Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
En moest ik gebeld hebben ging ik waarschijnlijk mogen aanhoren dat ik mijn plan niet kan trekken alleen met onze zoon.
maar dat is juist wat ze eigenlijk willen horen en waarom ze kwaad is: ge hebt getoond dat ge ze eigenlijk niet nodig hebt en u wel kunt redden zonder haar.
Had ge ze gebeld, had ze u onder u voeten kunnen geven, maar dan tegen de vriendinnen kunnen stoefen hoe hopeloos verloren ge zonder haar zijt.

maar dat is juist wat ze eigenlijk willen horen en waarom ze kwaad is: ge hebt getoond dat ge ze eigenlijk niet nodig hebt en u wel kunt redden zonder haar.
Had ge ze gebeld, had ze u onder u voeten kunnen geven, maar dan tegen de vriendinnen kunnen stoefen hoe hopeloos verloren ge zonder haar zijt.
Klopt ergens wel. 😁

No shit herlock
Kan allemaal wel goed zijn maar ik krijg het schijt van zo'n gedrag
Klopt ergens wel. 😁
Als ge iets wil van een vent moet je het gewoon vragen ipv mysterieus te doen

En moest ik gebeld hebben ging ik waarschijnlijk mogen aanhoren dat ik mijn plan niet kan trekken alleen met onze zoon.
Lose-Lose hé

Maar eigenlijk is dat in de ogen van de vrouw win - win naar de vriendinnen toe. En daar draait het allemaal rond. Het draait echt niet rond dat eventjes tijd hebben voor haarzelf. Maar rond het de ogen uitsteken van de vriendinnen.

(verschuilt zich nu in zijn nucleaire bunker als voorzorgsmaatregel :p)

Lose-Lose hé

Maar eigenlijk is dat in de ogen van de vrouw win - win naar de vriendinnen toe. En daar draait het allemaal rond. Het draait echt niet rond dat eventjes tijd hebben voor haarzelf. Maar rond het de ogen uitsteken van de vriendinnen.

(verschuilt zich nu in zijn nucleaire bunker als voorzorgsmaatregel :p)
Maar da is zo hard waar he.

Ik ben er ook een paar keer alleen op uit getrokken en eigenlijk wou ik gewoon af en toe een berichtje of foto van het thuisfront ter geruststelling.
En ja, dan rolde ik met mijn ogen als ik zag hoe de kleine er bij liep want ik had toch verdikke pakketjes kleren klaargelegd, hoe kan je dan een driekwart legging (perfect aanvaardbaar bij kleutermeisjes 🤪) combineren met een souspull?!? Maar dan wist ik dat ze zich redden. En dat er aan mij gedacht werd.

Ik ben er ook een paar keer alleen op uit getrokken en eigenlijk wou ik gewoon af en toe een berichtje of foto van het thuisfront ter geruststelling.
En ja, dan rolde ik met mijn ogen als ik zag hoe de kleine er bij liep want ik had toch verdikke pakketjes kleren klaargelegd, hoe kan je dan een driekwart legging (perfect aanvaardbaar bij kleutermeisjes 🤪) combineren met een souspull?!? Maar dan wist ik dat ze zich redden. En dat er aan mij gedacht werd.
Als ge wil dat alles volgens uw manier gebeurd blijf je gewoon thuis. Zo niet is het de partner die beslist en daarmee uit. Je kan niet alles hebben in het leven dus als je een weekend erop uit wil weet je dat je dat weekend ook weg bent van je huis en ergo niet weet wat er gebeurd.

En als ge dat dan niet kan aanvaarden moet ge dat op voorhand zeggen en ten minste vragen of men eens iets kan laten weten ipv het omgekeerde te pretenderen.

Als ge wil dat alles volgens uw manier gebeurd blijf je gewoon thuis. Zo niet is het de partner die beslist en daarmee uit. Je kan niet alles hebben in het leven dus als je een weekend erop uit wil weet je dat je dat weekend ook weg bent van je huis en ergo niet weet wat er gebeurd.

En als ge dat dan niet kan aanvaarden moet ge dat op voorhand zeggen en ten minste vragen of men eens iets kan laten weten ipv het omgekeerde te pretenderen.
wel, het zijn de twee die gescheiden zijn die u meer inzicht geven, dus ge weet wat er gebeurt als ge die zaken negeert... :p

Klopt ergens wel. 😁
Huh what the shit ik snap absoluut niet hoe ge (noch als man noch als vrouw) kunt "stoefen" over "mijne partner is hopeloos, kan niks zonder mij, en ik doe alles thuis". Dat is om verdomme beschaamd over te zijn, niet om over te stoefen.

Huh what the shit ik snap absoluut niet hoe ge (noch als man noch als vrouw) kunt "stoefen" over "mijne partner is hopeloos, kan niks zonder mij, en ik doe alles thuis". Dat is om verdomme beschaamd over te zijn, niet om over te stoefen.
Allez nu, dat kadert toch de onmisbaarheid van hun persoontje in de relatie. Het draait niet om het feit dat het misloopt. Maar dat hun aanwezigheid NODIG is.

Dat fenomeen zie je toch ook op de werkplaats. De zweem van onmisbaarheid creëren.

Vrouw was hier een weekend weg met vriendinnen. Vooraf een hoop pata ti en pata ta over hoe ze wel niet verlangde voor eens een weekend voor haarzelf, eens niet moeten denken aan kind en man, gewoon doen waar ze zin in hadden.
Komt vandaag thuis met gezicht tot tegen de grond. Zogezegd nikske aan de hand. Opeens: waarom heb jij een niet gebeld dit weekend? Euh, ge wou toch eens op uw gemak zijn. Weer een fijne zondag door de gedachtengang van een vrouw :sarcastic: :sarcastic:
echt zo ne klassieker dit :lol: .

Je wil je als mens nuttig voelen.
En de meeste vrouwen voelen zich de meest essentiële schakel in het huishouden met kleine kinderen.
Als je er al je tijd en energie in steekt, wil je ergens wel de bevestiging dat het zonder jou wat lastig loopt, waarom loop je ander in hemelsnaam s nachts lijstjes op te maken, kleding met elkaar te matchen, snacks klaar te zetten,... Als je er geen waardering voor krijgt en het blijkbaar niet eens nodig is?
Zo stort je zelfbeeld en gevoel van nodig te zijn, in elkaar....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan