Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Huh what the shit ik snap absoluut niet hoe ge (noch als man noch als vrouw) kunt "stoefen" over "mijne partner is hopeloos, kan niks zonder mij, en ik doe alles thuis". Dat is om verdomme beschaamd over te zijn, niet om over te stoefen.
het idee van nodig te zijn is nu niet zo'n vreemd idee he. Ondanks alle emancipatie denk ik dat een vrouw zich toch nog dikwijls als de manager van het huis(houden) voelt en toch graag hoort dat ze nodig is. (niet dat dit niet evengoed voor een man geldt)

of dus zoals Mulan zegt.
Dat ze dit zichzelf aandoen en een man dat allemaal overdreven vindt, is weer een ander verhaal.

Als ge wil dat alles volgens uw manier gebeurd blijf je gewoon thuis. Zo niet is het de partner die beslist en daarmee uit. Je kan niet alles hebben in het leven dus als je een weekend erop uit wil weet je dat je dat weekend ook weg bent van je huis en ergo niet weet wat er gebeurd.

En als ge dat dan niet kan aanvaarden moet ge dat op voorhand zeggen en ten minste vragen of men eens iets kan laten weten ipv het omgekeerde te pretenderen.
Ge weet toch wel dat ik uw vrouw niet ben he? 🤣

En ik vroeg idd effectief zelf om een foto of verslag als het op mijn zenuwen werkte. 🤷🏼

En ik heb nooit "gestoeft" over mijn "onmisbaarheid" bij andere vrouwen. Ik kreeg wel "oei, en gaat hij dat redden?!?" Als ik zei dat ik elders ging logeren en dan kregen ze een laconieke: "hij zal ze wel eten geven en in geval van zware nood zal hij me wel bellen. Een peuter 2-3 dagen in leven houden lukt 'm vast wel!"
"Amai gij hebt er wel vertrouwen in precies?"
"Als ze hard genoeg gilt, stopt hij wel een fles in die mond. 🤷🏼"

Ge weet toch wel dat ik uw vrouw niet ben he? 🤣

ik vroeg idd effectief zelf om een foto of verslag als het op mijn zenuwen werkte. 🤷🏼

En ik heb nooit "gestoeft" over mijn "onmisbaarheid" bij andere vrouwen. Ik kreeg wel "oei, en gaat hij dat redden?!?" Als ik zei dat ik elders ging logeren en dan kregen ze een laconieke: "hij zal ze wel eten geven en in geval van zware nood zal hij me wel bellen. Een peuter 2-3 dagen in leven houden lukt 'm vast wel!"
"Amai gij hebt er wel vertrouwen in precies?"
"Als ze hard genoeg gilt, stopt hij wel een fles in die mond. 🤷🏼"
Lucky me.

Vrouw was hier een weekend weg met vriendinnen. Vooraf een hoop pata ti en pata ta over hoe ze wel niet verlangde voor eens een weekend voor haarzelf, eens niet moeten denken aan kind en man, gewoon doen waar ze zin in hadden.
Komt vandaag thuis met gezicht tot tegen de grond. Zogezegd nikske aan de hand. Opeens: waarom heb jij een niet gebeld dit weekend? Euh, ge wou toch eens op uw gemak zijn. Weer een fijne zondag door de gedachtengang van een vrouw :sarcastic: :sarcastic:
Oei oei ze heeft een persoonlijkheidsstoornis dat er iemand op BG wel plots zal kunnen benoemen.

Toxische relatie. Goh hoe ondankbaar is ze wel niet! Je verdient veel beter.

Hier een gelijkaardige ervaring.

Vrouw heeft al een paar dagen keelpijn. Iets wat ze in die dagen 1 à 2 keer vermeldde per dag.

Vanmorgen hebben de kinderen tot iets na 7u geslapen, wat lang is voor hun doen.
Van zodra wakker, kruipen ze bij ons in bed en kijken ze Netflix/Youtube elk op een gsm.
We draaien ons dan en hopen nog verder te kunnen slapen. Dat lukte bij mij goed en heb tot 8u30 geslapen.
Op dat moment stapt mijn vrouw uit bed en doet de gordijnen open.
Ik denk: zon schijnt, die heeft blijkbaar goed geslapen en begint aan haar dag. Life is good.
Waarop ik haar vraag: 'Leg jij de chocoladekoeken in de oven als je toch al naar beneden gaat?'

Krijg een vlammende blik met erna: 'je wist toch dat ik keelpijn had?!? Waarom sta jij niet op met de kinderen??'

Dag was om zeep nog voor hij begonnen was... :unsure:

Lose-Lose hé

Maar eigenlijk is dat in de ogen van de vrouw win - win naar de vriendinnen toe. En daar draait het allemaal rond. Het draait echt niet rond dat eventjes tijd hebben voor haarzelf. Maar rond het de ogen uitsteken van de vriendinnen.

(verschuilt zich nu in zijn nucleaire bunker als voorzorgsmaatregel :p)
Wat voor vrouwen hebt gij eigenlijk allemaal. Of wat voor een gedacht over uw vrouw -_-

Ik weet natuurlijk ook wel dat het nooit effectief iets zal zijn dat in voege gebracht wordt, het is idd een concept dat je in veel dystopische boeken zal terugvinden. Maar je vraagt je toch af hoe men gaat blijven betalen voor steeds meer 95plussers terwijl je niet evenredig 75jarigen hebt die vlot genoeg voldoende aan het werk kunnen blijven om geld binnen te brengen. Je bent nu bijna zo lang arbeids’ongeschikt’ (fysiek te zwak, mentaal achterop) als dat je loopbaan zou kunnen hebben.
Natuurlijk gaat zoiets nooit effectief in voegen gebracht worden.
Als we nu al zien dat we met een zware overbevolking zitten op aarde, vergrijzing bij ons en in verschillende andere landen.
Dan komt er een virus en we gaan alle moeite doen om zoveel mogelijk mensen dit te laten overleven. En dat is ergens ook wel begrijpelijk, maar dit is ook de manier om onze planeet helemaal kapot te maken.

Ik heb net de geraspte kaas uit mijn frigo gehaald. 1 groene blok.
Wel spijtig, had ik nog een week gewacht had ik waarschijnlijk de evolutietheorie in werking gezien. Geen leven -> leven

Ik heb net de geraspte kaas uit mijn frigo gehaald. 1 groene blok.
Wel spijtig, had ik nog een week gewacht had ik waarschijnlijk de evolutietheorie in werking gezien. Geen leven -> leven
Maar als je dat nog even zou bijhouden kan je jezelf voor altijd genezen (go around offering ladies your penic…illine!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan