Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

En de nopri, de blauwe winkel!Neen meiske, wijle gingen naar den Unic.
![]()
Mondermaskerplicht voor in de lagere school 3e graad maar dan een kilometer uitzonderingen. Verplicht het dan niet eh."In principe zal het mondmasker moeten worden opgezet in de klas. "Maar wanneer de leerlingen stilzitten in de klas, er afstand kan gehouden worden en er ventilatie is, kunnen leerlingen en leerkrachten het mondmasker afzetten", verduidelijkt Weyts. Op de speelplaats hoeft het mondmasker niet, tenzij er dichte fysieke contacten zijn."
En (frequent) laten testen is geen alternatief?Mensen die een maand voor onze skitrip de boel afzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn en het niet willen. Dus we kunnen logementsprijs delen door de rest, iedereen een pak duurder door 2 idioten.![]()
Laat die hun deel gewoon betalen, toch uw probleem niet dat die achterlijk zijn?Mensen die een maand voor onze skitrip de boel afzeggen omdat ze niet gevaccineerd zijn en het niet willen. Dus we kunnen logementsprijs delen door de rest, iedereen een pak duurder door 2 idioten.![]()
Elke dag testen dan zeker? Net even opgezocht, 70 euro per test in oostenrijk ginder. Gratis teststraten zijn weg. X2...En (frequent) laten testen is geen alternatief?
Heb al geen zin meer dat ze mee gaan.Laat die hun deel gewoon betalen, toch uw probleem niet dat die achterlijk zijn?
Ah ik wist niet dat het dagelijks was, dacht 3 dagen ofzo maar is idd wel extreem duur. Nuja blijft dickmove :/ Als ik nog verlof had, ging ik mee in hun plaats!Elke dag testen dan zeker? Net even opgezocht, 70 euro per test in oostenrijk ginder. Gratis teststraten zijn weg. X2...
Dat willen ze niet betalen, dat kost dat koppel 1000 euro voor die week.

Ik heb ooit met Rudi meegelift tot in LeuvenIk lees dus altijd dat vriendschapsvoorstel eerst als vriendschapsverzoek.
Bekijk bijlage 5250
De ontnuchtering was groot.![]()

Gezelschap voor 2e plek zou zo het probleem niet zijnDer zijn 2 plekken
Ik kook wel nialle dagen op resto
![]()

Der is een single schoonzus meeGezelschap voor 2e plek zou zo het probleem niet zijn![]()
Ze moeten niet meegaan, gewoon betalenHeb al geen zin meer dat ze mee gaan.
Ik vind het toch geen misse, maar ik mag da ni zeggenEn is’t ook echt een schoon zus?

wie ist?Elke dag testen dan zeker? Net even opgezocht, 70 euro per test in oostenrijk ginder. Gratis teststraten zijn weg. X2...
Dat willen ze niet betalen, dat kost dat koppel 1000 euro voor die week.

Wil ik nu ook wel weten!wie ist?![]()