Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Den Unic in Melle city, waar is den tijd
Tis een Carrefour nu (voorheen een Profi), vlakbij brouwerij Huyghe (die bestaat dan wel al decennia lang, booze never gets old)

Ik lees dus altijd dat vriendschapsvoorstel eerst als vriendschapsverzoek.

1635351978113.png

De ontnuchtering was groot. :cry2:

Dus, de oplossing voor het onderwijs is geen quarantaine en geen testen meer. Da’s prima hoor gasten, het lerarentekort zal er zeker op beteren zo… Mijn partner is wel dubbel vaxxed maar blijft hart -en asthma patient, gaat Weyts mijn weduwenpensioen optrekken?

"In principe zal het mondmasker moeten worden opgezet in de klas. "Maar wanneer de leerlingen stilzitten in de klas, er afstand kan gehouden worden en er ventilatie is, kunnen leerlingen en leerkrachten het mondmasker afzetten", verduidelijkt Weyts. Op de speelplaats hoeft het mondmasker niet, tenzij er dichte fysieke contacten zijn."
Mondermaskerplicht voor in de lagere school 3e graad maar dan een kilometer uitzonderingen. Verplicht het dan niet eh.

Mensen die een maand voor onze skitrip de boel afzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn en het niet willen. Dus we kunnen logementsprijs delen door de rest, iedereen een pak duurder door 2 idioten. :angry:

Mensen die een maand voor onze skitrip de boel afzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn en het niet willen. Dus we kunnen logementsprijs delen door de rest, iedereen een pak duurder door 2 idioten. :angry:
Laat die hun deel gewoon betalen, toch uw probleem niet dat die achterlijk zijn?

En (frequent) laten testen is geen alternatief?
Elke dag testen dan zeker? Net even opgezocht, 70 euro per test in oostenrijk ginder. Gratis teststraten zijn weg. X2...

Dat willen ze niet betalen, dat kost dat koppel 1000 euro voor die week.

Elke dag testen dan zeker? Net even opgezocht, 70 euro per test in oostenrijk ginder. Gratis teststraten zijn weg. X2...

Dat willen ze niet betalen, dat kost dat koppel 1000 euro voor die week.
Ah ik wist niet dat het dagelijks was, dacht 3 dagen ofzo maar is idd wel extreem duur. Nuja blijft dickmove :/ Als ik nog verlof had, ging ik mee in hun plaats! 😆

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan