En toch gaat die binnen de paar uren uitverkocht zijn.
Een andere frustratie. Wij hebben hier op het werk een kleine provider. Omdat ik op de IT-dienst werk moet ik ook instaan voor het telefoonverkeer hier. Die provider zorgt echter altijd voor problemen. Slechte verbinding, oproepen die direct naar voicemail gaan, mensen die elkaar niet kunnen bereiken,... Het werkt dus voor geen meter. De werknemers stonden hier om de zoveel tijd, maar de laatste tijd doen ze nog niet meer de moeite omdat ze het beu zijn. Ook zijn er vaak algemene storingen. Waar kan proberen wij dat op te lossen, maar natuurlijk zijn wij ook voor een groot deel afhankelijk van die provider. Nu ben ik de afgelopen weken bezig geweest om een lijst te maken met klachten te bundelen. Vandaag was er een vergadering met iemand van de provider. Zowel onze leidinggevenden, mensen van de IT-dienst als mensen van de provider waren aanwezig. Die hele lijst is daar gepasseerd. Wie krijgt weer het voordeel van de twijfel: de provider. Die bieden weer en oplossing die met haken en ogen aan elkaar hangt. Dat is weer geen permanente, maar een tijdelijke oplossing. Onze leidinggevenden krijgen natuurlijk wel niet constant mensen over de vloer, maar we zullen het maar weer laten passeren.