Krijg een vlammende blik met erna: 'je wist toch dat ik keelpijn had?!? Waarom sta jij niet op met de kinderen??'
Dag was om zeep nog voor hij begonnen was...![]()
serieuze vraag : hoe maak je dit dan weer goed ? Of hoe normaliseert zo een situatie?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg een vlammende blik met erna: 'je wist toch dat ik keelpijn had?!? Waarom sta jij niet op met de kinderen??'
De draak ontwijken...serieuze vraag : hoe maak je dit dan weer goed ? Of hoe normaliseert zo een situatie?
Stilletjes in een hoekje zitten en wachten tot het terug een nieuwe dag is.serieuze vraag : hoe maak je dit dan weer goed ? Of hoe normaliseert zo een situatie?
Ja, haar (hongerig) opsluiten in de slaapkamer en dan al goed smakkend die chocokoeken aan de deur gaan staan opeten.De draak ontwijken...
Zelf de woning ontvluchten met de jongens "zodat je rustig een theetje kan drinken en wat Netflix kan kijken" lijkt me ietsjes efficiënter...Ja, haar (hongerig) opsluiten in de slaapkamer en dan al goed smakkend die chocokoeken aan de deur gaan staan opeten.
Ge gaat zien, die haar humeur gaat héél anders zijn als ge haar der terug uitlaat (wel op tijd doen, anders moet ze ook nog het bed gaan verversen eer ze aan het eten kan beginnen)
Ja, haar (hongerig) opsluiten in de slaapkamer en dan al goed smakkend die chocokoeken aan de deur gaan staan opeten.
Ge gaat zien, die haar humeur gaat héél anders zijn als ge haar der terug uitlaat (wel op tijd doen, anders moet ze ook nog het bed gaan verversen eer ze aan het eten kan beginnen)
Het is weer duidelijk dat mannen en vrouwen een totaal verschillende kijk hebben op het leven.Zelf de woning ontvluchten met de jongens "zodat je rustig een theetje kan drinken en wat Netflix kan kijken" lijkt me ietsjes efficiënter...
En als je nog effe verder wilt stoken de kinderen het luidste speelgoed laten bovenhalen en ze daar mee laten spelen. Zeg de kinderen ook dat het vandaag de we-ruimen-niet-op-dag is, en haal de vingerverf boven.Zelf de woning ontvluchten met de jongens "zodat je rustig een theetje kan drinken en wat Netflix kan kijken" lijkt me ietsjes efficiënter...

Was eerst van plan om me terug te draaien en te vragen om me wakker te maken als t ontbijt klaar was. Maar was toch te wakker en ben dan maar opgestaan.serieuze vraag : hoe maak je dit dan weer goed ? Of hoe normaliseert zo een situatie?

Grapje maken dat ze ondanks haar keelpijn toch goed de oven had bediend, werkte alleszins niet om de sfeer te verbeteren.
Terug bijten en roepen ook niet...![]()

98% zeker dat ze ook een sorry van jou wou horen omdat je onvoldoende rekening met haar hebt gehouden.Had eigenlijk liever een sorry of een uitleg, maar it's something...![]()
98% zeker dat ze ook een sorry van jou wou horen omdat je onvoldoende rekening met haar hebt gehouden.
Ook al voelt dat voor jou totaal zo niet aan.
(Want dan had ze maar duidelijker moeten maken dat ze ziek was én dat is alsnog geen excuus om u als vuurspuwende draak te gedragen).
Misschien wou ze dat je haar keel eens smeerde met iets. Dat is wel het enige dat je niet geprobeerd hebt.Was eerst van plan om me terug te draaien en te vragen om me wakker te maken als t ontbijt klaar was. Maar was toch te wakker en ben dan maar opgestaan.
Grapje maken dat ze ondanks haar keelpijn toch goed de oven had bediend, werkte alleszins niet om de sfeer te verbeteren.
Terug bijten en roepen ook niet...
Vannamiddag ben ik gaan schilderen zodat ik naast de klank ook het beeld kwijt was.
Tegen dat ik in late namiddag terug kwam, was ze gekalmeerd en gaf ze me uit het niets een knuffel.
Had eigenlijk liever een sorry of een uitleg, maar it's something...![]()
Ja maar dan krijg je zo'n ruwe handen.Tegen de vrouwen met wie ik vandaag op stap ben geweest zei ik:
"Tot een volgende keer he."
En ik stapte de trein af.
Ik zag de trein vervagen in de verte.
Het leven kan ook gemakkelijk zijn.
Ja, dat denk ik ook.98% zeker dat ze ook een sorry van jou wou horen omdat je onvoldoende rekening met haar hebt gehouden.
Afwerken met een crème he.Ja maar dan krijg je zo'n ruwe handen.

I feel you. Ik heb dat ook soms met mijn vrouw. Vaak denk ik al te naïef: "ah, wat een heerlijke ochtend, dit wordt een leuke dag!". Dat moment wanneer je beseft dat de dag om zeep is zodra ze begint te grommen ...Hier een gelijkaardige ervaring.
Vrouw heeft al een paar dagen keelpijn. Iets wat ze in die dagen 1 à 2 keer vermeldde per dag.
Vanmorgen hebben de kinderen tot iets na 7u geslapen, wat lang is voor hun doen.
Van zodra wakker, kruipen ze bij ons in bed en kijken ze Netflix/Youtube elk op een gsm.
We draaien ons dan en hopen nog verder te kunnen slapen. Dat lukte bij mij goed en heb tot 8u30 geslapen.
Op dat moment stapt mijn vrouw uit bed en doet de gordijnen open.
Ik denk: zon schijnt, die heeft blijkbaar goed geslapen en begint aan haar dag. Life is good.
Waarop ik haar vraag: 'Leg jij de chocoladekoeken in de oven als je toch al naar beneden gaat?'

Mijn vrouw gromt elke ochtend ongeveer 2u.I feel you. Ik heb dat ook soms met mijn vrouw. Vaak denk ik al te naïef: "ah, wat een heerlijke ochtend, dit wordt een leuke dag!". Dat moment wanneer je beseft dat de dag om zeep is zodra ze begint te grommen ...![]()