Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lap, ik vraag of aan een vent geraken op latere leeftijd al simpeler is en plots mag ik inspringen voor een mama-fetisj…

Ben je op zoek misschien?👀
Ik ga je zeggen, hier op het forum is het dood...
Als we ooit single worden gaan we onze krachten moeten bijeen bundelen om te zien waar we een lekker stukje vers vlees kunnen vinden.

Als we ooit single worden gaan we onze krachten moeten bijeen bundelen om te zien waar we een lekker stukje vers vlees kunnen vinden.
Mssh de reden waarom de vrouwen denken dat het hier op het forum doods is, de venten willen mssh ook wel een lekker stukje vers vlees.

En om de traditie te doorbreken:
Ik blijf enkele dagen hier. Peace in! :unsure:

Laatst bewerkt:
Het corona topic komt ook weer tot leven zulle, allé angry poodle leven. Dat mensen daar gewoon niet weg blijven na al die tijd, en vooral steeds in dezelfde circle jerk blijven hangen elke ronde.... waste of time. Het maakt geen verschil uit dat je zaagt over wappies of niet, of je gelijk hebt of niet. Het virus is er, onze regering zijn een bende oenewappers, energie is duur, de bieten en rapen zijn geoogst ... en oh no somebody is wrong on the internet ... WASTE OF TIME.

Volgende week: oenewappers vs oenewappies

Het corona topic komt ook weer tot leven zulle, allé angry poodle leven. Dat mensen daar gewoon niet weg blijven na al die tijd, en vooral steeds in dezelfde circle jerk blijven hangen elke ronde.... waste of time. Het maakt geen verschil uit dat je zaagt over wappies of niet, of je gelijk hebt of niet. Het virus is er, onze regering zijn een bende oenewappers, energie is duur, de bieten en rapen zijn geoogst ... en oh no somebody is wrong on the internet ... WASTE OF TIME.

Idd, dat is daar al bijna 2 jaar aan de gang :p.
Het maakt allemaal toch niet uit, ge zult toch moeten doen wat ze van u verwachten.
Oh well, het zal voor velen een goeie uitlaatklep zijn zekers.

*oelewappers

haha juist ik twijfelde even

'oelewappies' klinkt ook nog

@BadAsh
Ik begrijp de uitlaatklep wel, maar als het 50x dezelfde frustratie op 2 jaar tijd is zoek je beter andere oplossingen of uitlaatkleppen dan circle jerks op het internet.
Ieder z'n eigen manier hé, daarom ga ik de mensen in dat topic niet gaan zeggen wat ze moeten doen.

Oh ja, want niks is zo geruststellend voor een man om een groep vrouwen opeens om hem te zien afkomen.
'Hallo, ben jij single? En zo ja, wat vind jij van mijn vriendin hier?'
Het zweet breekt me al uit :p

Net zoals het een waste of time is om dat hier te verkondigen.

Mijn ergernis: mensen die denken dat ze de waarheid in pacht hebben maar dat achter de rug moeten verkondigen om toch maar geen tegenspraak te krijgen.

Na productie van een kinderarmpje tot de vaststelling gekomen dat mijn 3 weken geleden aangekocht wc papier uiteraard nog in de auto zat. :sarcastic:
Bijgevolg zoals een pinguïn over de oprit naar de koffer gewaggeld.
Lijkt voorlopig gelukt zonder noemenswaardige vervuiling.

Na productie van een kinderarmpje tot de vaststelling gekomen dat mijn 3 weken geleden aangekocht wc papier uiteraard nog in de auto zat. :sarcastic:
Bijgevolg zoals een pinguïn over de oprit naar de koffer gewaggeld.
Lijkt voorlopig gelukt zonder noemenswaardige vervuiling.
toch wel uw broek niet opgetrokken? :rofl::rofl:

Steeds de GTA remastered trilogy advertentie op youtube op de tv. Op de PC natuurlijk adblock aan maar kijk liever op de tv wat videos en dus heel de tijd:

Peggy 18 HELLOOOOO
:wallbash:*skip ad*

https://www.geberit-aquaclean.be/producten/geberit-aquaclean-mera/

douchetoilet... fohn... ledverlichting.... verwarmde bril!!! in tijd van corona en toiletpapiergebrek een welkom iets....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan