleine provider. Omdat ik op de IT-dienst werk moet ik ook instaan voor het telefoonverkeer hier. Die provider zorgt echter altijd voor problemen. Slechte verbinding, oproepen die direct naar voicemail gaan, mensen die elkaar niet kunnen bereiken,... Het werkt dus voor geen meter. De werknemers stonden hier om de zoveel tijd, maar de laatste tijd doen ze nog niet meer de moeite omdat ze het beu zijn. Ook zijn er vaak algemene storingen. Waar kan proberen wij dat op te lossen, maar natuurlijk zijn wij ook voor een groot deel afhankelijk van die provider. Nu ben ik de afgelopen weken bezig geweest om een lijst te maken met klachten te bundelen. Vandaag was er een vergadering met iemand van de provider. Zowel onze leidinggevenden, mensen van de IT-dienst als mensen van de provider waren aanwezig. Die hele lijst is daar gepasseerd. Wie krijgt weer het voordeel van de twijfel: de provider. Die bieden weer en oplossing die met haken en ogen aan elkaar hangt. Dat is weer geen permanente, maar een tijdelijke oplossing. Onze leidinggevenden krijgen natuurlijk wel niet constant mensen over de vloer, maar we zullen het maar weer laten passeren.
Geloof me, Telecom algemeen is een grote soep van problemen ongeacht van hoe groot/klein je provider is. Is een straat zonder eind en dweilen met de kraan open.

Een paar keer meegemaakt vroeger (toen ik een jonger BadAshje was ;) ) dat een meisje zelf de stap maakte.
Na mijn GHRHHFNSTRGFFFPPFF - reactie door kortsluiting in mijn hersenen ontstond er meestal een normaal gesprek onder ons tweetjes.
Dus het zal van persoon tot persoon liggen. Er zijn nog groepen venten onder elkaar die zich gedragen als een hoop gieberende meiskes maar meestal kunt ge die wel spotten (horen) vanop afstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan